|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 10:54:42 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "ok Maja, som min tjener skal du sørge for de normale dagligdags ting i mit hus, dvs. rengøring, madlavning og lignede ting, plus du skal følge mig i felten og bære mine vigtigste personlige ejendele og også her sørger for madlavningen, plus noget mere som vi kommer til senere" det sidste var hjælp til rustningen og så lære at forsvare sig selv.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 21, 2008 15:00:46 GMT 1
Maja nikke forståden og så på hende hun kunne godt finde ud af det huslige men når det kom til kamp eller selvforsvar var hun elendig
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 15:25:17 GMT 1
Miraku kiggede blot på de to andre og sagde intet da hun ikke havde noget at tilføje lige nu og ville også helst vente til der blev talt til hende. hun havde også sin opmærksomhed på folkene herinde ud over dem for en sikkerheds skyld
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 15:29:55 GMT 1
Mizuki nikkede og kikkede så over på Miraku og sagde så "er der noget som gør dig Nervøs miraku-san?" da hun havde opdaget hvordan hun kikkede rundt i kroen.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 21, 2008 15:31:22 GMT 1
Maja så på Miraku og sad helt sitlle
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 15:35:43 GMT 1
Miraku rystede på hovedet ganske let og sagde "nej vil bare være sikker på at der ikke er fare herinde" hvilket var sandt nok. hun gad ikke chancer for uopdaget kamp da det ikke just gav fordele
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 15:39:59 GMT 1
Mizuki nikkede så og sagde så "den største fare herinde er nok de fremmede" mere sagde hun ikke og så faktisk afslappet ud.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 21, 2008 15:41:45 GMT 1
maja så en smule rundt men log blikke hen på de ander da nogle mænd så på hende
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 15:44:08 GMT 1
Miraku trak på skuldrende og sagde "er der noget jeg har lært så er det at man skal være på vagt især overfor mænd sådanne steder som her nogen af dem kan have dårlige hensigter" hun havde ikke oplevet det så ofte men de gange hun havde var det en grum oplvelse for de mænd der havde været indblandet
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 15:47:24 GMT 1
Mizuki kikkede sig omkring og sagde så "og de mænd som tænker sådan kan bare prøve at gøre noget" hun bemærkede ikke de blev betragtet af nogle fremmede.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 21, 2008 16:05:13 GMT 1
maja sad stille og lytte blot til samtalen
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 16:15:40 GMT 1
Miraku sagde "ja men de får det nemt hvis de kan opholde os og tage hende" hun hentydede til Maja men tilføjede "men så skal de også få som fortjent hvis de har gjort hende noget" hun smilede lettere ondsakbsfuldt ved tanken om hvad hun ville gøre ved folk som gjorde noget med ond hensigt mod Maja
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 16:22:51 GMT 1
Mizuki smilte også og sagde så "det sigere du ikke, men de skal stå tidligt op for at holde os begge beskæftigede på samme tid" hun betragtede kroen og kikkede så kort på maja.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 21, 2008 16:25:53 GMT 1
maja sad bare og så på dem med et lille smile hun sad stille
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 16:32:08 GMT 1
Miraku grinede lidt og sagde "gør de nok men de får nemmere ved det da vi er ubevæbenet men stadig så kan de nok ikke holde os begge på samme tid" hun var glad for at de begge to var der
|
|