|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 17:00:05 GMT 1
Izumi smilte bare og spurgte så "vi for et problem med at træne bueskydning der hjemme" hun smilte lidt og gik bare vidre.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 2, 2008 17:07:42 GMT 1
Miraku spurgte "hvorfor gør vi det?" hun så intet problem hvis det var manglende skydeskiver for dem kunne hun lave af is dog ville de nok ikke være så holdbare som alt det andet hun kunne lave
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 17:10:05 GMT 1
Izumi sagde så "huset har ikke ordentligt plads til bueskydning, det er ikke langt nok og der er ingen skyde skiver" dog ville hun foretrække at bruge de halm dukker som man brugte til træning med sværd og spyd, da de var svære at ramme.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 2, 2008 17:30:55 GMT 1
Miraku smiled og sagde "det skal jeg nok ordne Izumi-chan" hun havde ikke tænkt sig at lade skydeskiven hun lavede af sin is stå stille så Izumi ville få sin sag for med bue og pil når hun prøvede det
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 17:34:10 GMT 1
Izumi smilte bare og sagde så roligt "det glæder jeg mig til....men huset er stadig ikke lang nok til langskuds træning" hun vidste ikke hvad miraku havde tænkt sig at gøre med bueskydningen, men det var heller ikke det vigtige.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 2, 2008 18:02:39 GMT 1
Miraku grinede og sagde "vi behøver ikke være inde i huset og træne da det jo ikke giver dig mulighed for at lære at tolke vindforskellende når du skyder" hun ville ikke lade Izumi skyde indendørs da det hurtigt ville blive ensformigt da der jo var vindstille og som sagt for kort afstand til at gøre det til en udfordring
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 18:06:52 GMT 1
Izumi smilte og sagde bare og sagde så "det har du nu ret i...jeg tænkte mig ikke om" hun havde ikke tænkt sig om og det var sandt.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 2, 2008 18:13:06 GMT 1
Miraku grinede og krammede Izumi ind til sig men sådan at de kunne gå videre imens og sagde blidt "man lære hele livet Izumi-chan for ellers ville det ikke være værd at leve efter min mening" nærmest kærligt uden at det var noget hun selv lagde mærke til
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 18:16:27 GMT 1
Izumi smilte og sagde så "det kan du have ret Miraku sensei" hun smilte bare.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 2, 2008 18:24:04 GMT 1
Miraku smilede til Izumi og uden rigtig at tænke nærmere over det nussede hun hende i håret ganske blidt. hun sagde glad "du er en af dem der gør mit liv værd at leve for mig"
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 18:31:47 GMT 1
hun nød at blive nusset i håret og sagde dog ikke noget og nød dette.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 2, 2008 18:33:47 GMT 1
Miraku forsatte med at nusse Izumi og lod det gå ned til hendes kind istedet for imens hendes anden hånd begyndte hvor den anden stoppede
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 18:38:44 GMT 1
Izumi tænkte sig om og sagde så "vi er snart fremme" og gik lidt foran miraku.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 2, 2008 19:03:32 GMT 1
Miraku smilede bare og sagde "fint" selvom hun nu hellere ville sørge for Izumi ville få lidt mere tid med gode oplevelser for hun regnede ikke med Izumi ville finde træningen let fejl kunne komme til at stå dyrt
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 19:12:50 GMT 1
Izumi smilte bare og foretsatte uden at sige et ord.
|
|