|
Post by Miraku Kuran on Aug 27, 2008 20:38:18 GMT 1
Miraku smilede imens hun rejste sig og kyssede kort Izumi på munden med tungen som kort invaderede hendes mund inden hun rakte Izumi sit sværd og skabte et af is så de kunne begynde når hun var klar
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on Aug 27, 2008 20:46:37 GMT 1
izumi holdt lidt om sværdet, men vidste ikke helt hvordan det skulle gøres, især fordi hun fandt sværdet anderledes på en måde, dog håbede hun at hun gjorde det rigtigt, og på samme tid tænkte hun på, om hun også måtte træne sin evne inde for mesteringen af hende Ki, men besluttede sig for at det kunne vente.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Aug 28, 2008 6:55:08 GMT 1
Miraku smilede lidt og gik hen til Izumi og om bag hende hvorfra hun tog fat om Izumi's hænder imens hun sagde blidt "du skal ikke holde for løst for så kan sværdet flyve ud af dine hænder, men du skal heller ikke holde for stramt for så gør det bare at istedet for at du ikke modtager skade at du risikere skader i dine arme's led" hun demonstrerrede begge greb og hjalp Izumi med at finde det bedste greb inden hun sagde "holder du rigtigt vil sværdet nærmest blive en del af dig med øvelse" og kyssede hende blidt på kinden inden hun gik tilbage og stillede sig mod Izumi
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on Sept 1, 2008 18:57:33 GMT 1
Izumi betragtede atter miraku og sagde så svagt "sværdet er ikke mit yndlings våben...men vil gøre mit bedste" dog holdt hun rigtigt fat i sværdet og hun stillte sig i forsvars stilling, da hun ikke ville angribe miraku først.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Sept 1, 2008 19:20:44 GMT 1
Miraku smilede sødt og sagde "så kan vi prøve et andet våben bagefter" hun satte af og huggede imod Izumi men ikke for at skade kun for at markere så det var ikke ret hårdt eller hurtigt
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on Sept 2, 2008 13:10:46 GMT 1
Izumi fik pareret mirakus hug og efter dette udførte hun et lille mod angreb i et hug som ikke hørte til i japan, men mere i kinas sværd kunst, eller en af dem, hun fandt dog dette sværd for stort og for tungt.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Sept 2, 2008 14:11:28 GMT 1
Miraku undveg hugget og svingede rundt om sig selv inden hun lavede et baghånds hug som atter bare skulle markere og var rettet mod hendes mave region
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on Sept 2, 2008 15:07:25 GMT 1
Izumi parrede igen og mumlede svagt "dette sværd er for tungt for min smag" hun bakkede dog lidt og tænkte sig lidt om og hørte en stemme i sit hoved som sagde *du kan hurtigt skifte våben...med den rette mængde energi kan du skabe et våben efter din smag...dog kræver det arbejde...hårdt arbejde* hun var ikke sikker på at hun forstod dette, men i den tid stemmen lød stod hun i forsvars position.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Sept 10, 2008 19:28:56 GMT 1
Hiryuu så på Izumi og sagde "så må vi skaffet et andet et til dig så du kan vende dig til at bruge det først men du må lære at håndtere alt hvad du kan få fat i som et våben. om det er en sten eller en rådden gren" hun lod sit is sværd smelte og gik roligt mod Izumi igen
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on Sept 23, 2008 15:17:04 GMT 1
Izumi nikkede og betragtede roligt miraku og mumlede svagt "dog vil jeg i mit nuværende stadie ikke kunne klare dig, eller andre gode krigere" hun smilte der efter et smil som næsten sagde, at hun ikke havde nogen som helst idé om at, opsøge stærke krigere og kæmpe imod disse.
|
|