|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 16:15:23 GMT 1
Zan Min rystede på hovedet og sagde så "aldrig nogen sinde" og hun talte sandt hun betragtede ellers bare maja med sine grønne drage øjne og havde hovedet lidt på skrå, i en undrende og lettere nysgerig gestus.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 16:17:25 GMT 1
"hehe men så har du set nu" hun smile og så på hende med de rav gule øjen "iiiih du lige så nutte som mennske som drage " hun smile og kravle tæter på hende og så på hende
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 16:21:22 GMT 1
Zan Min smilte lidt og sagde så "virkelig?...er jeg nuttet?"] hun forstod ikke dette helt og det kunne ses på hende, dog smilte hun lidt mere og betragtede kort maja og kikkede så atter ned ad sig selv og mumlede "er stadig bare svært at forstå" dette blev dog sagt på old kinesisk så maja ville ikke kunne forstå et ord af det.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 16:26:02 GMT 1
maja lage hovde på skrå og så på hende og line et stort spørsmåls tegen
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 16:29:02 GMT 1
Zan Min kikkede op på maja og spurgte så [green]"noget galt Maja-sama? du ser undrende ud?"[/green] hun sad bare der og lignede selv et stort spørgsmåls tegn da hun heller ikke vidste hvad der var galt med maja.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 16:33:15 GMT 1
"jeg fatte ikke et ord af havd du sage lige føre" hun så på hende "nå pyht" hun smile glad og satte sig og så på kilden
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 16:35:06 GMT 1
Zan Min smilte bare og sagde så undskyldende "må du undskylde...kom til at snakke på kinesisk" dog blev hun sidende på breden og lod sig atter glide ned i kilden og sad op ad breden og smilte nydende.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 16:40:32 GMT 1
"det gør ikke noget" maja smile og lage sig på maven og lod en finger flide over det varme vand
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 16:44:29 GMT 1
Zan Min nød det varme vand og svømmede lidt længere ud og dykkede ned under vandet hvor hun lige pludselig så noget skinde og svømmede ned imod det og fik fat i noget langt, og hun begyndte at trække og grave det fri og da det endelig var fri svømmede hun op til overfladen og over imod breden med det i hånden, hun lagde det på breden og tørte muderet af og under muderet var et gammelt men pænt sværd, med...kinesiske skrift tegn på, Zan Min sagde overasket [green]"hvad laver sådan...en klinge her"[/green] hun sagde det faktisk yderst lavt men maja ville kunne høre det.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 16:49:13 GMT 1
maja så på sværet "d.......det ved jeg ikke" sage hun og så på det med undern øjen
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 16:52:23 GMT 1
Zan Min undersøgte det og sagde så [green]"det er et pænt sværd....men jeg kan ikke bruge sværd...så har intet at bruge det til"[/green] med de ord lod hun sværdet ligge og svømmede atter ud til midten og dykkede ned, hun var jo en drage og dermed var hun lidt ligeglad med sådan ting.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 16:54:47 GMT 1
maja tog sværet og så på det lod fingen glide over skriften hun holde det i hånden det var ikke så tungt og lå godt i hånden
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 16:56:59 GMT 1
Zan Min blev nede på bunden og fandt noget mere...men dette forskrækede hende og hun var lyn hurtigt oppe på breden hvor hun sad og stirrede ned i vandet med store lettere bange øjne.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 17:07:21 GMT 1
"Zan Min-san hvad er der galt" hun så på hende med bekymret øjen
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 17:18:20 GMT 1
Zan Min svarede lidt efter "der ligger et dødt menneske på bunden....eller...rettere knogler erne fra et menneske og en rustning...som sværdet" hun faldt lidt mere til ro, og lige pludselig fik hun et nysgerigt glimt i øjnene og så ud til at ville dykke ned i vandet igen.
|
|