|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 18:20:24 GMT 1
Mizuki nikkede og sagde så "det vil jeg lave om på, i mine øjne er slaveriet noget som burde forbydes" hun betragtede Maja og sagde så "vi skal have noget mad så kom så Maja og du må også komme med vis du vil Miraku" hun begyndte at gå ned ad vejen og stoppede op for at vente på dem.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 16, 2008 18:23:38 GMT 1
maja fuldt blot efter som hun fik besked på hun så på Mizuki
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 16, 2008 18:25:41 GMT 1
Mirakusagde "jeg er enig da jeg synes slaveri er modbydeligt mod levende væsener og sådan et venligt tilbud siger jeg ikke nej til Mizuki" hun fulgte roligt med dem begge
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 18:33:59 GMT 1
Mizuki stoppede ved en lille kro og gik ind og fandt et bord til tre og satte sig og vendtede på de to andre og kikkede rundt i kroen og sagde ellers ikke noget.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 16, 2008 18:35:18 GMT 1
Maja satte sig på en stol og så ned i border uden at sige en lyd
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 16, 2008 18:46:09 GMT 1
Miraku satte sig på den sidste stol og så sig lidt omkring for at finde ud af om der var fare til stede da hun ikke gad at skulle slås eller noget idag. hun ville bare slappe af hele dagen
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 18:50:46 GMT 1
Mizuki betragtede Maja og sagde så "maja se mig i øjnene nu, og stop med at kikke ned i bordet" hun brød sig ikke om majas holdning da den var alt for underdanig og det ville hun pille af henende og helst så hurtigt så muligt, der efter kikkede hun På miraku med et lettere opgivende blik og kaldte en tjener til sig og bestilte tre potioner mad hvor af en stor.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 16, 2008 18:52:50 GMT 1
Maja ratte blikke op og så hende i øjen som hun fik besked på der var ikke spor af glæde i øjen det var neutrale vis man kende maja rigtig godt viste man hun altid hade glæde i øjen og smile også meget mere
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 17, 2008 12:07:12 GMT 1
Miraku sad blot og så på Maja lidt inden hun så over på Mizuki og så ellers bare kiggede ligeud selvom hun havde sin opmærksomhed på alle i rummet. hun tog aldrig nogen chancer angående sikkerheden
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 17, 2008 12:16:18 GMT 1
Tjeneren kom med de tre potioner mad og mizuki tog imod dem og stilte den største portion foran maja og gav den ene til Miraku og så den sidste til sig selv og sagde så "så må der spises" hun begyndte selv som den første at spise stille og roligt.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 17, 2008 14:31:23 GMT 1
Maja så på maden og begyndt forsektig at spise hun hade ikke set så meget mad før hele sit liv hun ture næsten ikke røre det
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 17, 2008 17:16:30 GMT 1
Miraku sagde venligt "spis nu bare men uden at proppe dig" hun havde ikke tænkt sig at blande sig meget mere end det foreløbig. hun begyndte at spise lige så stille og roligt
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 17, 2008 17:20:59 GMT 1
Mizuki foretsatte bare med at spise i lidt tid og stoppede så og sagde så "nå Maja, vi må til at gennem gå dine pligter som min tjener, vis du er klar til at lytte selvfølgelig" hun var ikke så sulten og nippede nu kun lidt til maden.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 18, 2008 8:29:55 GMT 1
Maja så på hende "jeg lytter" hun så på hende hun hade næsten spist op og var også godt mæt
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 18, 2008 12:56:59 GMT 1
Miraku smilede lidt men kun kort og fik spist det sidste på sin tallerken. hun sad derefter bare og lyttede til de to andre da hun ikke ville blande sig da hun ikke ville være uhøflig
|
|