|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 15:32:17 GMT 1
manden så på hende "fint fint jeg skrider" han rejste sig op men det gjorde stadig for færdelig ondt
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 15:36:33 GMT 1
Zan Min mumlede noget og manden ville atter kunne gå uden at føle smerte, dog var hun på vagt og hun sagde hvislende til manden "du må hellere skynde dig inden jeg skifter mening" hun betragtede manden og bakkede roligt over imod maja stadig med øjnene rettet imod manden.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 15:38:03 GMT 1
manden satte i løb væk fra dem maja så efter ham og så på Zan Min "Zan Min-san?" sage hun stille og så på hende
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 15:40:21 GMT 1
Zan Min faldt der efter ned på knæ og grinte lidt og sad ellers bare der og sagde så "ser man..det...jeg overanstrengte mig" hun var stadig i sin menneske skikkelse og smilte lidt.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 15:41:43 GMT 1
maja så på hende "er du okey" spurde hun bekymret og lage en hånd på hendes skulder
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 15:45:24 GMT 1
Zan Min grinte og sagde så "ja jeg er ok, er bare fanget i denne skikkelse i et par timer ikke andet" hun rejste sig og smilte stort og satte sig nede ved så breden og kikkede ned i vandet med sine grønne øjne, og sagde så "vandet ser behageligt ud" hvor efter hun tog sin hånd i vandet.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 15:46:40 GMT 1
maja så på hende "er det også jeg har lige være i" hun smile
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 15:48:56 GMT 1
Zan min smilte også og kom ud af tøjet og lod sig glide ned i vandet og hun svømmede hurtigt rundt der i og stoppede så op ved breden og smilte stort "du har ret maja-sama det er dejligt" med de ord svømmede hun ud i kilden og dykkede helt ned på bunden og blev der nede.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 15:50:01 GMT 1
maja smile og så efter hende mens hun lytte efter om manden skulle komme igen
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 15:53:51 GMT 1
efter lidt tid dukkede Zan Min op til overfladen igen og smilte stort og svømmede atter hen til breden og lagde sine arme på den og betragtede roligt maja og sagde så "tror ikke at manden kommer tilbage, foreløbig, og vis han gør det er han ikke alene" hun smilte lidt og hun så yderst glad ud.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 15:58:01 GMT 1
maja så på hende og kunne ikke lade vær med at smile over hendes glad ansigt
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 16:01:09 GMT 1
Zan Min smilte og og hoppede op på breden og sad der helt nøgen og kikkede ud over naturen og kikkede derefter ned ad sig selv og sagde så "så det er sådan en menneske huns krop ser ud under tøjet....vidste jeg ikke" hun havde sagt det højt og hendes stemme lød virkelig overasket og facineret på samme tid.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 16:05:31 GMT 1
maja begynde at grine hun kunne ikke lade vær hun tog sig til maven og så på hende "haha den måde du sage det på haha lød skæg haha ja sådan ser jeg også ud uden tøj på " hun lage sig i græset
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 16:08:32 GMT 1
Zan Min så bare overasket ud og sagde så "forstår dig ikke hvordan skæg? og er det virkelig sådan menneske hunner ser ud under tøjet?" hun så bare på maja med et undrende og spørgende blik, vel var hun 2000år, men hun kendte intet til mennesker, især fordi drager først begyndte at kunne lære som 1500årige, og huske det der efter.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 16:12:12 GMT 1
"hehe har du vireklig aldig set et mennske uden tøj på " maja satte sig op og smile
|
|