|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 13:27:19 GMT 1
Mei Yin smilte og sagde så "ved jeg ikke....ca. 4000år mere vis det jeg har hørt om dragernes alders beregning er sande" hun smilte lidt og sagde så "men det ser ud til at Zan Min kan lide dig" hun smilte og sagde ellers ikke mere, imens spandt zan min bare nydende, og så glad ud.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 13:30:30 GMT 1
"håber jeg hun kan jeg kan godt lige hende" maja smile blidt og syntes det var sjovt at side med hende og lytte til hende sjove lyde
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 13:35:29 GMT 1
Zan Min smilte vis drager kunne smile og sagde så "maja-sama er sød og varm, kan godt lide hende moder" det med moder var rettet imod Mei Yin og det kunne høres, og mei yin grinte lidt og sagde så roligt "er godt, Zan Min, for skal lige ordne noget så vil lade jer to lære hindanden at kende" mei yin smilte og rejste sig og sagde så "er tilbage så hurtigt som muligt" og med de ord forsvandt hun bare, og Zan Min grinte lidt og sagde ellers ikke noget.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 13:43:10 GMT 1
maja smile og strøg Zan Min over hovde med sin finger efter lidt tid begynde hun så at synge igen mens hende øre lytte efter hvad der skete i området
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 13:46:17 GMT 1
Zan min nød dette og lyttede ellers bare til majas sang og nynnede stille med men var ellers stille, men energien pulserede igenem hendes lille krop, og det ville kunne mærkes.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 13:51:05 GMT 1
maja så på hende og smile mens hun sang vider men blev hurtig tave da hun hørte noget hun så mod en busk en mand kom fram med et lumsk smile
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 13:54:08 GMT 1
med det samme manden kom frem forsvandt Zan Min, eller rettere hun blev usynlig, men maja ville stadig kunne mærke hende i sit skød og hun sagde ligepludselig i majas hoved "*den mand er ikke god...han vil skade dig eller noget andet slemt, men hvad der end sker forehold dig roligt*" Zan Min foreblev dog usynlig og håbede lidt at manden ikke havde set hende.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 14:02:27 GMT 1
maja sad muse stille og så på manden med kolde øjen manden kom nærmer "næ se en lille misse kat" han kom nærmer
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 14:09:13 GMT 1
Zan Min mumlede noget utydeligt og uhøreligt og ventede bare til at manden prøvede på noget for først der ville hun slå til, som sagt syntes hun om maja, og som mei yin havde sagt ville hun forsvare og hjælpe maja så godt som muligt.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 14:12:51 GMT 1
manden ragte en hånd mod maja's hals maja's propiler blev smalle som en kats og hun viste sig spise for tænder manden trak sig lidt væk men ragte så igen hånden mod hende
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 14:14:53 GMT 1
i samme øjeblik manden gjorde det igen brød en grøn flamme ligepludselig frem og svitsede mandens hånd og der efter dukkede en kvinde op forean maja, eller rettere en teenager med grønligt hår og Zan Mins grønne drage øjne og hun lavede nogle hurtige bevægelser med hænderne mens hun mumlede noget på kinesisk.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 14:29:53 GMT 1
maja fik store øjen hendes øjen blev normale igen og hun viste ikke tænder mere manden gav et hyl fra sig men gik så tilangeb på Zan Min
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 14:34:01 GMT 1
Zan Min var hurtigere end manden og var ligepludselig bag ham og sagde et ord og manden blev hævet op i luften og smidt tre meter væk hvor efter hun så sagde "et skridt til og du er død" hun smilte et koldt smil i sin menneske skikkelse og lavede en enkel bevægelse med hånden og manden ville ikke kunne røre sig uden at blive udsat for stor smerte.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 14:37:22 GMT 1
manden snære vred men da han prøve at gå mod dem skreg han af smerte maja så med bange øjen på manden der hyle og skreg i smerte
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 15:29:23 GMT 1
Zan Min gik tættere på manden og sagde så "jeg kan få smerten til at forsvinde vis du skrider og ikke prøvere på mere" hun stoppede lidt fra manden og holdt sin hånd frem dog ikke sådan at han kunne få fat i hende.
|
|