|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 17:37:35 GMT 1
Mizuki gik ind i sin stue og kikkede sig omkring og var glad for at være hjemme hun gik ind og lod døren ud til stå åben så Miraku kunne komme ind hun satte sig på en pude ved et lavt bord og tog sine våben ud af skærfet og gik rejste sig igen og gik over til en dertil bygget hylde og hang våbnene der vedsiden af stod endnu en hylde til våben, dvs. gæsters våben.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 17:45:22 GMT 1
Miraku kom ind og gjorde som Mizuki og lagde sit våben på gæste hylden. hun havde stadig taskerne på skuldrene men tog dem ikke af endnu
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 17:49:34 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "fin dig et sted at side så vil jeg straks være tilbage skal lige ordne noget" hun smilte og gjorde tegn til nogle af puderne og gik ind i et rum ved siden af og lukkede skyde døren der efter klædte hun sig af og fandt en normal kimono frem og tog den på uden hjælp, der efter rodede hun efter noget.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 17:52:05 GMT 1
Miraku satte sig på en af puderne imens hun ventede kiggede hun sig nysgerrigt omkring da det var længe siden hun havde været inde i et hus som dette
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 17:59:12 GMT 1
stuen var yderst spartant indrettet, langs den ene væk stod der yarier(spyd) med forskelige våbenmærker på og rustninger med det hele foran dem de sad på buster af træ og forean de buster stod der holdere med katanaere og wakashier, og resten af vægene var pæne med træpaneler og papirs vægge og der var borde hist og her og en masse puder. Mizuki blev færdig og kom ind i stuen i en blomstret kimono og en te kedel med tilhørende kopper, og enkelte andre ting som hørte sig teen til hun smilte og satte dem på bordet og man kunne faktisk godt tro at hun var en tjener eller en anden kvinde vis man ikke sådan var vant til at se hende sådan der efter satte hun sig overfor Miraku og sagde så "velkommen til mit hjem".
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 18:04:18 GMT 1
Miraku smilede og sagde "rart hjem du har her" og havde regnet ud ret hurtigt at det var Mizuki men det var mest på stemmen hun havde gjort det med og ellers havde hun troet det var en tjeneste pige faktisk. hun havde dog haft held til ikke at virke overrasket
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 18:07:39 GMT 1
Mizuki smilte og satte et kop foran Miraku og hældte te op i det og der efter til sig selv der efter fandt hun et bambus ris frem og lod det roligt køre rundt i sin te, der lå også sådan et foran Miraku hun vendtede lidt og stoppede først op der da var et lag grønt skum da det jo var grønt te, der efter tog hun en slurk og sagde så "dette er kun stuen men tak".
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 18:13:10 GMT 1
Miraku smilede og rørte lidt rundt i sin te med babbus riset. hun smilede lidt endnu og sagde "glæder mig til at se resten af huset så" og holdte sig ellers lidt stille
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 18:15:02 GMT 1
Mizuki nikkede bare og sagde så "det kommer du også til, da som jeg sagde må du bo her indtil du finder et sted, da der ikke lige er plads til flere her, medmindre du vil sove i samme rum som tjenerne" hun nippede igen lidt til sin te og slappede af i kroppen.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 18:21:53 GMT 1
Miraku trak på skuldrene og sagde "tja jeg er sådan set ligeglad med hvor jeg skal sove henne bare det ikke bliver den kolde jord så længe der er en seng at bruge" hun havde ganske vidst intet imod at sove på jorden men som sagt foretrak hun nu langt mere en seng
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 18:27:09 GMT 1
Mizuki nikkede så og sagde så "jeg kan ikke tilbyde en seng men en futon ikke andet" nu hun tænkte over det havde hun faktisk en seng, men den var inde ved hende og hun brugte den næsten aldrig hun nippede igen til teen.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 18:31:19 GMT 1
Miraku smilede lidt og drak lidt af sin te inden hun svarede "som sagt jeg vil sove hvor det skal være bare det ikke bliver på den kolde jord" hun løj ikke for alt var at foretrække frem for den kolde jord
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 18:36:33 GMT 1
Mizuki smilte bare og sagde så "det er da ok så, du kommer til at sove i en seng vis du kan holde til at dele værelse med din 'herre' selvfølgelig" som sagt hun havde en seng men selv sov hun på en futon i sit værelse.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 18:42:45 GMT 1
Miraku smilede lidt og sagde "det vil jeg sagtens kunne holde ud" hun var ikek just den type der var bange for at dele værelse med andre og da bestemt ikke en af samme køn som Mizuki. hun var faktisk heller ikke ret blufærdig selvom man skulle tro andet efter den lange tid som ronin og livet i skovene
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 18:44:41 GMT 1
Miraku smilede lidt og sagde "det vil jeg sagtens kunne holde ud" hun var ikek just den type der var bange for at dele værelse med andre og da bestemt ikke en af samme køn som Mizuki. hun var faktisk heller ikke ret blufærdig selvom man skulle tro andet efter den lange tid som ronin og livet i skovene
|
|