|
Post by Izumi No Okuni on May 22, 2008 14:37:09 GMT 1
izumi smilte lidt og trykkede sig ind til miraku, og sagde så "ville jeg også ønske" hun kikkede på miraku og smilte svagt.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 22, 2008 14:44:37 GMT 1
Miraku så på Izumi da hun trykkede sig ind til hende. hun nød det og smilede svagt igen. hun håbede virkelig for en gangs skyld på at der var noget sandhed i det med genfødsel som hun havde hørt lidt om tidligere i sit liv. hun sagde "jeg ville ønske der var noget at gøre for at vi kunne være det... du kunne måske spørge Yin om det?" hun havde et spinkelt håb men det var kun spinkelt
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 26, 2008 12:07:19 GMT 1
Izumi sagde intet og var lidt fjern i blikket eller rettere yderst fjern i blikket.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 26, 2008 14:36:06 GMT 1
Miraku så Izumi i øjnene og lagde mærke til hvor fjern hun var i blikket. hun håbede på at det ikke var noget slemt for hun kunne ikke lide tanken om at noget dårligt skulle ske Izumi så det var slemt nok at hun ikke havde mere end en måned tilbage
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on Jun 3, 2008 11:01:14 GMT 1
Izumi kom til sig selv og sagde så lavt "det er umuligt...at overleve i længere tid vil kun påføre mig lidelse" dog smilte hun og sagde ellers ikke mere.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jun 3, 2008 14:13:17 GMT 1
Miraku svarede "jeg vil helst ikke have du skal lide unødigt Izumi... jeg holder for meget af dig men der er virkelig intet der kan gøres?" hun ville med glæde vente i flere årtier hvis det var det når bare hun kunne møde Izumi igen
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on Jun 3, 2008 20:40:51 GMT 1
Izumi tænkte sig om og sagde så "der er kun én måde ifølge yin...og det er at lade min sjæl få overtaget engang i mellem, så jeg kan være sammen med dem jeg elsker, og holder af...mere kan hun ikke gøre før hun er ved fuld styrke, og det kan tage nogle årtier" hun sagde ellers ikke mere men vidste at det vil koste stor sjæle styrke fra både yin og hendes side.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jun 4, 2008 14:01:34 GMT 1
Miraku svarede "i skal ikke gøre unødig skade på jer selv og jeg kan sagtens vente da jeg har en evighed at leve i hvis jeg undgår kamp når bare jeg kommer til at være sammen med dig igen" hun trykkede kærligt Izumi tæt ind til sig
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on Jun 4, 2008 19:12:19 GMT 1
Izumi smilte og sagde ellers intet og nød bare dette lidt.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jun 4, 2008 19:16:26 GMT 1
Miraku sagde ikke mere og holdte bare kærligt Izumi ind til sig. hun vidste ikke hvordan hun ville reagere når izumi var væk men vidste det ikke ville være positivt
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on Jun 4, 2008 19:21:40 GMT 1
Izumi kom fri og rejste sig og stragte sig kort og sagde så "men lad os ikke tænke på fremtiden men lad os leve i nuet" hun smilte et venligt og varmt smil og gik over til bænken under det store kirsebærtræ og smilte ellers bare og plukkede en af blomsterne.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jun 4, 2008 19:25:20 GMT 1
Miraku rejste sig og satte sig ved siden af Izumi imens hun sagde "det har du fuldstændig ret i Izumi-chan" hun ville helst tilbringe så meget tid som muligt sammen med Izumi men vidste at før eller siden måtte un tage afsted sammen med Mizuki
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on Jun 5, 2008 12:20:19 GMT 1
Izumi sad bare og betragtede blomsten i sin hånd og sagde så "dette burde have været Nekosi klanens våbenmærke, en kirsebærblomst" hun sagde dette lidt for sig selv og sagde ellers ikke andet sad ellers bare der og betragtede blomsten.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jun 5, 2008 14:25:36 GMT 1
Miraku svarede "tja jeg ved ikke så meget om det men hvis du siger det vil jeg tro dig" hun gav Izumi et kærligt kys på kinden og så ellers bare ud over haven. hun vidste ikke hvad hun skulle gøre men bare at side stille ville hun helst ikke
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on Jun 9, 2008 9:13:31 GMT 1
Izumi smilte lidt og tog sin arm om miraku og kyssede denne på munden dog sagde hun ikke noget.
|
|