|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 15:28:13 GMT 1
Mizuki stod nede på havnen og snakkede med en erupærisk kaptajn og så ud til at diskutere med manden hvilket de også gjorde, hun snakkede portugisisk som hun havde lært af en præst, og manden svarede, det var aflæsningen af nogle kasser de diskuterede om og manden svarede at de først ville blive læset af senere. hun rystede på hovedet og gik ned ad kajen, hun gik i en normal kimono og lignede en ganske normal japansk kvinde, så ingen genkendte hende som den hun var, hun stoppede op og betragtede skibene som sejlede ind og ud af havnen.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 16, 2008 15:37:13 GMT 1
Maja kom gåden stille og rolig i sit trøje der gik hende til midt på låren hendes øre lå ned og halen svinge ram og tilbage en smule o af hendes ben hun så ned i jorden med sine rav gule øjen folk kigge på hende men hun tog sig ikke af det hun gik i barre føder
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 16, 2008 15:44:43 GMT 1
Miraku kom stille gående i en is blå kimono og håret hængende frit. hun havde ikke sit sværd med sig da hun ikke gad blive genkendt for nemt inde i en by som denne. hun var ikke glad for al opmærksomheden
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 15:49:12 GMT 1
Mizuki foretsatte ned langs kajen og fik øje på pigen i trøjen og gik hen til hende og spurgte venligt "er der noget galt frøken?" folk kikkede bare på hende og mumlede nogle ord og gik videre, ikke at de havde genkendt hende, det var nærmest umuligt, hun ventede bare på pigens svar og sagde ellers noget.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 16, 2008 15:51:03 GMT 1
Maja så på hende "nej slet ikke frøkken" hun bukke pænt i respekt og så på hende
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 16, 2008 15:53:39 GMT 1
Miraku gik roligt videre imens hendes grå øjne så sig omkring på forskellige ting men hendes blik faldt til sidst på en ung kvinde iført en trøje og endnu en ung kvinde som havde en smuk kimono på. hun gik lidt tættere på
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 16:02:55 GMT 1
Mizuki sagde så til pigen "du ser nu ud til at behøve lidt mad, eller noget tøj for den sags skyld" hun kikkede sig omkring og mumlede noget utydeligt og sagde så til pigen "du skal altså passe på her frøken, barbarene kan godt finde på at kidnappe kvinder og tage dem med sig" med barbarene mente hun erupærene.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 16, 2008 16:08:04 GMT 1
"jeg ved det " hun så på sit tøj "tja jeg er jo blot en slave " hun så på kvinden og hold armen om sig hun var vande til ikke at få så meget mad og nyt tøj hendes hale vife bag hende og øre lå tilbage nogle sømænd så på dem men Maja tog sig ikke af det
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 16, 2008 16:18:08 GMT 1
Miraku kom helt hen til de to og hilste venligt "goddag" imens hun gik forbi lige så stille. hun havde ikke genkendt Mizuki endnu men hun tænkte heller ikke rigtig over det lige nu
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 16:29:29 GMT 1
Mizuki skævede til sømændene og råbte noget til dem på portugisisk og de gik hurtigt videre og hun sagde så til slave pigen "du trænger til mad og et hjem, og noget tøj, hvor er din ejer?" hun ville købe denne slave og give hende et hjem og et yderst godt arbejde, der efter kikkede hun over på den anden kvinde(miraku) og bukkede som hilsen.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 16, 2008 16:32:45 GMT 1
Maja bukke for den anden kvinde "jeg har ingen ejer i nu ham der passer mig venter til en køber mig han sige helt en mand da jeg er en pige" hun trak på skulden og så på hende
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 16, 2008 16:36:08 GMT 1
Miraku stoppede op da hun genkendte kvinden i den smukke kimono og gik tilbage. hun smilede venligt og sagde "syntes nok jeg så dig før. rart at møde dig igen" hun afslørede kke Mizuki's navn og regnede med en gensidig gestus fra hendes side af. hun spurgte "hvem snakker du med?" og smilede venligt til den unge kvinde i trøjen
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 16:42:54 GMT 1
Mizuki genkendte miraku og sagde så "dav igen frøken, og jeg står og snakker med denne slave, og vil lige snakke med dennes ejer da jeg mangler en tjener" der efter kikkede hun på pigen og sagde så "hendt din herre og lad mig snakke med ham og ingen undskyldninger frøken" hun kikkede så omkring igen.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 16, 2008 16:45:27 GMT 1
Maja bukke og skynte sig af sted en mand kom tilbage med hende i armen "jeg høre du mangler en tjener " hans stemme var dyb og mørk han var ikke den kønneste i verden
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 16, 2008 16:48:40 GMT 1
Miraku smilede og sagde "hun ville få det godt med os begge to men nok bedst med dig" hun var venlig som altid når hun var uden for kamp. hun så på manden og tænkte på hvor meget han mon ville forlange for sin slave da han ikke just så ud som en der ikke gik af vejen for at tjene penge
|
|