|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 17:23:12 GMT 1
"hvad gør der" maja så ned i vande "og der ned har jeg svømme" hun blev lidt bleg i det
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 17:26:45 GMT 1
Zan Min nikkede og sagde så [green]"jeg vil hente det...for at rense kilden"[/green] og med de ord var hun atter nede i vandet og kom op lidt efter med en kriger i rustning som matchede sværdet, dog var der kun knogler tilbage, meget gamle knogler, Zan Min lå det på jorden og fik rustningen af og sagde så [green]"det må have været en kvinde...se rustningen"[/green] og sandt nok brystpladen og selve rustningen var lavet til en kvinde.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 17:28:44 GMT 1
maja nikke og sad med sværet i skøde og kunne ikke lige knoglen
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 17:32:14 GMT 1
Zan Min tog skelettet og gik ind i skoven og man kunne høre lidt rumlen, der efter vendte hun tilbage uden skelettet og sagde så glad [green]"så er det begravet, og hvilket det også fortjente" der efter betragtede hun bare rustningen og så yderst interreseret ud, og hun undersøgte den.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 18:01:58 GMT 1
maja smile og så på rustningen og så på sværet hun lod fingen glide over den flade side af sværet "det trænger til at blive pusset" mumle hun
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 18:07:24 GMT 1
Zan Min blev færdig med at undersøge rustningen og smilte så stort [green]"denne her rustning er af fineste kvalitet....bygget til et dyremenneske helt klart...og er ca. 250år gammel"[/green] hun sagde ikke mere og betragtede bare rustningen.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 18:09:26 GMT 1
"så den ælder ind mig for jeg er 145 år" hun så på rustningen og så igen på sværet "det vejer ikke meget det her svær" hun tog det i hånd taget og lyfte det let
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 18:15:18 GMT 1
Zan Min smilte og sagde så [green]"du burde prøve rustningen her på...måske passer den til dig"[/green] hun smilte lidt og gik over til maja og lagde rustningen på jorden og sagde så [green]"det ser ud til at sværdet og rustningen høre sammen"[/green] hun sagde ellers ikke mere.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 18:18:43 GMT 1
maja så på rustningen og prøve at få den på men hun skulle have lidt hjælpe med den
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 18:21:31 GMT 1
Zan Min hjalp maja med at få den på, og den passede perfekt til maja og Zan min sagde så [green]"hvad sagde jeg den passer dig maja-sama"[/green] hun smilte og betragtede bare maja.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 18:22:54 GMT 1
maja så ned af sig og smile glad "jeg fægler mig helt tosse sådan her" hun grine og bevæge armen lidt (hvor tæt sider rustningen)
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 18:26:08 GMT 1
(rustningen sider pænt tæt men er yderst fleksibel og let) Zan Min smilte lidt og spurgte så [green]"hvad er dit rigtige efternavn maja-sama?"[/green] og til majas komentar sagde hun venligt og smilende [green]"vel gør du ej du ser godt ud i den maja-sama...vis du vil høre min mening"[/green] hun var jo uerfaren i mange ting så hun havde bare sagt det første hun kom på.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 18:29:17 GMT 1
"jeg heddder Kudo til efternavne og tak" hun smile og så igen ned af sig
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 18:32:10 GMT 1
Zan Min tænkte sig om og sagde så [green]"der stod Kudo på sværdet...eller rettere der står Kudo på sværdet Maja-sama"[/green] andet sagde hun ikke da hun ikke helt forstod dette, dog sagde hun intet om det og betragtede bare maja og sagde så [green]"den ser godt ud på dig, og du ser godt ud med den på"[/green] hun smilte lidt og tænkte over dette mysterie.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 19:12:23 GMT 1
hun smile og så på sværet "jeg kender ikke til min rigtig familie jeg blev efterlad som lille og funde der var en sedl hvor mit navn var på og så blev jeg solgt som slave da jeg line en på 16 tror jeg" hun sukke
|
|