|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 17, 2008 16:09:06 GMT 1
maja grine og så på hende jagte sommer fuglen "det var sært sommer fugle på denne her årstide" maria smile roligt
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 19, 2008 12:15:45 GMT 1
Zan Min fik til sidst fat i sommerfuglen og ja slap den fri igen, teknisk set havde hun haft i tankerne at spise den da hun var sulten men var sikker på at maja nok ikke ville bryde sig om det, hun landede på jorden forean maja og hendes øjne smilte dog var hun helt stille.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 23, 2008 15:50:08 GMT 1
maja smile og så rundt "hmmm jeg sulten gad vide om derer et frugt træ i nærheden" hun rejset sig op og begynde at gå ind mellem træren
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 23, 2008 19:35:59 GMT 1
Zan Min svævede roligt efter maja og snappede et insekt i luften og spiste det hurtigt og sagde så [green]"er der nok...et eller andet sted"[/green] som drage havde hun yderst skarpe sanser og hun svævede lidt i forevejen og landede i et træ, med vilde æbler, dog var der ikke så mange tilbage.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 23, 2008 19:44:24 GMT 1
maja fulde efter hende og tog et af de få æbler og tog en bid "mmm ikke dårligt" hun spiset roligt af det
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 23, 2008 20:24:50 GMT 1
Zan Min blev oppe i træet og betragtede kort maja og der efter omgivelserne, hun var sulten, men æbler var ikke lige hendes yndlings spise, hun smilte i sit sind og sagde så [green]"man kan lige så godt plukke så mange af dem som muligt inden de forsvinder"[/green] hun mente det nu ikke helt, hun blev hvor hun var og lyttede til vinden.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 24, 2008 22:22:56 GMT 1
"nej jeg lader rasten være til dyren " hun smile og grave et lille hule i en fine lille lysning hun lage æble skrove ned i hulde og dække det til "så nu kan der vokse et nyt æble træ " hun ratte sig op og smile og nød vinde i sit hår
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 25, 2008 12:48:17 GMT 1
Zan Min blev i træet og lyttede lidt og sagde så ligepludselig [green]"Mei Yin kommer ikke igen....foreløbig...hun skal have ordnet noget...det har hun lige sagt"[/green] vis man kendte til de mentale kræfter vidste man også at dem som styrede dem kunne tanketale...og læse tanker.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 25, 2008 21:21:48 GMT 1
"åh okey" maja så op på hende "skal vi gå en tur i skoven" hun smile blidt og så på hende
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 26, 2008 8:09:11 GMT 1
Zan Min svævede ned og landede på jorden lidt fra maja og sagde så [green]"det vil jeg gerne"[/green] og med de ord blev hun til sin menneske skikkelse hun smilte stort og lidt efter kikkede hun op i luften og så én enlig ravn og mumlede svagt [green]"så hun holder øje med os, typisk moder"[/green] dog lod hun sig ikke mærke af det og gkikkede atter på maja, og ventede bare.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 26, 2008 19:42:11 GMT 1
maja så kort op og så på hende og smile blidt mens hun begynde at gå "jeg kender ikke mine rigtig forælder jeg blev funde i et tæppe på jorden og da jeg blev 16 blev min far tvunge til at sælge mig som slave " maja så lige ud i luften mens hun gik
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 27, 2008 13:38:31 GMT 1
Zan Min så over på maja og sagde så [green]"gør mig ondt at høre maja-sama"[/green] hun mente det og det kunne ses, og der efter sagde hun og det kunne høres på stemmen at det var noget hun nok mere vil have tænkt [green]"det må ikke være rart at være slave....de slaver jeg har set i det gammle europa og mellemøsten...de så ikke glade ud"[/green] og hun opdagede ikke engang at hun tænkte højt.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 28, 2008 22:03:40 GMT 1
maja så på hende "det er heller ikke sjovt men jeg nu glad for mor fandt mig ellers var jeg nok havne et ande sted og bleven udnytte" maja begynde at gå
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 29, 2008 11:33:15 GMT 1
Zan Min fulgte efter maja og sagde så [green]"ja du har ret Maja-sama, du var yderst heldig med at Mizuki-sama fandt dig...og 'købte' dig, og nu er du fri og er hendes adoptiv datter og arving...er du sikker på at du lever op til det...at du kan klare det Maja-sama?"[/green] for sandt at sige var hun lidt bekymret for at maja ville kunne klare det at være arving...adelig arving.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 29, 2008 12:06:00 GMT 1
"jeg ikke helt sikker men jeg må bare prøve så godt jeg kan ande er der ikke at gøre" maja så på hende og smile roligte selv om hun var bekymret om det ville gå
|
|