|
Post by Miraku Kuran on May 2, 2008 14:37:27 GMT 1
Miraku smilede og kom op ved siden af Izumi. hun lod ligeså solen tørre hende og de hvide bandager på hendes krop
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 14:42:20 GMT 1
Da hun endelig var tør tog hun sit tøj på og sagde så "du siger bare til når vi skal afsted Miraku sensei" hun smilte og stod ellers bare og ventede.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 2, 2008 14:52:26 GMT 1
Miraku smilede og tog selv sit tøj på igen og sagde "lad os gå nu så men vi behøver ikke skynde os for som man siger hast værk er lastværk" hun smilede stadig og begyndte roligt at gå
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 14:54:13 GMT 1
Izumi fulgte roligt efter miraku og sagde så "det er jo sandt miraku sensei" hun smilte og gik bare bag miraku og var yderst glad.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 2, 2008 15:11:45 GMT 1
Miraku smilede og gik langsomerere så hun kom til at gå ved siden af Izumi og sagde "første ting du bør vide er altid at holde dig ved siden af folk og aldrig foran dem for man ved aldrig om der sker noget slemt derfra. vi har jo ikke øjne i nakken" hun smilede venligt
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 15:16:21 GMT 1
Izumi smilte og sagde så "ok...så ved jeg det" det vidste hun godt nok, men hun sagde intet hun gik bare og sagde så "jeg har ikke øjne i nakken men øjne over alt omkring os, det var fuglen som sagde til mig at du stod der" mere sagde hun ikke, da hun kendte alle naturens fare signaler og advarelser fra dyrene, og de passede på hende, hvorfor vidste hun ikke.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 2, 2008 15:37:34 GMT 1
Miraku smilede og sagde "det er en fordel som jeg aldrig vil få" hun gik videre stadig ved siden af Izumi og håbede at hendes trænning ville være for fård ved izumi
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 15:41:38 GMT 1
Izumi smilte og sagde så "det kan du jo ikke gøre for Miraku sensei" hun smilte bare og sagde ellers ikke mere.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 2, 2008 15:56:34 GMT 1
Miraku smilede og sagde "det er sandt nok men du vil kunne bruge det til mere end bare at finde ud af om folk vil angribe eller skjuler sig. du vil kunne spionere på helt nye måder hvis dyrene vil tillade det" hun ville dog ikke få Izumi til at forsøge noget hun ikke havde lyst til
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 16:00:43 GMT 1
Izumi sagde så "spionage er for Ninjaerne, og ikke for mine venner" og med det havde hun sagt sin mening men hun tæmkte lidt over det miraku havde sagt, men det kunne ikke ses på hende.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 2, 2008 16:14:23 GMT 1
Miraku sagde "jeg kunne ikke finde på at få min dejlige elev til at gøre noget hun ikke har lyst til ud over at træne hende i at slås" hun mente det fuldt ud
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 16:18:17 GMT 1
Izumi smilte og sagde så "det ved jeg godt" hun smilte og sagde ikke mere og gik bare.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 2, 2008 16:33:48 GMT 1
Miraku smilede og lagde en arm om Izumi og sagde "det meget godt at du ved det idet mindste" hun var glad for Izumi vidste det om hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 16:40:42 GMT 1
Izumi smilte bare og sagde intet men foretsatte bare.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 2, 2008 16:52:25 GMT 1
Miraku smilede bare og gik roligt videre ved siden af Izumi. hun var helt stille uden at sige noget da hun ingen ting havde at sige
|
|