|
Post by Miraku Kuran on Jun 9, 2008 10:49:23 GMT 1
Miraku gengældte kysset og holdte det imens hun lukkede øjnene og holdte Izumi tæt ind til sig. hun havde bare lyst til at være hos Izumi indtil hun måtte gennemføre ritualet men kunne hun ikke var hun desværre klar over
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on Jun 10, 2008 7:12:42 GMT 1
izumi nød dette lidt og holdt kysset.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jun 10, 2008 10:59:55 GMT 1
Miraku holdte kysset og nød det bare. hun brød det kort for at sige "jeg elsker dg af hele mit hjerte Izumi-chan" hvorefter hun bare holdte om hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on Jun 10, 2008 13:33:44 GMT 1
Izumi trykkede sig ind til miraku og sagde så "elsker også dig" hun smilte og lukkede kort øjnene og nød bare dette.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jun 10, 2008 17:03:34 GMT 1
Miraku nød at være så tæt på Izumi og sagde "hvis du vil have det så vil jeg kun være sammen med dig så længe vi lever begge to" hun trykkede sig blidt ind til Izumi og ventede på hvad svaret ville blive
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on Jun 12, 2008 12:13:08 GMT 1
izumi smilte lidt og sagde så "lyder rart...tager imod tilbudet" hun kyssede atter miraku blidt efter den sætning.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jun 12, 2008 12:22:14 GMT 1
Miraku smilede mod Izumi's læber og gengældte kysset. hun lukkede øjnene og nød det bare
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on Jun 12, 2008 12:25:08 GMT 1
izumi brød kysset og sagde så "jeg elsker dig miraku-san...har gjort det lige siden jeg først så dig" hun rødmede lidt ved den sætning og kikkede kort væk.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jun 12, 2008 12:29:44 GMT 1
Miraku så på izumi og svarede "og jeg elsker dig over alt andet Izumi-chan... har jeg gjort længe" hun rødmede selv lidt men gjorde intet for at skjule det overhovedet
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on Jun 12, 2008 12:38:23 GMT 1
izumi smilte og tog armene om miraku og lagde sit hoved på mirakus skulder og smilte ellers bare og holdt sig tæt ind til miraku.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jun 12, 2008 12:57:46 GMT 1
Miraku holdte om Izumi og havde ikke lyst til at slippe. hun ville bare være sammen med Izumi så længe det skulle være. hun hviskede kærligt ind i izumi's øre "du betyder alt for mig..."
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on Jun 12, 2008 13:01:34 GMT 1
izumi kyssede kort miraku og sagde så "det samme her...jeg tror ikke at jeg kan undvære dig miraku-sama"
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jun 14, 2008 18:46:26 GMT 1
Miraku kyssede kærligt Izumi på munden kort og sagde "så vi to" inden hun blidt lagde Izumi's hovede mod sit bryst og bare holdte om hende kærligt og blidt
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on Aug 21, 2008 15:28:32 GMT 1
Izumi smilte bare og trykkede sig ind til miraku, som et barn som søgte tryghed eller varme, hun smilte svagt dog sagde hun intet, hun havde intet at sige, især fordi hun var bange for at sige noget forkert, dog tænkte hun ikke meget over det og ville bare side sådan her lidt endnu.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Aug 26, 2008 13:43:34 GMT 1
Miraku sukkede glad og nussede roligt Izumi i håret imens hun generalt var rigtig glad. hun ville efter egen mening ikke kunne undværre Izumi Mizuki eller Maja. hun var sikker på at mistede hun en af dem før tid ville hun være ude af sig selv i utroligt lang tid
|
|