|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 16:34:15 GMT 1
Mizuki grinte og sagde så "selv jeg tjener end herre...eller lady heder det vidst, jeg tjener jo Lady Nekosi, men jeg tager det som et komplimant" hun tømte sin kop og mumlede "ville nu hellere have te" men te duede ikke til at have med som drikkelse på march eller lignende da det hurtigt blev kold.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 16, 2008 16:41:01 GMT 1
Miraku nikkede og sagde "jeg er enig hellere te" hun smilede lidt. hun ville egentlig gerne møde denne lady Nekosi for at finde ud af om hun var lige så værdig en herrer som Mizuki var det
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 16:49:37 GMT 1
Mizuki smilte lidt og sagde så "problemet med te er at den bliver kold" mere sagde hun ikke hun kikkede på Ashigaruerne og råbte til dem "i foretsætter bare så indhenter jeg jer" de stod ret og begyndte at gå ned ad vejen i en kolone.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 16, 2008 16:51:51 GMT 1
Miraku nikkede og sagde "ja desværre og man har som regel ikke tid til at lave te under en march" hun smilede lidt og spurgte "hvor langt væk går de inden de stopper op og venter på dig?"
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 17:00:32 GMT 1
Mizuki svarede så "de stopper ikke foreløbig, nok først om et par kilometer hvorfor?" hun ville lige vide det hun kikkede kort efter dem og smilte kort og sagde så lidt efter "endelig fri for dem".
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 16, 2008 17:35:10 GMT 1
Miraku grinede og sagde "for man kan tale mere frit når man kun er to og så tror jeg også de ser mig lidt som en mulig farer for dig men det tvivler jeg nu lidt på" hun grinede lidt mere og smilede bagefter skævt til Mizuki
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 17:39:43 GMT 1
Mizuki grinte også og sagde så "de ser dig ikke som en fare for mig, men de var nok utrygge ved dig, og ja man kan tale mere frit, det er svært at tale frit foran Ashigaru'ere" hun smilte kort og sagde ikke noget lige foreløbig da hun tænkte lidt over vise ting.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 16, 2008 17:50:24 GMT 1
Miraku grinede let og sagde "ja det gjorde de måske man ved jo aldrig"`hun smilede glad og spurgte "hvordan er din Lady egentlig?" hun var nysgerrig og ville gerne vide hvordan en af Nekosi's bedste generaler så hende
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 17:54:04 GMT 1
Mizuki svarede på spørgsmålet yderst hurtigt "hun er en suveræn leder, en god kriger og en retfærdig daimyo, hun udpiner ikke bønderne og hun vil gøre alt for at beskytte shikoku mod angribere, og jeg vil med glæde gå i døden for hende" hun mente så godt som hvert et ord, men det var kun den nuværende lady nekosi hun ville gå i døden for og ikke nogen af dennes døtre.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 16, 2008 17:59:46 GMT 1
Miraku smilede og sagde "lyder som en leder der er værd at tjene for mig" hun ville dog ikke slutte sig til Nekosi medmindre hun mødte denne personligt så de kunne få snakket og så hun kunne se om det var sandt
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 18:10:00 GMT 1
Mizuki svarede så "jeg søger faktisk folk til at tjene mig, jeg er jo adopteret nekosi, og har derfor ret til at hyre mine egne folk, og guderne ved at vi for brug for alle dem vi kan få" vis hun kunne få Miraku med sig ville Nekosi klanen nok klare sig igennem dette.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 16, 2008 18:19:00 GMT 1
Miraku smilede og sagde "dig ville det være en ære at tjene så længe du ikke bliver som andre der tager alt fra deres bøndere for vid at jeg hader den uretfærdighed mere end noget andet. jeg har oplevet det for meget til at ville lade det ske" hun smilede stadig men alvoren i hendes ord var ikke til at tage fejl af
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 18:27:27 GMT 1
Mizuki sagde så "jeg tager ikke alt fra bønderne, jeg er ikke lensherre kun general, men det vil være mig en ære vis dun vil tjene mig" hun mente vært et ord hun sagde og det kunne ses og høres.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 16, 2008 18:52:05 GMT 1
Miraku smilede og sagde "som sagt så vil det være mig en ære at tjene dig, og din Lady" hun bukkede så hendes pande lige akkurat rørte jorden som tegn på at hun ville tjene Mizuki
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 18:55:48 GMT 1
Mizuki nikkede svagt og sagde så "er du parat til at indgå i min tjeneste, og adlyde mig i et og alt, eller ej" da miraku kom til at tjene hende blev hun jo automatisk samurai igen og skulle leve efter bushido og adlyde sin 'herre'.
|
|