|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 17, 2008 18:39:24 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "det eneste det kræver er at du kan give ordrer, og adlyde en ordre når den kommer, men vil med glæde give dig lidt strategi undervisning vis du vil" hun smilte kort og sagde så "men vis det ikke er noget for dig at lede tropper så bare sig til, vi skal nok finde noget du kan bruges til" mere sagde hun ikke.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 17, 2008 18:43:41 GMT 1
Miraku smilede og sagde "det skal jeg nok min Lady" og bukkede let. hun holdte lidt på de formelle former selvom hun ikke havde rugt dem i århundreder. hun savnede dem ikke ligefrem men hun ville ikke virke som en der havde glemt dem
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 11:03:33 GMT 1
Mizuki smilte kort og sagde så "det er fint Miraku-san men jeg hader når folk er så formle, så kald du mig bare Mizuki, men foran folk må vi desvære holde på formlerne" hun hadede dette og det kunne ses på hende.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 12:05:42 GMT 1
Miraku smilede og sagde "så er vi to af samme mening har ikke brugt de formelle former længe så skal lige vende mig til at bruge dem igen foran folk" hun sagde ikke noget om hvor længe hun ikke havde brugt dem
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 12:09:43 GMT 1
Mizuki nikkede og sagde så "ja det må du vel, men skal vi komme efter mine folk eller skal vi begynde på din strategi undervisning?" dog ville Mizuki foretrække at lære miraku op i strategi, der hjemme ved hende selv da hun havde ruller og bøger med strategi der hjemme der under Sun Tzus 'krigens kunst'.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 12:13:20 GMT 1
Miraku svarede "vi må nok hellere indhente dine folk og komme et andet sted hen hvor vi kan koncentrere os bedre" hun smilede lidt og rejste sig inden hun tilføjede "skal nok også ha rykket mit udstyr så jeg har mine ting med mig"
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 12:18:09 GMT 1
Mizuki nikkede og sagde så "ja det må du hellere, skal også lige pakke mine ting sammen her" med de ord begyndte hun at pakke sine ting sammen og kaldte sin hoppe til sig og tog tingene ned i en sadel taske og blev færdig og kikkede så over imod Miraku, og tog sin hoppe i tøjlerne og gik ud til vejen.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 12:24:10 GMT 1
Miraku smilede og skyndte sig ind i skoven hvor hun fandt sit sværd og to tasker som indeholdt hendes kamptøj og det nødvendige for at kunne leve i naturen. hun tog taskerne over ryggen da de kunne være på en skulder hver og sværdet holdte hun i hånden
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 12:26:29 GMT 1
Mizuki ventede på miraku og strøg blidt sin hoppe på halsen og gik lidt ud på vejen og foretsatte lidt fremmad dog i et roligt tempo.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 12:30:52 GMT 1
Miraku kom ud af skoven igen og gik op ved siden af Mizuki dog holdt hun øje med hvornår hendes folk kom i sigte så hun kunne gå lidt bagud
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 12:36:20 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "så jeg siger at vi tager hjem til mit hus og begynder din træning vis du vil, kan du også bo der indtil du finder dig et hjem" sandheden var at hun var næsten helt alene i sit hus, der var nok kun to tre samuraier som vagter og en tjenestepige og ikke meget andet.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 13:56:39 GMT 1
Miraku smilede og sagde "det vil jeg ikke sige nej til. jeg har ikke sovet i en seng i et stykke tid" hvilket bestemt ikke var løgn og egentlig havde Mizuki ret hun måtte få sig et hus hun selv kunne bo i men et sted havde hun ikke lyst til det
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 13:59:34 GMT 1
Mizuki smilte bare og sagde så "og du er helt sikker på at du vil tage den kommando jeg giver dig Miraku-san? vi snakker jo 250mand" det var jo mange, da de fleste samuraier jo startede med 20mand eller der omkring, men Mizuki var sikker på at miraku kunne klare at lede så mange.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 14:02:31 GMT 1
Miraku smilede og svarede "med lidt opsumering går det nok og strategitræningen vil nok også hjælpe på det" hun ville hvis det skulle gå galt påtage sig ansvaret og tage den straf som Mizuki ville forlange hun tog
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 14:06:17 GMT 1
Mizuki nikkede så og sagde så "og vi må skaffe dig en hest, da jeg næppe tror at du er fod samurai" fod samurai var jo faktisk en lavere stående samurai og det var dem som for det meste havde kommandoen over de små grupper, og nu hvor miraku skulle være leder for 250mand skulle hun også have en hest dog sagde Mizuki "ikke at du behøver at kæmpe til hest, men det er mere et status symbol".
|
|