|
Post by Mei Yin on Jun 29, 2008 14:04:57 GMT 1
Zan Min smilte beroliget og sagde så [green]"du kan lære at opføre dig som en adelig, og du kan lære alt det vigtigste som du for brug for som adelsdame og arving...men om du kan holde til det er op til dig selv maja-sama"[/green] hun gik lidt videre og kom hurtigt lidt foran maja.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 29, 2008 17:11:22 GMT 1
maja gik og tænkte meget mens hun gik vider hun var helt væk i sine ejene tanker
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 4, 2008 2:05:16 GMT 1
Zan Min stoppede op en gang i mellem og kikkede rundt og bukkede sig ned et par gange og plukkede lidt forskelige planter og snuste til dem, og nogle smed hun igen og andre beholdt hun og tog i en bæltepung som på mystisk vis var dukket op i hendes skærf, og hun lagde ikke mærke til særlig meget ud over planterne og naturen, eller sådan så det ud ihvertfald.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jul 4, 2008 11:06:53 GMT 1
maja så på mens hun gik samle og smile bare mens hun gik vider og nød naturen
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 4, 2008 12:21:56 GMT 1
Zan Min stoppede kort op og snuste lidt til luften, dog kunne det ikke ses, og hun forsvandt ind mellem buskene og kom ud igen lidt efter med nogle yderst specielle urter og snuste kort til dem og smilte svagt og tog også dem i bæltepungen.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jul 4, 2008 14:16:48 GMT 1
maja så efter hende før hun gik vider "fandt du noget du kunne bruge?" spurde hun blidt
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 7, 2008 0:00:43 GMT 1
Zan Min nikkede og sagde så [green]"ja det gjorde jeg"[/green] hun smilte stadig og foretsatte og var sikker på at hun havde fundet nok urter til det som hun skulle lave.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jul 7, 2008 8:45:21 GMT 1
maja smile og så på hende og gik vider
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 7, 2008 11:30:14 GMT 1
Zan min gik bare videre og var uden at hun lagde mærke til det kommet meget langt forean maja, hun stoppede dog op da hun mærkede noget fremmet som ikke hørte til her, hun kikkede sig omkring og brugte derefter sin lugtesans og hørelse, men hun fangede intet mærkeligt, men hun kunne ikke ryste følsen af at der var noget forkert af sig.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jul 8, 2008 1:58:38 GMT 1
maja kom enlige op på siden af hende "phy du går hurtig hvad lytter du efter" hun så på hende
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 20, 2008 18:09:02 GMT 1
Zan min kikkede lidt omkring og sagde stille [green]"ved jeg ikke....har bare følsen af at noget nærmer sig...men hvad ved jeg ikke"[/green] hun var nervøs og det kunne ses hun gik lidt videre men stadig med sine sanser for fuldt blus.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jul 24, 2008 10:44:50 GMT 1
maja så rundt hun hade ikke opfange nogle lige nu hun så bare rundt
|
|
|
Post by Mei Yin on Jul 24, 2008 14:09:10 GMT 1
Zan Min var på vagt i et stykke tid og slappede så endelig af og mumlede "nu det væk...eller tog jeg mon fejl" dette var henvendt lidt til hende selv, og der efter foretsatte hun bare videre op ad vejen, men hun kunne stadig ikke helt fjerne fornemelsen af at der havde været noget.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jul 31, 2008 10:56:39 GMT 1
maja så på hende men gik så med hende hun så rundt mens hun slappe af
|
|
|
Post by Mei Yin on Aug 4, 2008 17:15:57 GMT 1
Zan Min var dog mere stille end før og sagde intet overhovedet, hun gik bare fremad og stoppede kun lidt op engang imellem men det var mest for at lytte til fulgenes sang som var vendt tilbage hvilket var tegn på at der intet var af fare, og vis nogen lå i baghold ville fulgene også være stille eller skælde ud.
|
|