|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 17, 2008 18:38:39 GMT 1
På egnen i udkanten af en lille skov havde Yuuki sat sig for at se om hun kunne opfange nogle mystiske hændelser eller bare udforske områderne og finde nye arter til brug af medicin, selv havde hun medbragt sin bue og pile for at være på den sikre side, hun var stødt på en landsby hvor hun hjalp et ældre par der var kommet under slem sygdom og havde derfor fået noget mad i betaling selvom hun ikke ønskede det, hun havde sat sig godt til rette på engen og så ud over landskabet mens hun nød den stille vind der legede med hendes lange hår
|
|
|
Post by Rai on Apr 17, 2008 18:43:56 GMT 1
Rai var taget på en lille udflugt til områderne, han ville ikke noget bestemt, bare nyde vinden lidt og måske lave noget sjov med nogen. Han havde ladet sit sværd være derhjemme, da han mente at han kunne bruge sin kræfter til at forsvare sig med og ikke et svagt våben med som beskyttelse. Han kiggede ud over områderne og så en skikkelse side på egnen, han gik nærmere men sagde intet holdt bare øje med personen.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 17, 2008 18:48:15 GMT 1
hun sad stadig bare roligt og havde endnu ikke fornæmmet nogen form for aura i hendes nærhed *mhmm det her er lækkert* hun nød udsigten og lod blikket stige til himlen der var let beklædt af hvide skyer
|
|
|
Post by Rai on Apr 17, 2008 18:54:18 GMT 1
Han gik hen til hende og stilte sig foran hende med et lille smil på læben. "godag frøken" sagde han venligt, men det var nu mere en facade som man ikke ville kunne gennemskue, da han var meget god til skuespil, det havde han jo brugt alle sine leveår.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 17, 2008 19:03:22 GMT 1
da han nærmede sig havde hun lagt mærke til hans demoniske aura og havde allerde lagt pilen for buen da han kom op foran hende "hvad vil du?" hun var slet ikke tryg ved at han var en demon
|
|
|
Post by Rai on Apr 17, 2008 19:06:18 GMT 1
Han smilte venligt og kiggede på hende. "bare se hvem du var" sagde han og satte sig ned overfor hende. "det må jeg ikke? for kan bare gå igen" sagde han venligt og kiggede på hende.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 17, 2008 19:12:48 GMT 1
hun sænkede let sit våben og så mistænkeligt på ham "hvad er dit ærinde med mig?"
|
|
|
Post by Rai on Apr 17, 2008 19:15:11 GMT 1
"skal jeg ville noget med dig, for det vil jeg ikke" sagde han venligt og smilte venligt oh naturligt til hende. Han rejste sig "så vil jeg ikke forstyrre dig mere" han gik videre af egnen. Men han havde noget andet i tankerne end han sagde.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 17, 2008 19:19:00 GMT 1
hun så stadig efter ham og havde ikke sænket sit våben da hans aura og intentioner var mørke og ikke just venlige, efter alt var han jo en demon
|
|
|
Post by Rai on Apr 17, 2008 19:26:14 GMT 1
Han smilte lidt og gjorde en bevægelse med hånden og det begyndte at brænde omkrign hende, han vendte sig om mod hende og gik hen mod hende igen. "okay, jeg ville noget med dig, nemlig have lidt sjov og se hvor meget varme du kan klare" smilte han lidt drillende.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 17, 2008 19:39:02 GMT 1
hun vendte armene overkors med håndfladen lodret og ud fra sig og mumlede en kort sætning der lod ilden holde sig på afstand som en slags bariere, hun tog derefter en hurtig handling og sendte en pil afsted mod ham, den satte sig i hans arm og hun så bare på ham med et næstent ligegyldigt blik "næste gang blir du ikke så heldig" hun var hurtig til og sende en pil afsted igen og den havde retning lige mod hans hjerte *hit the mark!*
|
|
|
Post by Rai on Apr 19, 2008 14:37:21 GMT 1
Han tog sig ikke af pilen i sin arm, men hævede bare armen mod pilen som havde rettet sig mod hans hjerte, hvor efter den gik op i flammer, han smilte lidt og havde næsten glemt pilen, før han fik øje på det. "det er da ikke så slemt" sagde han og så lidt på pilen før han hev den ud. Blodet rendte ned af hans arm, mens han bare smilte lidt til hende.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 19, 2008 19:29:20 GMT 1
hun rynkede bryn af ham og var en smule i tvivl om han ønskede at skade hende, hun kunne ikke stole på ham han var farlig og langt stærkere end hende "hvad end du er ude på, vil jeg ikke vige for dig" *stop med at tire ham det gør det kun være, jeg har ikke en jordisk chance imod ham*
|
|
|
Post by Rai on Apr 20, 2008 10:49:43 GMT 1
Rai kiggede lidt på hende, før han så på sin arm, der rendte stadig blod ned af armen, men det påvirkede ham ikke meget. Han kastede pilen tilbage til hende, så den lå foran hende. "næste gang er det bedre at ramme i hjertet med første pil" sagde han lidt drillende. ILden omkring hende rejste sig op og flammerne blev større, han smilte bare og satte sig ned på egnen, han var helt rolig og havde indtil videre ingen hensigt i at dræbe hende, bare have lidt sjov måske.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 20, 2008 11:16:00 GMT 1
røgen var trængt gennem hendes bariere og hun begyndte at hoste meget og sank i knæ men følte ikke varmen før hun mistede bevidstheden og barieren brød sammen
|
|