|
Post by Rai on Apr 20, 2008 17:53:20 GMT 1
Rai smilte lidt da hendes barrier brød sammen. Han sad stadig på egnen og kiggede lidt på hende, der gik noget tid før han lod ilden forsvinde op i himlen, som røg. Han blev siddende og kiggede bare på hende, han ville vente til hun kom til sig selv, imens legede han lidt med ilden i hånden, som snoede sig omkring ham.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 20, 2008 18:25:37 GMT 1
hun lå der et stykke tid inden hun svagt åbnede øjnene men rørte ikke på sig *uh hvor er jeg, hvad skete der*
|
|
|
Post by Rai on Apr 20, 2008 18:27:42 GMT 1
Rai blev siddende hvor han var, imens han kiggede op på himlen, han kedede sig en smule og rejste sig op hvor efter han begyndte at gå videre igennem egnen. Han så kort tilbage på pigen. *sikke en svækling, hun må være menneske* tænkte han men vendte blikket den anden vej igen.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 20, 2008 18:35:38 GMT 1
hun rejste sig svagt og næsten lydløst op på knæ og sendte en pil afsted rettet mod hans hjerte men den satte sig kun i skulderen næsten lige ved siden af hjertet "aldrig vend ryggen til din fjende før du ved de er døde"
|
|
|
Post by Rai on Apr 20, 2008 18:39:17 GMT 1
Han var ramt og smilte bare lidt over det, før han vendte sig om mod hende. "Det må jeg sige, du rammer godt, men ikke godt nok og det med at vende ryggen til, det gjorde jeg for at få de igang igen" sagde han lidt drillende. "for ville ikke dræbe dig uden kamp, det ville jo ikke være fair" sagde han lidt smilende og gik mod hende igen. Pilen sad god i hans skulden, men han kunne ikke rigtig få den ud endnu, for han kunne ikke nå den, der hvor den sad.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 20, 2008 18:52:23 GMT 1
hun så let overaskende på ham og vidste at hun måtte Ramme rigtigt næste gang men hvad hvis det ikke skete så var det ude med hende "hvorfor ønsker du at dræbe mig?" hun så på ham med et alvorligt blik
|
|
|
Post by Rai on Apr 20, 2008 19:11:14 GMT 1
Han smilte lidt ved hendes spørgsmål. "Jeg ved det egentlig ikke, før ville jeg bare snakke, men så skød du en pil efter mig og så ombestemte jeg mig" sagde han smilende, ilden kom frem fra ham og gik lige imod hende, hvis hun ikke undvig ville hun blive brændt.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 20, 2008 19:24:08 GMT 1
da ilden var lige ved at være henne ved hende holdte hun buen op og fra stødte ilden som om et usynligt skjold der opslugte ilden "lad vær med at lade som om du var flink fra starten du er en demon ingen demoner er venlige af natur"
|
|
|
Post by Rai on Apr 20, 2008 19:27:47 GMT 1
"det kan du have ret i" sagde han lidt drillende. "men intet er nu sikkert" han pegede op oven over hende, hvor der dannede sig en sky af ild, han sænkede hånden og ilden kom ned mod hende. Ilden hang lige over hendes hoved han smilte lidt og holdt det hvor det nu var. *hmm* tænkte han.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 20, 2008 19:32:28 GMT 1
hun så bare roligt på ham *hvis han vil gøre det har jeg chancen for at ramme ham i hjertet*
|
|
|
Post by Rai on Apr 20, 2008 19:35:41 GMT 1
Rai lagde armene på siden og kiggede lidt på hende, pilen i skulderen irriterede ham en smule, men han kunne jo ikke fjerne den. Han så op på skyen, som så faldt ned på jorden og gik op i røg, der var nu et brændmærke omkring hende efter ilden.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 20, 2008 19:39:20 GMT 1
hun rejste sig op og så på ham imens hun gik mod ham uden buen "jeg vil normalt ikke gøre det men der er nok en ting du ikke ved om mine pile, og den der sidder i din skulder udgør nok den største skade jeg kan fjerne den for dig hvis du vil" hun stoppede op foran ham og så bare op på ham med et roligt blik
|
|
|
Post by Rai on Apr 20, 2008 19:42:36 GMT 1
"hvad er det så jeg ikke vil vide" sagde han og kiggede ned på hende. "den pil irritere mig en smule" sagde han men smilte alligevel han kiggede tilbage på der hvor hun havde siddet. "du glemte vist din bue, hvis du vil ramme mig i hjertet" han så på hende igen.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 20, 2008 19:46:32 GMT 1
hun smilte let for sig selv "du dør alligevel så længe der ikke er nogen der vil tage sig af dine åbne sår fra mine pile, og de eneste der kender modgiften er præster/præstinder, lige nu har du vel nok nogle timer endnu til og gøre forsøget i at finde en der vil hjælpe dig" hun vidste at selvom hun fjernede pilen i hans ryg var han dødsdømt uden modgiften
|
|
|
Post by Rai on Apr 20, 2008 19:55:19 GMT 1
Han smilte lidt. "man har rigtig været smart med de pile" sagde han og så ned på hende. "Hvis jeg finder en er det jo ikke sikkert at de vil hjælpe mig" han så ned på hende. "Men så må jeg jo tvinge dem til at hjælpe, eller gør du det frivilligt?" sagde han med et smil til hende.
|
|