|
Post by Miraku Kuran on Apr 16, 2008 15:03:38 GMT 1
Miraku gik roligt og afslappet under solens dejligt varme stråler og gik i en simpel hvid kimono. hun havde håret sat op i en knold i nakken og smilede bare glad imens enkelte skyer fløj dovent forbi over hende. hun nød en blid brise som tog let fat i det nederste af hende kimono. hun havde ikke tilbrat lang tid på Shikoku men der var meget rart alt efter hvad hun kunne se
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 15:12:14 GMT 1
Pludselig lød der lyden af heste hove som roligt kom skridtene ned ad vejen og efter disse lyden af marcherene føder, ikke mange men lidt var der, lidt efter kom en rytter til syne lidt længere nede af vejen og bag denne rytter fire ashigaru med yarier(det japanske spyd) og to af dem bar flag på ryggen et hvert, og bag dem gik fire med musketer, rytteren sad godt i sadlen og havde en samurais kimono på og en katana i skærtet og ved siden af den en vifte, rytteren var ingen anden end Mizuki Nakayama nekosi, hun havde ikke set personen endnu.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 16, 2008 15:14:11 GMT 1
Miraku gik stile og roligt videre da hun ikke havde noget imod den slags folk som beskyttede sig selv men ud fra de mange folk kunne hun bedømme at det var en af betydning men hun var ikke tæt nok på til at se nogen træk endnu
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 15:21:14 GMT 1
Mizuki og hendes gruppe kom tættere på og man kunne se at bannerne var Nekosi klanens og Nakayamas farver, og vis man så på rytteren nu kunne man næsten se hvem hun var, hun holdt hesten and ved en lille flod og gjorde tegn til stop, og steg af hesten, og førte den hen til vandet som den begyndte at drikke af, der efter gav hun soldaterne lov til at hvile sig og blev stående og nød det gode vejer.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 16, 2008 15:27:00 GMT 1
Miraku gik vider etil hun komtil floden og stoppede op. hun hilste med respekt på samuraierne og også på lederen som var selveste Mizuki Nekosi. hun smilede venligt som hun præsenterede sig "mit navn er Miraku Kuran ærede Mizuki Nekosi" hun bukkede let for kvinden foran sig
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 15:31:57 GMT 1
Da miraku kom over til dem rejste ashigaruerne sig op og bukkede igen især da de hørte navnet, Mizuki forbeholdt sig rolig og gengældte bukket høffeligt og sagde så "det burde være mig som bukkede, du er jo legendarisk hvad kampkunsten andgår miraku kuran" hun smilte lidt over at Miraku sagde hendes efternavn som Nekosi, men sagde ikke noget om det, for på en måde var det jo sandt.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 16, 2008 15:38:07 GMT 1
Miraku smilede og sagde "ganske vidst men jeg er ikke en legendarisk general samtidig" hun måtte holde en mild latter tilbage da hun ikke ville virke uhøflig og hun havde heller ikke sit sværd på sig lige nu. hun ville heller ikke genkendes som det hun var da hun havde vogtet godt om den hemelighed
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 15:43:45 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "er jeg lige frem legendarisk, det vidste jeg nu ikke" og det var næsten sandt, da hun jo bare så sig selv som en ganske normal general i nekosi klanens tjeneste, hun sagde ellers ikke mere og gik over til sin hoppe og strøg den langs halsen og mumlede til den "hvil du dig bare, du har fortjent det" dette var hendvendt til hoppen, der efter vendte hun sig imod Miraku og sagde så "slå dig ned og slap af".
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 16, 2008 15:47:07 GMT 1
Miraku smilede venligt og sagde "du passer godt på din hoppe ser jeg" hun gik hen til Mizuki og sagde lige så venligt "sådan et tilbud siger jeg ikke nej til selvom jeg foreløbig ikke behøver at slappe af"
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 16:00:28 GMT 1
Mizuki satte sig på knæene og viftede til en af ashigaruerne som kom med en taske med en flaske og noget mad i der efter bukkede han og gik tilbage til de andre, mizuki tog flasken og åbnede den og fandt to kopper frem og spurgte så "vil du have et kop med?".
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 16, 2008 16:03:52 GMT 1
Miraku smilede og sagde "gerne" imens hun satte sig overfor Mizuki på samme måde. hun var stadig i et godt humør og det var tydeligt men nok ikke noget man helt regnede med hos en hærdet kriger som hende
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 16:07:29 GMT 1
Mizuki smilte og hældte sake op i mirakus kop og der efter i sit eget og spurgte så "ikke for at være ubehøvlet, men hvad bringer dem til Shikoku, skal spørge da der jo er krig i landet" hun smilte skævt og tænkte over at denne krig havde givet hende hendes ry og den berømelse hun havde.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 16, 2008 16:14:59 GMT 1
Miraku smilede og sagde "jeg er jo ikke ligefrem en samurai med herre jeg er Ronin så jeg kom hertil for at se om der skulle være en herre som jeg ser som værdig at tjene og det håber jeg og så for her er dejligt så tor jeg vil blive alligevel hvis jeg nu ikke skulle finde en værdig herrer" hun smilede og drak lidt af sakeen
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 16:20:29 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "og hvad er en værdig herre?" hun tog selv en slurk og betragtede Miraku og drak lidt mere og satte koppet fra sig og vendtede bare på svar hun kikkede lidt ud over landskabet.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 16, 2008 16:23:30 GMT 1
miraku smilede og sagde "bare for at bruge et eksempel vil jeg sige en som dig" hun drak lidt mere af sin sake og satte koppen fra sig. hun var ikke den store tilhænger af alkohol men hun drak lidt engang imellem
|
|