|
Post by Miraku Kuran on Apr 17, 2008 12:11:10 GMT 1
Miraku svarede "ja" og tilføjede "mit sværd er under din komande og jeg vil adlyde som din samurai" hun skulle nok bruge noget tid på at vende sig til at følge Bushido helt igen da hun igennem sin tid som Ronin havde været nød til at vige lidt fra den men der var visse ting man aldrig glemte helt
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 17, 2008 12:18:44 GMT 1
Mizuki nikkede så og sagde så "jeg tager dig i min tjeneste, må du tjene mig trofast og vinde hæder og ære for os begge" hun smilte så og sagde så lidt efter "sådan nu ikke flere formaliteter foreløbig" hun stragte sig svagt og rejste sig op og betragtede naturen og smilte bare et venligt og lettere mystisk smil.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 17, 2008 12:22:32 GMT 1
Miraku smilede og sagde "formaliteter er heller ikke lige noget for mig men jeg gør dem når det er nødvendigt" hun rejste sig ligeså selv og så undrende på Mizuki som smilede venligt og mystisk. hun undrede sig lidt over det men sagde ikke noget
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 17, 2008 12:29:51 GMT 1
Mizuki sagde så "nu hvor du er i min tjeneste skal Imagawa og shimazu være godt dumme vis de angriber os foreløbig, måske har vi nu en chance for at forsvare os og vinde retten til at leve som vi gør" hun sagde ellers ikke mere og smilte bare og kikkede så over på Miraku med et stort smil på læben og der efter kikkede hun kort op i luften og mumlede en utydelig bøn til guderne.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 17, 2008 13:18:18 GMT 1
Miraku kunne ikke lade være med at sige "så god er jeg da ikke. jeg vil tillade mig at sige du har for høje tanker om mig" hun regnede ikke med at folk kendte til hendes hemelighed da den var en hun holdte tæt ind til sig og ikke afslørede for mange
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 17, 2008 13:23:00 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "det har jeg nok, men du er en legende i hele landet, og det er nok for mig og ifølge det jeg har hørt er du en god kæmper" hun sagde ellers ikke mere og smilte svagt og gik lidt ned til floden og lyttede til fårekyllingerne.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 17, 2008 13:25:32 GMT 1
Miraku blev helt overrasket for hun havde godt nok hørt nogle rygter omkring sig selv men ikke regnet med at hun var blevet en levende legende. hun gik roligt hen ved siden af Mizuki og lyttede selv til fårekyllinger
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 17, 2008 13:27:23 GMT 1
Mizuki smilte bare og sagde så "du ser overasket ud Miraku" hun grinte svagt og havde også selv været overasket da hun havde fundet ud af at hun var blevet en legende og kunne stadig ikke fatte det og troede heller ikke på det.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 17, 2008 13:30:43 GMT 1
Miraku sagde "havde ikke regnet med jeg blev betragtet som en legende har kun hørt små rygter indtil nu" hun havde dog hørt en masse om Mizuki indtil nu og det var kun gode ting hun havde hørt
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 17, 2008 13:32:21 GMT 1
mizuki smilte og sagde så "jo du er en legende, og har hørt noget om at jeg også er blevet lidt af en legende" hun grinte lidt over dette da hun ikke helt troede på det selv.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 17, 2008 17:30:43 GMT 1
Miraku smilede lidt og sagde ikke noget. hun forblev bare stående hvor hun var imens hun havde det som Mizuki omkring det at hun var en legende for hun kunne ikke rigtig tro det
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 17, 2008 17:38:38 GMT 1
Mizuki sagde så smilende "har du forstand på at lede tropper tror du?" hun manglede nemlig en Ashigaru kaptajn og det skulle være en samurai sådan var reglerne og hun ville følge dem så godt som muligt hun manglede også nogle livvagter, men det ville hun ikke gøre Miraku til ikke foreløbig.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 17, 2008 18:23:45 GMT 1
Miraku trak på skuldrende og sagde "for at være ærlig så ved jeg det faktisk ikke har aldrig rigtig prøvet den slags før men hvis jeg må vil jeg gøre et forsøg når jeg har grundtræning i det" hun tilføjede lidt flovt "er længe siden jeg sidst har givet ordre til nogen under mig"
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 17, 2008 18:27:40 GMT 1
Mizuki nikkede så og sagde så "jeg spørger dig da jeg mangler en ashigaru kaptajn til at lede 100 ashigaru hvor af 50 af dem har musketer" hun vendtede lidt på svar men var glad for at Miraku sagde ja til tilbudet.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 17, 2008 18:36:20 GMT 1
Miraku svarede "som sagt er det længe siden jeg har givet ordre til nogen så for en sikkerheds skyld tror jeg at lidt lære i strategi vil hjælpe på det" hun så lidt på Mizuki og ventede på svaret
|
|