|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 16:15:11 GMT 1
hun ville ikke sige sit sande navn og sagde så "jeg heder Mika Nakayama" på en måde løj hun ikke da mika havde været hendes føde navn, og mizuki var hun først kommet til at hede da hun blev samurai, hun bukkede kort for ham og gik lidt ind i haven og smilte venligt til ham.
|
|
|
Post by Rai on Apr 27, 2008 16:21:04 GMT 1
"dit efternavn virker lidt bekendt" sagde han og så efter hende. "Som om jeg har mødt en ved det navn, men det kan jo også bare være mig der har hørt forkert på det tidspunkt" han gik stille efter hende og kom op på hendes side. Han smilte venligt, men stadig lidt koldt til hende.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 16:26:54 GMT 1
hun smilte og sagde så "du må mene min 'søster' Mizuki nakayama nekosi, dette er hendes hus" hun satte sig under et træ og gjorde tegn til at han måtte slå sig ned og spurgte så som en god værtinde "kan jeg bringe dem noget, noget at drikke eller spise?"
|
|
|
Post by Rai on Apr 27, 2008 17:11:49 GMT 1
han gik hen til hende og satte sig ved siden af hende og kiggede rundt i haven. "det er en fin have din søster har her" sagde han smilende og betragtede hende lidt. "Nej tak" sagde han og så ud over haven.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 17:14:18 GMT 1
hun smilte og sagde så "der er også puttet megen kærlighed her i denne have" for at sige det lige ud, hun havde ingen gartner og passede faktisk haven selv, med lidt hjælp fra Izumi hendes stuepige men mest selv.
|
|
|
Post by Rai on Apr 27, 2008 17:17:22 GMT 1
"det er da godt" sagde han og betragtede hende lidt. "Men hvad laver du så, ved din søster Mika?" han ville gerne vide mere om hende og var en smule nysgerrig.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 17:21:54 GMT 1
hun svarede roligt "jeg bor her sammen med hende" mere sagde hun ikke da hun levede sig helt ind i rollen som sin 'søster' og hun var yderst god til dette og det var ikke til at kunne spore at hun løg på nogen måde, hun sad som en kvinde ville side på knæende og betragtede ham bare.
|
|
|
Post by Rai on Apr 27, 2008 17:29:29 GMT 1
"Hyggeligt" sagde han smilende, og så igen rundt i haven, hvad mere kunne han sige. *hmm* tænkte han bare imens han betragtede hende. "Tror faktisk at jeg har mødt din søster, for hun gav mig vist en tillladelse til at være her, mødte hende i skoven på et tidspunkt, vist ved at være længere siden nu" sagde han og smilte svagt.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 17:34:16 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "hun er jo også general, så det er hendes job at beskytte shikoku, og ja det er sandt, alle som ikke er født her eller bor her, skal have en tilladelse" mere sagde hun ikke da hun nu genkendte ham, hvilket fik hende til at spille sin rolle mere og bedre.
|
|
|
Post by Rai on Apr 27, 2008 17:38:54 GMT 1
Han smilte bare til hende. "Men hun kysser godt" kom han til at tænke højt, det skulle hun slet ikke have hørt. Han smilte lidt til hende og lænede sig op af træet. "Alle de tilladelser, hvor skal man kunne have dem henne?" han snakkede mest til sig selv lige nu.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 17:43:12 GMT 1
Mizuki hørte det og rødmede stort men holdt det skjult bag sin vifte og hun valgte at lade være med at svare på det han sagde, men det gav hende lyst til at kysse ham igen, men vidste at det ville være slemt, da hun jo var ugift, så hun burde ikke, men hun ville men alle de tanker svirede rundt i hovedet på hende rødmede hun mere men hun holdt det stadig skjult bag viften.
|
|
|
Post by Rai on Apr 27, 2008 17:46:42 GMT 1
Han så på hende. "Hvorfor gemmer du dig bag den vifte hele tiden, må jeg ikke se dig ansigt" sagde han og vendte sig mod hende han smilte svagt. "Men du ved vel ikke hvor jeg kan finde din søster vel?" spurgte han venligt i håb om hun vidste hvor mizuki var henne.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 17:55:41 GMT 1
hun rystede på hovedet og sagde så "hun har ikke været hjemme i to dage, men hun er nok oppe på borgen, og der for du ikke lov til at komme ind da fremmede ikke er velkommende der" hun rødmede ikke mere og fjernede viften og smilte bare venligt til ham og kikkede på ham så han kunne se hendes ansigt, det lignede jo sig selv bare med den undtagelse at hun havde mascara på og læbestift og det fik hende faktisk til at se lidt kønnere ud.
|
|
|
Post by Rai on Apr 27, 2008 17:58:04 GMT 1
"Vi får se hvem der ikke kommer ind" sagde han og så på hende. "Det var da meget bedre, smukke" sagde han smilende og tog en hånd under hendes hage. "Kunne kysse dig, men holder mig til en person" sagde han og slap hendes hage.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 27, 2008 18:01:51 GMT 1
hun smilte og sagde så "du er stærk Angeru-san, men tror ikke at du kan komme ind i en svært bevogtet borg, ild dæmon eller ej, selv ilddæmoner må stikke af når der er vand dæmoner tilstede, og så er du lidt nem" hun rejste sig og vendte ryggen til ham og sagde så "og du lod dig narre, mit navn er rigtigt Mizuki Nakayama Nekosi" hun gik lidt væk fra ham og ventede roligt på hans reaktion.
|
|