|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 20, 2008 19:58:14 GMT 1
hun trak let på skuldrene "nah, så ville jge nok være for flink af mig men hvis du så gerne vil tvinge mig er det jo din egen sag der skal man helst være på min gode side og det er du ikke lige frem" hun vendte sig om og hentede sin bue og fortsatte videre ned af engen
|
|
|
Post by Rai on Apr 20, 2008 20:04:11 GMT 1
Han kiggede efter hende og begyndte stille at gå efter hende. "sagde du ikke at du ville fjerne den pil" han løb op på siden af hende. "eller hørte jeg bare forkert" sagde han og så ud over egnen. Han var helt rolig også selvom han vidste at der nok kun var enkelte timer tilbage, hvir han ikke fik fjernet den pil.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 20, 2008 20:07:54 GMT 1
hun stoppede op og så på ham "sig mig tigger du mig om at hjælpe dig for det vile da nok ikke være smart når du ville dræbe mig" hun tog fat i hans arm hvor den første pile havde siddet og kunne mærke og se på hans hånd at giften havde taget fat
|
|
|
Post by Rai on Apr 20, 2008 20:12:39 GMT 1
Han så ned på hende med et roligt blik. "jeg tigger ikke, jeg fortalte bare hvad du sagde for et stykke tid siden" han så på sin arm, men var lidt ligegald med det, også selvom han kendte konsekvenserne for giften. "dræbe dig? jeg ville nu bare have lidt sjov, da jeg kedede mig en smule, for hvis jeg ville dræbe dig, så havde jeg gjort det forlængst, før du ramte mig med en af dine pile"
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 20, 2008 20:15:49 GMT 1
hun sukkede dybt og vidste godt hvad der ville ske hvis hun hjalp en demon "ok sæt dig" hun slap hans arm og satte sig selv ned på knæ hvorefter hun begyndte at rode en lille taske igennem
|
|
|
Post by Rai on Apr 20, 2008 20:19:50 GMT 1
Han smilte lidt før han satte sig ned på egnen. "tak for det" sagde han smilende og kiggede på hendem imens hun kiggede i den lille taske.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 20, 2008 20:24:06 GMT 1
hun fandt en lille flakse frem og stilte den fra sig inden hun gik om bag ryggen på ham og trak pilen ud og satte sig om foran ham igen "jeg burde ikke gøre det så tro ikke jeg gør det igen" hun rakte den lille flakse til ham og så roligt på ham "her drik det"
|
|
|
Post by Rai on Apr 20, 2008 20:27:24 GMT 1
Det gjorde ikke ondt da hun trak pilen ud, det var bare en smule ømt såret. "det forventer jeg heller ikke at du gør igen, denne engang er nok også den eneste gang" sagde han og tog den lille flaske. "og det her vil hjælpe?" han ville lige være sikker før han gjorde noget.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 20, 2008 20:31:16 GMT 1
hun så lettere irriteret på ham "hvad har du og tabe, du finder ingen andre der vil hjælpe dig "
|
|
|
Post by Rai on Apr 20, 2008 20:34:14 GMT 1
Han drak af flasken og så på hende. "hvorfor så irriteret, der er da ingen der får noget at vide om det her" sagde han helt roligt og tog sig kort til skulderen.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 20, 2008 20:38:14 GMT 1
hun så væk og mærkede af en eller anden grund en hjertebanken og skyldfølelse over det hun havde budt ham men hvorfor "det ikke noget" hun lagde en hånd over hjertet uden at se på ham
|
|
|
Post by Rai on Apr 20, 2008 20:41:11 GMT 1
han rejste sig op. "okay, hvis det intet var, så vil jeg smutte nu og glemme dette" sagde han og begyndte at gå igen. "Og tak for hjælpen" sagde han og smilte for sig selv.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 20, 2008 20:44:15 GMT 1
hun så efter ham og mærkede stadig sin hjerte banken *hvorfor har jeg det sådan her, han prøvede jo at dræbe mig*
|
|
|
Post by Rai on Apr 20, 2008 20:47:00 GMT 1
Han gik videre gennem egnen og så sig ikke tilbage, men efter noge tid kiggede han tilbage på hende. "Ville du ikke videre eller?" spurgte han lidt drillende.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 21, 2008 7:10:58 GMT 1
hun så hurtigt væk da han så på hende og hun kunne mærke hvordan hendes kinder blussede op *er jeg virkelig blevet så blødhjertet overfor en demon*
|
|