|
Post by Rai on Apr 27, 2008 14:56:20 GMT 1
Rai havde bevæget sig ud på Shikoku igen, han var lidt ligeglad, da han jo havde fået sin tilladelse til at være der. Lige nu befandt han sig i en have, han vidste ikke vis det var og det var også ligemeget. Han sad oppe i et af træerne og betragtede huset, det var meget fin, så en vigtig eller meget rig person måtte jo bo derinde, for hvem kunne det ellers være?
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 15:02:43 GMT 1
Mizuki kom roligt gående igennem haven i en blomster broderet kimono og med håret sat fint op, så hun lignede langt fra sig selv hun stoppede op ved den kunstige sø og nød syndet af åkandernes blomster og karperne i vandet, hun gik lidt videre langs floden og satte sig på en bænk under et blomstrende kirsebær træ og nød det gode vejr og lugten fra blomsterne i haven, hun havde ikke set ham.
|
|
|
Post by Rai on Apr 27, 2008 15:05:49 GMT 1
Han så ned da han havde hørt nogen gå, han fik øje på hende, men sagde intet, da han ikke lige ville forstyrre hendes fred ikke endnu i hvert fald. Han kiggede ud over haven og smilte lidt, så haven tilhørte denne kvinde, ja man kunne vist også have sagt sig selv at den ikke kunne tilhøre en mand, den var for fin til det.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 15:09:40 GMT 1
Mizuki slappede bare af og mærkede så en andens aura og kikkede sig omkring og rejste sig så og gik lidt over i den retning hvor fra hun kunne mærke den fremmede aura hun stoppede op og trak lidt på skulderen og gik bare videre og folede en ganske normal vifte ud og begyndte roligt at vifte sig, og som sagt lignede hun langt fra sig selv som general, men lignede mere en ganske normal kvinde, hun bøjede sig ned og plukkede en pæn blomst og snuste til den og smilte og holdt den bare i hånden.
|
|
|
Post by Rai on Apr 27, 2008 15:18:46 GMT 1
Han satte sig længere op i træet, men så stadig på kvinden. *hmm, hvem mon hun kan være* tænkte han og var en smule nysgerrig, så han hoppede ned foran hende, selvom han godt vidste at han nok ikke var velkommen i haven, men det var han ligeglad med. "goddag" sagde han så venligt som muligt.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 15:25:14 GMT 1
Mizuki blev yderst overrasket og bakkede da også overasket tilbage men fattede sig så og spurgte bare stamene "hve..hvem...hvem er...er du?" hun kunne ikke huske ham, og han ville nok heller ikke kunne huske hende, da hun altid var klædt anderledes og opførte sig anderledes i huset, end uden for huset og den tilhørende grund hun tænkte på at kalde på vagten men ventede lidt.
|
|
|
Post by Rai on Apr 27, 2008 15:27:21 GMT 1
"Rai" sagde han venligt og ventede lidt før han gik lidt rundt i haven. "du passer vist din have meget godt, den er pænere end de andre haver som jeg har været inde i" sagde han, han vidste ikke hvem hun hellere var, men det kunne være ligemeget lige nu.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 15:32:47 GMT 1
Hun fik stamene sagt igen "hvad...hvad laver...laver du..her...svar eller jeg tilkalder vagten" hun var stadig en smule overasket da hun ej hellere huskede en med det navn, dog svarede hun ikke på det han sagde med haven, hvilket nok var forståeligt at han sådan hoppede ned foran hende og så bare sige goddag og så begynde at gå rundt som om han var velkommen.
|
|
|
Post by Rai on Apr 27, 2008 15:37:18 GMT 1
"hov hov, jeg har intet gjort forkert" sagde han koldt og vendte sig mod hende. "kigger mig bare lidt rundt her i landet" sagde han smilende, hvor efter han gik hen til hende, stod kun få meter fra hende. "kald du bare på vagten, for jeg er væk før du kan nå at kalde" sagde han smilende med en drillende tone.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 15:44:19 GMT 1
hun betragtede ham og lod sin aura bluse op så han kunne mærke den, men det var nu mere i nervøsitet og han ville kunne mærke at hun nok nemt kunne fange ham og tilbage holde ham, men hun gjorde intet og sagde bare "vel kikker du dig rundt....men det giver dig..ingen ret...til at gå ind på andres grunde" mere sagde hun ikke og bakkede lidt væk fra ham, helt ligesom en rigtig kvinde ville have gjort.
|
|
|
Post by Rai on Apr 27, 2008 15:53:15 GMT 1
"ikke flere tilladelser" sagde han lidt irrieteret. "Min hverdag er da heller ikke fyldt med andet end at skaffe tilladelser fra alle" han blev bare stående hvor han var, da han kunne mærke hendes aura, men han tog sig ikke så meget af det igen.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 15:56:01 GMT 1
hun svarede ham bare "man har da ingen ret til at trænge ind på folks private grunde uden at have fået lov af ejeren" hun blev stående hvor hun var og knugede nærmest om blomsten som hun havde plukket før, og manden eller rai burde kende nok til gode manere til at vide at man ikke bare gik ind i folks haver.
|
|
|
Post by Rai on Apr 27, 2008 16:01:47 GMT 1
"Nå, det vidste jeg ikke" sagde han med et lille smil og begyndte at gå mod udgangen. "så vil jeg ikke forstyrre dig mere, du var vist ved at plukke blomster ikk" han sprang over nogle træer og videre gennem haven.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 16:05:08 GMT 1
Hun fattede sig og sagde så "du må gerne blive hr. jeg var bare lidt overasket, du behøver ikke at gå" hun gik lidt efter ham og håbede lidt at han ville blive da hun ikke havde haft en mand her selv vagterne var kvinder.
|
|
|
Post by Rai on Apr 27, 2008 16:11:34 GMT 1
han så tilbage på hende "nej tak, jeg vil ikke være dem til besvær" sagde han og smilte tilbage til hende. *eller skal jeg blive hun virker nu meget flink* tænkte han og vendte sig mod hende, hvor efter han gik helt hen til hende. "Okay, så bliver jeg, men hvad er deres navn?" spurgte han og betragtede hende lidt.
|
|