|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 16:44:54 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "vis det går så skidt kan du nemt få en futon Miraku-san" hun syntes selv at sengen var dejlig at ligge i, men hun brugte den sjældent til at sove i, nej hun nærmere brugte den til at slappe af i, men hun havde jo heller ikke levet ude i naturen tvunget til at sove på jorden, men nogen gange var det sket.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 22, 2008 16:47:39 GMT 1
Miraku nikkede og smilede lidt imens hun sagde "lad os håber det går godt med at sove i sengen i det mindste" hun ville helst ikke være til besvær så hun håbede bare hun kunne holde ud at sove i sengen
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 17:12:01 GMT 1
Mizuki grinte lidt og sagde så "ja lad os håbe det" med de ord rejste hun sig og gik over til det ene skab og fandt en nøgle frem og låste det op og åbnede det og sagde så "her kan du have dine personlige ejendele" hun smilte bare venligt.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 22, 2008 17:43:07 GMT 1
Miraku smilede og rejste sig. hun puttede sine to tasker ind i skabet og sagde "jeg kan vente med at pakke dem ud til imorgen" hun var virkelig glad over endelig at være samurai igen og have en herre samt have æren af at være den personlige livvagt
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 17:47:23 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "kan jeg tilbyde dig noget aftens mad?" hun ville lige være sikker da hun selv var en smule sulten lige nu, dog var hun på samme tid ikke så sulten.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 22, 2008 18:08:49 GMT 1
Miraku smilede og sagde "ja men kun lidt jeg er ikke så sulten" hun var mest træt i forhold til sulten men sagde ikke noget om det endnu. hun ville hellere være fuldkommen mæt før hun gik i seng
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 18:12:26 GMT 1
Mizuki nikkede som svar og sagde så "du kan nå at tage dig et bad før maden er færdig, nu skal jeg vise dig hen til bade rummet vis du er intereseret" hun smilte venligt og var glad for at hun nu kunne opføre sig lidt som en vært, og en kvinde og ikke kun som general.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 22, 2008 18:22:01 GMT 1
Miraku smilede og sagde "gerne jeg siger ikke nej til et dejligt bad" hun glædede sig alene ved tanken om at få et dejligt bad. hun kunne ikke huske hvornår hun sidst havde badet i andet end søer når hun kom forbi dem
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 18:27:00 GMT 1
Mizuki bukkede for hende og sagde så "følg mig Miraku-san" hun gik over til en anden skyde dør og åbnede den og gik ud på en gang og gik ned af den og stoppede ved en trævæg og åbnede en skyde dør og trådte ind på et lettere varmt rum og stoppede ved en anden skyde dør og ventede.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 22, 2008 18:38:37 GMT 1
Miraku fulgte roligt med Mizuki og ventede derefter blot på om der var længere vej til badet eller om det var bag den næste skyde dør hun var egentlig ligeglad når bare ingen kunne kigge ind i badet imens for ellers ville det ikke ende godt
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 18:41:06 GMT 1
Mizuki åbnede den næste skydedør og gik der ind, der var lidt damp der inde og man kunne se at man gik på træ gulv med lidt riller i og længere fremme var der en naturlig kilde, en varm kilde.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 22, 2008 18:53:01 GMT 1
miraku fulgte med ind og smilede stort da hun så den varme kilde. hun havde ikke været i sådan en længe men de var helt bestemt rare så meget huskede hun da om dem
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 18:56:50 GMT 1
Mizuki sagde så "det rør der kan bruges til at få vand ud af så du kan vaske dit hår og skylde dig med sæbe og det hele...vil ikke have sæbe i min kilde" hun smilte og sagde så "så tag du dig bare et bad, så vil jeg sørge for maden" hun smilte og sagde så hurtigt "når ja håndklæderne ligger uden for skyde døren til for rummet" der efter vendte hun sig om og gik over til døren.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 22, 2008 19:18:07 GMT 1
Miraku smilede og sagde "tak Mizuki-chan" og vendte ryggen til hvorefter hun løsnede sin kimono og lod den falde til gulvet. hun gik hen i den varme kilde og den i det varme vand hvorefter hun kom med et behageligt suk
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 19:22:30 GMT 1
Mizuki smilte og lukkede skyde døren og gik ud og hentede håndklæder og lagde dem uden for og kaldte på en tjener og gav denne besked på at gøre et måltid parat, der efter tænkte hun sig om og gik ind til for kammeret og lukkede skyde døren og klædte sig selv af og gik ind til badet og sagde så "jeg kommer ind og i vis det ikke gør noget" der var massere af plads i kilden til de to, da der faktisk var plads til seks personer der i.
|
|