|
Post by Rai on Apr 28, 2008 19:28:12 GMT 1
Han kunne mærke på hende at hun nød det og det fik ham bare til at fortsætte sin masseren og det dybe kys.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 28, 2008 19:32:07 GMT 1
hun stønnede stadig svagt imod hans læber, og lod sin tunge lege med hans igen og hun ville virkelig gerne gå videre med dette, men på samme tid var hun lidt nervøs med det, da hun aldrig havde været sammen med en mand før, ikke engang sådan som de to var sammen nu.
|
|
|
Post by Rai on Apr 28, 2008 20:21:52 GMT 1
Han stoppede kort og brød kysset. "Nå men det var hyggeligt, Mizuki, men jeg tror jeg smutter vil ikke gøre mere end det vi har gjort" sagde han og rejste sig op.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 28, 2008 20:25:32 GMT 1
Hun kikkede på ham og sagde så "for vi mon hindanden at se igen Rai-san?" det håbede hun faktisk lidt.
|
|
|
Post by Rai on Apr 28, 2008 20:27:39 GMT 1
"det vil tiden vise" sagde han smilende og gik igennem haven for at finde udgangen. "det regner jeg med, da jeg nok ikke vil kunne holde længe uden at møde dine læber igen" sagde han tilbage til hende.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 28, 2008 20:30:26 GMT 1
Hun smilte og skyndte sig over til ham og gav ham et kys på munden som afsked og sagde så "vi ses helt klart igen, det kan jeg mærke" hun smilte bare til ham og var faktisk yderst glad lige nu.
|
|
|
Post by Rai on Apr 28, 2008 20:32:16 GMT 1
Han lagde armene om hende og kyssede hende dybt, før han gav slip i hende og forsvandt ud af hendes have. "Ja vi ses" sagde han smilende tilbage til hende.
//out.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 28, 2008 20:36:05 GMT 1
hun blev stående og kikkede efter ham indtil han forsvandt fra hendes synsvide og havde gengældt hans smil, hun sukkede som en forelsket teenager, hvilket hun jo også lignede og gik ind i huset.
//out
|
|