|
Post by Rai on Apr 26, 2008 20:59:06 GMT 1
han så hen mod tyvene og smilte lidt, da man kunne høre deres skrig, men han lod flammen falde til ro og tyvene flygtede igen. *næste gang slipper de ikke så let igen* tænkte han og smilte lidt skræmmende, men det smil forsvandt hurtigt, han kunne mærke at Yuuki ikke længere holdt fast i ham, men han kiggede alligevel ikke ned for at se til hende han så bare op i himlen.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 26, 2008 21:07:04 GMT 1
Yuuki havde ikke mistet kontrollen over hendes krop sad bare og støttede sig til jorden og kom sig over den svækkende efekt barieren havde
|
|
|
Post by Rai on Apr 27, 2008 10:38:28 GMT 1
han holdt blikket på himlen et stykke tid før han kiggede ned på hende. "noget galt?" spurgte han godt nok ikke bekymret men lidt ligeglad.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 27, 2008 10:52:53 GMT 1
hun rejste sig op og rystede på hovedet stadig en smule svimmel "nej jeg har det fint det var bare...... ikke noget" hun kunne ikke se på ham burde nok heller ikke gøre det da hun vidste hvor nemt hun blev draget af hans blik
|
|
|
Post by Rai on Apr 27, 2008 10:57:49 GMT 1
"okay" sagde han stadig ligeglad og så op på himlen, han begyndte at gå videre, han skulle også videre nu.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 27, 2008 11:34:15 GMT 1
"jeg må hellere se om komme videre" hun begyndte stille at gå mod den nærmeste by uden at se sig tilbage, ham ville hun helt sikkert ikke møde igen, det håbede hun i hvert fald ikke
|
|
|
Post by Rai on Apr 27, 2008 11:38:54 GMT 1
"jeg skal også videre" sagde han gik videre den modsatte vej som hun havde taget.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 27, 2008 11:41:19 GMT 1
hun så efter ham en sidste gang og undrede sig lidt over hvad han var for en, han burde jo ikke havde ladet hende leve da han var en demon og hun en præstinde, hvis nogen fandt ud af at hun havde redet en demon ville det hele styrte sammen det måtte aldrig slippe ud, aldrig!
|
|
|
Post by Rai on Apr 27, 2008 11:46:30 GMT 1
Han fortsatte sin gang og forsvandt ind imellem nogle træer, væk var han, kunne han komme til at møde hende igen, hvis han gjorde, ville det nok ikke gå som denne gang.
//out
|
|