|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 20:38:05 GMT 1
Miraku rystede på hovedet og sagde "for at være ærlig fandt jeg det lettere forvirende så tror næppe jeg vil kunne lede et lille regiment" hun havde ikke lyst til at lære mere strategi lige nu
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 20:41:30 GMT 1
Mizuki nikkede og sagde så "bare sig til vis du ikke vil tage stillingen som regiments kommandant har nemlig en anden stilling som jeg tror at du vil du til" mere sagde hun ikke og ventede bare på svar.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 22, 2008 12:28:13 GMT 1
Miraku smilede skvæt og sagde "tror ikke det er noget for meg da det her er lidt forvirrende. jeg mener nemlig at jeg ikke kun skal kunne udstede ordre men også stille folk best muligt og hvis jeg ikke kan forstå det så føler jeg mig ikke egnet som kommanddant" hun ville være helt ærlig omkring det for hun ville ikke være skyld i store tab fordi hun ikke kunne finde ud af strategi
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 15:05:42 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "det er godt du er ærlig Miraku-san, så jeg vil give dig den anden stilling, hvad siger du til at være en af mine livvagter eller nærmere min personlige livvagt?" hun betragtede miraku og sagde ellers ikke mere.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 22, 2008 15:11:08 GMT 1
Miraku smilede og sagde "det vil være en ære" og bukkede venligt da hun ved sådan noget gerne ville holde bare lidt på formerne da hun jo nærmest havde fået banket det ind at man skulle vise respekt når man fik en ny rang eller post om den var bedre eller værre end den sidste
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 15:17:38 GMT 1
Mizuki nikkede så som svar og sagde så "så er det aftalt du bliver ansvarlig for min personlige sikkerhed og jeg ved at du vil gøre det godt" hun smilte og sagde ellers ikke noget.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 22, 2008 15:28:03 GMT 1
Miraku nikkede og sagde "jeg vil gøre mit bedste for at du ikke kommer til at lide samme skæbne som min tidligere herre" hun ville gøre alt for at det ikke skete. hun ville bare ikke have at det skulle ske igen
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 15:36:37 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "det er mig en glæde at høre det, men jeg vil også arbejde på at blive dig en god leder" hun gabte svagt og rejste sig op og gik lidt rundt i stuen og så afslappet.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 22, 2008 15:43:28 GMT 1
Miraku smilede og sagde "indtil videre går det meget godt" hun kiggede lidt nysgerrigt på Mizuki da hun rejste sig og gabte. hun kom til at tænke på hvad tid på dagen det var og kiggede lidt rundt for at finde et vindue at kigge ud af
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 15:56:34 GMT 1
der var ingen vinduer men uden for var der ved at blive aften, og det kunne ses gennem skydedørenes papir vægge på det rødlige skær fra solen mizuki så det og sagde så "vi må vist hellere vise dig din seng og der hvor du kan ligge dine ting".
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 22, 2008 16:08:15 GMT 1
Miraku nikkede og sagde "må vi nok hellere" og rejste sig op at stå. hun ville gerne lige på pakket sine ting ud så godt hun kunne da det ikke var meget hun ejede lige nu
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 16:15:56 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "følg mig så Miraku-san" hun gik over til den skyde dør som hun havde gået ind ad og åbnede den og gik ind og vendtede på at miraku kom ind, hun stod faktisk i sit soveværelse nu og der var en futon i midten på en forhøjning og op ad en væg lidt der fra stod en træ buste med en sort rustning på med hjelm og det hele og der var et par store kinesiske skabe og op ad væggen stod der også tre, fire vægge med træ føder som kunne sættes op så man kunne klæde om bag disse.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 22, 2008 16:22:04 GMT 1
Miraku rejste sig og fulgte efter Mizuki. hun smilede imens hun så sig rundt i værelset og sagde "pænt" og mente det. hun havde ikke sovet i et ordentligt rum længe så hun glædede sig egentlig til at se om sengen ville være lige så god som hun huskede den og ellers ville hun sove på gulvet
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 16:27:56 GMT 1
Mizuki smilte bare og gik over til et sted hvor der stod to skille vægge og gik der om bag ved og satte sig på en stor pæn erupærisk seng, hun vendtede bare på at miraku kom der over, det var en ok blød madras i værtfald blødere end mizuki huskede den hun sagde så "tror at du kommer til at kunne lide denne seng" hun blev ellers sidende der og ventede.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 22, 2008 16:36:48 GMT 1
Miraku fulgte efter Mizuki og satte sig ved siden af hende. hun smilede lidt og sagde "håber bare jeg ikke er blevet for van til den hårde jord for så bliver det gulvet eller en futon et andet sted i huset" hun håbde dog at hun kunne klare at ligge i en blød seng eter al den tid med hård jord som underlag at sove på
|
|