|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 15:37:40 GMT 1
Mizuki grinte lidt og sagde så "nemt bytte siger du, som sagt er han lederen for min personlige livvagt, og hvor han er er der også mindst 10 af mine vagter" det var nogen af de bedste samuraier som var med i hendes livvagt men nok ikke bedre end Miraku de kom roligt tættere på.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 15:46:32 GMT 1
Miraku trak på skuldrene og sagde "nogle musketer og de er færdige hvilket er ærgeligt. de europærere skulle være blevet væk og have beholdt deres vanære for dem selv" hun sukkede tungt og gik ellers roligt videre
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 15:50:17 GMT 1
Mizuki nikkede og sagde så "ja nogle Musketerer, men hvor skal de kunne komme fra tror du, vi har alle steder hvor tropper kan gå i land under overvågning efter min ide" men hun vidste at fjenden nemt kunne gå i land, og forbrydere kunne ikke få fat i krudtvåben da kun de adelige havde råd til dem.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 15:59:04 GMT 1
Miraku svarede "små fjendtlige tropper kan sagtens snige sig ind i skovn og komme inden for skudhold uden at blive hørt hvis bare de passer på hvor de træder og har ladt deres våben først" hun var ligeglad med Mizuki's reaktion for hun talte jo efter egen viden sandt
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 16:05:19 GMT 1
Mizuki nikkede og sagde så "jeg ved det godt, og det er det jeg heletiden frygter men jeg håber ikke at det er sket" de kom rundt om et sving og soldaterne fik øje på dem og stod ret, og livvagterne grinte lidt over kaptajnen og hans overbeskyttenhed og mizuki smilte selv.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 16:09:43 GMT 1
Miraku smilede også men kun svagt da hun ville lade som om hun intet havde hørt for at se hvilken reaktion det ville høste fra folkene. hun havde ikke rigtig lyst til at virke alt for overlegen lige nu
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 16:12:49 GMT 1
livvagt kaptajnen kom hurtigt over til mizuki og bukkede hurtigt og sagde så "de må ikke gøre sådan igen Nakayama-dono, tænk vis personen var fjendtlig" mizuki kikkede ned på ham og sagde så "men det var hun ikke, hun er nu en af vores så mød hende med den rigtige og fornødne respekt" hun sagde ikke mere og betragtede bare folkene og viftede vagt kaptajnen væk.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 16:26:22 GMT 1
Miraku måtte anstrenge sig for ikke at komme med et lille fnis da kaptajnen var rimelig beskyttende men han gjorde jo egentlig bare sit job ret godt så hun måtte holde masken for ikke at de skulle tro hun var idiot
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 16:29:45 GMT 1
Mizuki svarede så "og kaptajn, jeg vil gerne være alene med hende når jeg kommer hjem da vi skal snakke om hendes stilling her" vagt chefen bukkede og gik over til sine folk og satte sig op på hesten og gav dem ordrer til at ride væk og det gjorde de der efter gav hun tegn til ashigaruerne om at de kunne tage hjem, de bukkede og gik så.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 16:47:57 GMT 1
Miraku blev bare ved Mizuki og ventede på hvad der skulle ske noget om de skulle begynde at gå mod hendes hus. hun ville ikke gå nogen steder da hun ikke kendte vejen til Mizuki's hus
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 16:53:06 GMT 1
Mizuki sagde så "lad os komme af sted imod mit hjem" hun satte hesten i gang og red fremad i et roligt tempo og smilte kort.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 16:57:03 GMT 1
Miraku fulgte med uden problemer på grund af hesten lave fart så det var bestemt ikke noget problem for hende at følge med overhovedet lige nu
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 17:04:42 GMT 1
Mizuki drejede om et sving og de kunne se et pænt hus længere fremme og hun stoppede hesten og sagde så "dette er mit hjem lad os komme der hen".
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 17:30:28 GMT 1
Miraku smilede og sagde "pænt hus" imens hun stoppede op ved siden af Mizuki. hun ville ikke gå før Mizuki gjorde det så hun blev blot stående og beundrede huset
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 17:34:22 GMT 1
|
|