|
Post by Miraku Kuran on Apr 22, 2008 19:30:58 GMT 1
Miraku grinede lidt og sagde "det er helt fint. jeg er ikek særlig blufærdig efter så lang tid ude i naturen" hun ville hellere end gerne dele kilden med Mizuki som jo så gavmildt havde tilbudt hende et hus og en seng at sove i samt et varmt bad og måltid. hun tænkte også at de så kunne sæbe hinadne ind og skylle hinanden da det nok ville være lidt nemmere
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 19:33:19 GMT 1
Mizuki lod sig sænke ned i vandet og sukkede veltilfreds og sagde så "det er godt, for ville ikke kunne holde til at skulle vente med at tage et bad til efter maden" hun smilte venligt og sad faktisk lidt overfor miraku.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 22, 2008 19:44:13 GMT 1
Miraku smilede til Mizuki og sagde "forståeligt og jeg er også kun glad for selskab flere hunrede år hvor folk ikke stoler åp en er ikke rart og gør også at man har lidt svært ved andre ting" hun ville dog helst ikke uddybe det mere lige nu
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 19:45:51 GMT 1
Mizuki nikkede forstående og sagde så "ja undskyld jeg spørger, men tror du at du vil vinde megen ære under mig?" man måtte huske på at samuraier jo hungrede efter ære, og helst gerne i kamp.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 22, 2008 19:55:19 GMT 1
Miraku smilede og sagde "jeg mener at jeg kan få en del ved at tjene dig men jeg går nu ikke mest efter ære efter al den tid som ronin hvorfolk ikke har stolet på mig så meget som de burde men skidt med det for det er fortid" hun ville helst ikke tænke på alle de dårlige ting som Ronin som jo som regel bestod af mangel på mad og penge
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 19:59:14 GMT 1
Mizuki nikkede og sagde så "hvad håber du så på, penge og mad og respekt, eller bare fordi du vil tjene mig?" hun ville lige være sikker da det var sjældent at ronins så nemt bandt sig til en ny herre, dog smilte hun et venligt og glad smil da hun intet ondt mente med sine spørgsmål.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 22, 2008 20:03:28 GMT 1
Miraku sagde smilende "jeg håber på mad og respkt men jeg har gået uden en herre fordi jeg mistede ham i en kamp og det er flere århundreder siden. jeg har ledt efter en med samme kvaliteter som ham lige siden da jeg nærmest så ham som en fader figur" hun smilede skævt mens hun sagde det sidste for hun havde aldrig kendt sin far og vidste ikke rigtig noget om ham og hendes herre havde været rar og venlig så hun var kommet til at holde af ham
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 20:06:58 GMT 1
Mizuki nikkede så og sagde så "det var mere end jeg ville vide, men jeg takker dig fordi du vil fortælle mig alt dette" hun mente det og det kunne ses på hende, dog havde hun ikke flere spørgsmål og hun lænede sig tilbage imod væggen og nød det varme vand.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 22, 2008 20:20:49 GMT 1
Miraku smilede og sagde ikke mere men kiggede lidt på Mizuki inden hun fulgte det samme eksempel bare ovre i hendes ende af kilden. hun strakte sig kort så hendes bryst kom over vandet men tog sig ikke af det da hun faktis ikke rigtig ejede blufærdighed længere
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 20:23:20 GMT 1
Mizuki fangede sig selv i at betragte Mirakus bryster i et kort øje blik men ikke nok til at Miraku ville opdage det, mizuki kikkede der efter op i loftet og blev hvor hun var og lukkede kort øjnene og nød bare vandet imod sin nøgne hud.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 22, 2008 20:29:20 GMT 1
Miraku smilede lidt og tog sig selv i at se lidt på Mizuki men lukkede så øjnene i og nød bare det varme vand imens hun var glad over atter at have en rar og venlig herre at tjene og et sted at sove og endelig få godt med mad igen
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 22, 2008 20:30:01 GMT 1
Miraku smilede lidt og tog sig selv i at se lidt på Mizuki men lukkede så øjnene i og nød bare det varme vand imens hun var glad over atter at have en rar og venlig herre at tjene og et sted at sove og endelig få godt med mad igen
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 20:33:47 GMT 1
Mizuki kikkede lidt på miraku og tænkte *hun ser jo godt ud, og er også veludstyret* og fangede sig selv i de tanker og rystede svagt på hovedet og tænkte *hvad tænker jeg på...hun er en anden kvinde, jeg burde ikke tænke sådan om en kvinde* hun lod sig synke lidt ned i vandet.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 22, 2008 20:41:43 GMT 1
Miraku smilede bare glad men hun fik hele tiden et billede af Mizuki nøgen for sig. hun vidste godt hun var til begge køn da hun tit var tiltrukket af både mænd og kvinder men hun havde aldrig før tænkt sådan om en herre før så hun prøvede at tænke på noget andet
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 20:45:05 GMT 1
Mizuki sukkede svagt og dette mere af nydelse over den lille fantasi hun havde fået end vandet, og hun vidste at det var forkert men kunne ikke gøre for det, da hun ikke kunne fjerne det billede af miraku nøgen fra sit sind, lige meget hvor meget hun prøvede.
|
|