|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 14:08:41 GMT 1
Miraku nikkede og sagde "det er nok en god ide selvom jeg ikke har redet i lang tid" det var heller ikke løgn men hun fortalte ikke hele sandheden
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 14:13:16 GMT 1
Mizuki nikkede og sagde så "det kan der rådes bod for, men lige nu burde vi ikke tænke på det, men burde lære hindanden at kende bedre" det var nok mere for at finde ud af om hun burde stole på Miraku, ikke at hun tvivlede på dennes ære, langt fra og hun ville også gerne lære sin nye 'tjener' at kende da samurai betød at tjene, og Miraku var faktisk den første samurai som havde sværget hende troskab.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 14:17:17 GMT 1
Miraku smilede og sagde "spørg løs" da hun selv lige skulle tænke over noget hun kunne spørge om da hun faktisk også gerne ville lære Mizuki godt at kende
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 14:20:17 GMT 1
Mizuki nikkede så og spurgte så "hvor gammel er du? og hvor længe har du rejst rundt som ronin?" dette første spørgsmål havde hun tænkt over og havde i starten set det som et hun nok ikke burde spørge om men nu gjorde hun det alligevel.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 14:24:11 GMT 1
Miraku så lidt på Mizuki og tænkte at hun nok helst måtte være ærlig da hun ikke gad en leder som ikke stolede på hende "jeg har gået rundt som ronin de sidste par århundreder og er over syv hundrede år gammel" her var hun fuldkommen ærlig
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 14:26:48 GMT 1
Mizuki nikkede så og sagde så "javel ja, hmmm....hvor er du vokset op og hvordan blev du ronin" dette andet spørgsmål var nok det sidste hun havde foreløbig da hendes første spørgsmål og dette nok var de vigtigste ting hun ville vide.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 14:38:06 GMT 1
Miraku blev lidt trist til mode da hun tænkte på hendes herre den gang som var død og svarede "jeg har ikke besøgt mit hjem længe og har derfor glemt hvor det ligger og jeg blev ronin da min herre døde under et slag for flere hundrede år siden omkring der da folk virkelig havde ære" hun havde bestemt sig for ikke at lyve men da hun ikke havde tænkt på de ting længe så var det lidt slørret. hun havde selv ikke rigtig nogen spørgsmål lige nu
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 14:42:18 GMT 1
Mizuki nikkede og sagde så "javel ja, jeg har ikke flere spørgsmål foreløbig, så spørg du bare løs nu" hun tænkte over det som Miraku havde sagt, om det med at folk havde haft ære, samuraierne nu levede stadig og åndede for bushido og holdt deres ære højt, men de nye våben gjorde sådan at en enkel bonde kunne dræbe en samurai så let som ingenting nu og derfor havde de fleste af klanerne taget dette nye våben til sig.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 14:44:36 GMT 1
Miraku tænkte lidt og spurgte "hvor voksede du op? og hvordan blev du general?" det var noget hun også var nysgerrig efter at vide lige nu
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 14:50:07 GMT 1
Mizuki smilte og svarede så "jeg voksede op her på shikoku og levede sammen med min familie, min far var samurai, og ofrede sit liv for lady Nekosi, og da var min moder død så jeg blev adopteret ind i nekosi familien, og har startet som samurai og gået der op af og er derfor nu general på grund af min strategiske viden" dette var den sande korte gengivelse af hvordan hun var blevet general.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 15:01:51 GMT 1
Miraku nikkede og sagde "aha og hvor længe har du så været general?" hun måtte derefter lige se om hun kunne komme på flere spørgsmål omkring et eller andet
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 15:07:49 GMT 1
Mizuki tænkte sig lidt om og sagde så "i 16år så vidt jeg kan huske" det var sandt hun var 23år da hun blev general og nu var hun 39.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 15:11:28 GMT 1
Miraku nikkede og sagde "jeg har ikke flere spørgsmål for nu" og smilede venligt. hun skulle nok finde på nogle flere på et senere tidspunkt
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 15:16:29 GMT 1
mizuki nikkede og stoppede så op og steg til hest da hun kunne høre talen længere fremme og hun kendte stemmen fra sin vagt kaptajn som skældte ud og sagde så til miraku "jeg tror at vi har fundet mine mænd plus lederen af min personlige livvagt" hun smilte svagt.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 15:29:25 GMT 1
Miraku nikkede og sagde "han er jo utroligt højrystet. han burde passe på at folk som kunne være farlige høre ham for så bliver de nemt bytte" hun gik dog roligt videre ved siden afMizuki og hoppen
|
|