|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 12:21:32 GMT 1
maja så på mens hun tænkte hun smile roligt
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 12:23:21 GMT 1
Mei yin lod flamen tage form som en lille grøn kinesisk drage og efter lidt tid blev den fast og blev faktisk til en rigtig drage, og den fløj selv rundt og landede på mei yins skulder og sagde nogle rolige lyde og mei yin strøg den blidt under hovedet.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 12:27:08 GMT 1
maja så med store øjen på dragen kun kunne ikke fatte der sad en drage på hendes skulder
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 12:30:26 GMT 1
Mei yin smilte lid og sagde noget på dragens sprog og den lettede og fløj over til maja og fløj lidt rubdt om denne, men den gjorde intet og landede på en sten lidt væk fra maja og betragtede hende med klare gyldne øjne og den udstødte nogle kvidrene lyde.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 12:35:23 GMT 1
maja fulde den med øjen og smile mens den fløje rundt hun vente sig mod sten og så på hende "hvor er den nutte men også farlig" hun smile og studere den med øjen
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 12:42:15 GMT 1
Mei yin smilte og sagde så "hun er din vis du vil have hende maja-san, hun heder faktisk Zan Min, og er en lille kinesisk drage" hun smilte lidt og betragtede bare maja lidt.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 12:43:43 GMT 1
"min? giver du mig en drage " hun så på hende og så på dragen "Zan Min" sage hun stille og så på dragen
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 12:50:30 GMT 1
dragen betragtede maja og fløj over til hende og landede i majas skød og nærmest spandt på en måde, på samme tid svarede mei yin "eller teknisk set låner jeg dig hende, og hun vil gøre sit bedste for at hjælpe dig, hun kan faktisk også tale, når hun vil" hun sendte dragen et blik og Zan Min rystede sig lidt og åbnede så munden og sagde så med en yderst køn kvinde stemme "hvad er der nu mei yin-sama?" den blinkede kort og ventede ellers bare på svar.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 12:59:37 GMT 1
maja så ned på dragen med store øjen da den talte "aaaaaah den sage noget" maja stire på den med sine rav gule øjen hun sad musse stille
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 13:04:46 GMT 1
Mei yin smilte og sagde så "skal du ikke intrudcere dig for maja-san Zan Min?" med de ord grinte hun lidt og Zan Min vendte sig så imod maja og sagde så "mit navn er Zan Min, mig en glæde at møde dig Maja-sama" hun havde stadig den kønne kvinde stemme, mei yin grinte bare lidt og betragtede bare maja og Zan Min.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 13:06:49 GMT 1
"åh........i lige måde Zan Min-san " maja smile blidt og så på dragen
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 13:11:55 GMT 1
Mei yin smilte lidt og sagde så "er du bange for hende maja-san?...men kan roligt fortælle dig at Zan Min er den mest venlige drage du kan måde, og også den største ballade mager og mest aktive af dem" ved de ord så det faktisk ud til at Zan Min rødmede da hendes skæl på kinderne nærmest blev røde og hun sagde så til maja "du skal ikke høre på hende maja-sama" og kikkede kort over på mei yin.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 13:15:24 GMT 1
maja grine blidt og strøg forsektig og blidt Zan Min over hendes skælde hovde "det da sødt at være en lille ballade mager " hun smile blidt "nej jeg ikke bange for hende jeg har bare aldrig set en drage før kun læst om dem" hun smile
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 13:22:00 GMT 1
Mei yin smilte og sagde så "at du ikke har set dem er forståeligt, da der kun er få af dem tilbage, og jeg fandt Zan Min for 2000år siden og der var hun kun en baby drage, men nu er hun en teenage drage, og er lige så umulig som en, men hun er loyal og god", da maja strøg Zan min på hovedet udseendte hun nogle nærmest spinde agtige lyde, men ellers sagde hun intet
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 13:24:35 GMT 1
"teenage drage" maja så på hende og strøg hende over hovde med sin finger og smile over hendes lyde "hvor mage år har hun før hun ikke er teenage drage mere" spurde maja og så på Mei Yin
|
|