|
Post by Mei Yin on Jun 8, 2008 21:49:07 GMT 1
Mei yin så letter brød betynget ud og sagde så "det må du virkelig undskylde maja-san" hun sagde ikke mere men så stadig ud til at fortryde at hun havde gjort det.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 8, 2008 21:51:10 GMT 1
"i orden men stadig tak jeg vil kun hav kunne flået strugen op og måske maven men så heller ikke mere"
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 8, 2008 21:52:40 GMT 1
Mei yin smilte lidt og sagde så "det vil have svinet alt for meget, og så måtte vi have været nød til at skille os af med ligene, og det er også rigtigt trælst" hun smilte stadig, dog kun lidt.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 8, 2008 21:54:21 GMT 1
"ja men jeg kan ikke ande ind at flænse med de her lange negle" hun ragte en hånde i vejer og meget lange kniv skabe klør kom fram maja regne ikke med hun kunne se det
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 9, 2008 9:05:09 GMT 1
Mei Yin smilte bare lidt og sagde så roligt "du kan lære at bruge andre våben end dem, og du kan også lære andre måder at forsvare dig på, end dem Maja-san, du skal bare ville lære dem" andet sagde hun ikke hun kikkede foretsat ud over kilden og så bare lettere tænktsom ud.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 11:32:41 GMT 1
"mor sage godt nok hun ville lære mig det men hun har så travlt hele tiden" maja sukke og så op i himlen
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 11:43:24 GMT 1
Mei yin smilte lidt og sagde så "vi er også i krig, og derfor har hun travlt, men hun har fortalt mig at hun hellere ville være her hjemme end at være på en slagmark, men hun er samurai så hun adlyder" der efter blev hun lige pluselig tænktsom og sagde så "jeg kan lære dig andre måder vis du vil selvfølgelig" hun sagde ellers ikke mere og ventede bare på majas svar på dette.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 11:47:37 GMT 1
maja så på hende "vil jeg godt" hun smile hun var glad for at høre at mizuki heller ville være hjemme men hun hade jo rat
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 11:51:12 GMT 1
Mei yin smilte og sagde så "jeg kan lære dig mange forskellige måder at forsvare dig på, og angribe vis nødvendigt, lige fra ubevæbnet nærkamp...til magi" det sidste sagde hun lettere lavt og ventede bare på majas reaktion på dette, og så ud til at kikke ud over søen.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 11:59:21 GMT 1
"okey" hun så på hende og nikke bare og smile
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 12:04:01 GMT 1
Mei yin betragtede roligt maja og sagde så "du skal bare sige hvornår du vil begynde træningen og hvad du vil lære maja-san" hun smilte og tænkte i sit stille sind *du var klog da du adopterede denne pige mizuki-san, du har fået dig en god adoptiv datter, måske lidt løsagtig på visse punkter, men hun vil ikke bringe skam over dig mizuki-san* hun smilte lidt mere men sagde intet, ikke et ord
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 12:09:26 GMT 1
"hurtist mulig men jeg ved ikke rigtig i havd" hun smile skævt og så på hende
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 12:12:12 GMT 1
Mei yin smilte og sagde så "bare giv dig god tid maja-san, har langtid at vente i" hun smilte lidt mere og vidste bare at hun ville gøre sit bedste for at træne maja og lære hende ordentligt op i det.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 12, 2008 12:14:15 GMT 1
maja smile og satte sig til at tænke over hvad hun ville lære
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 12:16:51 GMT 1
i mellem tiden sad mei yin bare og mumlede nogle ord og holdt sin hånd frem og til sidst sagde hun et ord og en klar grøn flamme dukkede op i hendes hånd, eller rettere et par milimeter over hendes hånd, der efter lod hun den stige lidt op i luften hvor efter hun sendte den frem og tilbage med bevægelser med sin højre pegefinger.
|
|