|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 16:35:03 GMT 1
Mizuki grinte og sagde så "du er ubevæbnet Miraku-san, jeg er ikke" hun kikkede så på Maja og sagde så til denne "som du kan se vil vi ikke lade noget ske dig maja-san".
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 21, 2008 16:38:26 GMT 1
"jeg er glad for i vil passe på mig" maja bukke lidt og så på dem
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 16:51:20 GMT 1
Miraku smilede og sagde "tja ganske vidst men ikke ufarlig af den grund" hun havde ingen planer om at lade noget ondt ske hverken Mizuki eller Maja men Maja var den hun ville passe mest på da Mizuki sagtens kunne passe på sig selv. hun sagde "hvordan kan man vilel andet end passe på et levende væsen så venligt som dig Maja?" og smilede til hende
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 16:55:36 GMT 1
Mizuki nikkede roligt og sagde så "Miraku du har ret og det er sandt Maja-san sådan et venligt væsen som dig ville jeg altid beskytte" hun kikkede sig lidt omkring.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 21, 2008 20:51:15 GMT 1
Maja smile lidt mere og så på dem
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 22, 2008 12:17:53 GMT 1
Miraku smilede lidt men sagde ellers ikke mere lige nu da hun ikke rigtig havde mere at tilføje. hun havde dog ikke været ærlig med at hun var ubevæbnet for det var hun langtfra med sine is dæmon kræfter men hun ville ikke bruge dem med mindre det var nødvendigt
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 15:15:23 GMT 1
Mizuki smilte bare kort og stragte sig lidt og mumlede så "men det ser ud til at vi har uønsket opmærksomhed" og det var sandt, de var de eneste kvinder i kroen udover tjenstepigerne og folk var begyndt at ligge mærke til dem.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 22, 2008 16:38:36 GMT 1
Maja prøve at lade som igen ting og håbe folk blev siden hvor de var hendes hale lå i hendes skød
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 22, 2008 16:42:18 GMT 1
Miraku nikkede og sagde "det er desværre sandt nok ingen ignorere kvinder ret længe hvis de ikke er i selskab med en mand og vi er tre enlige unge kvinder som ser forsvarsløse ud så det kan ikke undgås desværre" hun var dog klar til at holde mændende hen indtil de to andre kom i sikkerhed og så ellers bare selv flygte
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 16:48:37 GMT 1
Mizuki nikkede og sagde så hviskende så kun maja og miraku kunne høre hende "lad os håbe at de ikke prøver på noget, jeg vil nødig dræbe nogen, men skade dem er jeg nu ligeglad med" hun smilte lidt og fandt en ganske normal vifte og folede den ud, denne havde ikke hendes våbenmærke på og begyndte at vifte sig stille og roligt.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 22, 2008 16:50:34 GMT 1
Maja sad bare stille og roligt og lod som om ingen så på dem hendes øre lytte efter den minste lyd af nogle der rejste sig
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 22, 2008 17:37:38 GMT 1
Miraku nikkede og hviskede "er bedst hvis i to slipper væk hvis der skulle ske noget så bliver jeg tilbage og opholder dem og det bliver en meget dårlig oplevelse for dem" hun havde en ret kold tone i stemmen men den ville være svær at ligge mærke til hvis man ikke lyttede til hendes stemme ordentligt
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 17:40:04 GMT 1
Mizuki svarede bare "glem det jeg vil med glæde selv forsvare mig og kan klare dem med denne vifte" hun hviskede også og betragtede bare miraku og lyttede også efter lyden af folk som rejste sig.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 22, 2008 20:07:23 GMT 1
maja sad bare stille og lytte
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 22, 2008 20:37:50 GMT 1
Miraku smilede lidt og hviskede "den stærkeste af os burde altså passe på hende men hvis du absolut vil så skal jeg nok passe på Maja" hun ville dog helst holde begge to uden for fare hvis hun kunne men det lod ikke til at Mizuki vilel lade sin mening skifte
|
|