|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 16:53:53 GMT 1
Mizuki betragtede manden og sagde så "ja jeg mangler en tjener og stødte på din vare der, hvad vil du have for hende" hun svarede ikke Miraku foreløbig og vendtede på mandens svar.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 16, 2008 16:55:18 GMT 1
"hun er en af min dygtigs piger så billig er hun ikke hvad vil du give for tøssen" han hev lidt i hende maja lod sig bare ruske i hun var vand til det
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 16, 2008 16:57:37 GMT 1
Miraku havde regnet meddet nummer der med at hun var en af hans dygtigeste men sagde ikke noget. hun ville se im Mizuki kunne regne ud at det var et muligt nummer istedet for bare direkte at give ham penge med det samme
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 17:02:43 GMT 1
Mizuki hævede sit øjen bryn opg sagde så roligt "jeg bad om prisen, ikke om hvor god hun er eller hvor dyrt det bliver, men prisen" hun tog hånden ind under sit skærft og trak en vifte frem dog var den slået ind så man ikke kunne se hvad der var på den hun kendte nummeret og ventede bare på at høre hans pris.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 16, 2008 17:05:07 GMT 1
500" sage manden kort Maja så blodt ned i jorden "se op pige baren" komender han og stak hende en lusing hun bed den i sig og så op maja hade ikke grædt længe og hade efter hånden glemt hvorfor man græd men hun hade lyst til det
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 16, 2008 17:41:11 GMT 1
Miraku reagerede hurtigt og sagde "undgå venligst at slå hende igen... nok er hun slave men hun er stadig et levende væsen" hun lød neutral men der var en tydelig undertone af at manden hellere måtte lytte hvis han da havde livet kært. hun hadede simpelthen bare folk som ham der skulle behandle andre som skidt om så de var slaver
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 17:45:33 GMT 1
Mizuki så det og sagde så "500 for det underernærede skravl, du kan få 55 for hende" med de ord slog hun sin vifte ud og vidste hendes kendetegn som legendarisk general, viften med hendes mærke på så manden ville kunne gætte hvem hun var, hun viftede sig stille med den og betragtede ham bare og ventede på svar.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 16, 2008 17:48:16 GMT 1
han fik et chok "ved du hvad du får hende gratis der høre et hals bånd til " han gav Maja et sort lære hals bånd hun tog det på om sin lidt tynde hals det klæte hende pænt manden bukke og skyndte sig at smutte i da han bente sig om at gå sparke maja ham i enden og så på ham med før hun så på kvinden hun også hade genkendt
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 16, 2008 17:52:53 GMT 1
Miraku smilede bredt og sagde "ham for du vist ikke flere problemer med min ven" hun brød sig dog ikke om at den unge kvinde skulle gå med halsbånd selv om det virkelig passede til hende så var hun ikke et kæledyr
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 17:56:51 GMT 1
Mizuki kikkede efter manden og grinte lidt og sagde så "var det mig han var bange for eller dig min ven" dette var henvendt til miraku der efter kikkede hun på pigen og spurgte så "hvad er deres navn?" hun kunne ikke lide ideen med halsbåndet men sagde ikke noget om det og betragtede bare pigen med et venligt blik.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 16, 2008 18:00:04 GMT 1
"maja....maja maria kudo frøkken" hun bukke igen i respekt og så på hende med sine rav gule øjen
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 16, 2008 18:04:17 GMT 1
Miraku smilede og sagde "tja det er ikke til at vide" hun grinede lidt og så derefter på Maja og sagde "kønt navn til en køn ung kvinde" imens hun smilede venligt. hun var glad for at fyren var væk nu og at maja havde fået sig en god herre
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 18:06:44 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så til Maja "du behøver ikke at kalde mig frøken Maja-chan, mit navn er mizuki og det skal du kalde mig, og lad os få et ordentligt måltid mad til dig" hun slå viften i og placerede den i sit skærf og ventede.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 16, 2008 18:08:58 GMT 1
Maja nikke blot og så på hende hun hade lært at hun bare skulle gøre hvad der blev sagt og ikke sige i mod så hun vente blot på at få at vide hvad hun skulle
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 16, 2008 18:13:27 GMT 1
Miraku så på Maja "rimelig lydig vil jeg sige" hun ville ha regnet med en mere genstridig slave efter det hun havde oplevet men det lod til at den unge kvinde var blevet knækket af manden
|
|