|
Post by Rai on Apr 22, 2008 15:25:49 GMT 1
Han kiggede lidt ligeglad på hende, som om det var noget, det ville da være sjovere at pine folk som at stikke sværdet i dem med det samme. Han kiggede rundt op i træerne og hoppede selv op i et af dem, hvor han satte sig ned.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 15:31:16 GMT 1
Mizuki satte sig op på hoppen igen efter at hun havde stukket katanaen i skeden og satte hoppen i gallop tilbage af hvorfra hun kom og tænkte kun på at se om der var flere ninjaer i omegnen hun ignorede ham lige nu og bremsede hesten og steg af igen og gik ind i krattet.
|
|
|
Post by Rai on Apr 22, 2008 15:33:50 GMT 1
Han blev bare siddende i træet og smilte lidt, han kedede sig lidt og gav sig til at lege med ilden, den snoede sig omkring ham.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 16:00:25 GMT 1
Mizuki dukkede op under hans træ og sagde så "pas nu på at du ikke tænder ild til træet og der efter skoven, når du sådan leger med ilden" hun smilte lidt og kedede sig selv og ville lige se hvad han nu ville gøre.
|
|
|
Post by Rai on Apr 22, 2008 16:06:13 GMT 1
"sætte ild til træet, jo det kunne nu være meget sjov, men skal jo desværre op føre mig ordentligt" sagde han lidt drillende og lod ildenkugle falde ned til hende, han kiggede lidt på, hvordan ilden begyndte at tage fat i græsset. Han lod det være lidt for at se hvordan hun ville reagere på det.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 16:11:35 GMT 1
Hun betragtede roligt ilden og sagde så "at brænde træet er vel sjovt, men resten af skoven er skidt, men jeg har ingen midler til at slukke en brand desvære" dog slukkede hun ilden i græset med at sparke jord på det, andet gjorde hun ikke ud over at betragte ham med sit rolige blik.
|
|
|
Post by Rai on Apr 22, 2008 16:39:39 GMT 1
Han trak ikke en mine da hun slukkede ilden, for det brændte stadig, det var bare ikke så synligt, da det var dækket af jord, men der skulle mere til at slukke hans ild. "Hvad vil du så gøre hvis der kom en brand her ved et tilfælde?" spurgte han drilende.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 17:15:42 GMT 1
Mizuki sagde så "hvad kan jeg gøre, intet så vidt jeg ved udover at komme ud herfra og sørger for at ilden ikke nærmer sig beboelses områder eller marker" hun vidste at der stadig var ild under jorden og trådte nu på det og det med hjælp fra jorden ville kvæle ilden da alt ild jo skulle bruge ilt for at brænde lige meget om det var fra en ild dæmon eller bare en normal ild.
|
|
|
Post by Rai on Apr 22, 2008 17:23:50 GMT 1
Ilden slukkede under jorden. "så du vil altså bare flygte fra ilden, det er da ikke smart" sagde han lidt drillende, han så ned på hende og smilte svagt.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 17:28:48 GMT 1
Mizuki svarede ham bare "det er smartere end at blive her vis der udbryder brand" hun var ikke ild dæmon så hun kunne ikke styre ilden så hun kunne ikke andet, ud over at komme ud og samle folk og prøve at slukke ilden.
|
|
|
Post by Rai on Apr 22, 2008 18:13:25 GMT 1
"kan bedre lide det når det er vamrt" sagde han smilende han ville ikke have noget imod at der kom brand, men det ville de andre på øen nok, så han skulle nok ikke begynde på noget.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 18:15:58 GMT 1
Mizuki hævede et øjen bryn og sagde så "du er også ild dæmon det er jeg ikke, og vis du vil have varme så besøg en varm kilde eller noget i den stil" hun var hurtigt oppe i træet ved siden af ham og sagde så "er der hyggeligt her oppe?" hun smilte nu og det et lettere drillende smil.
|
|
|
Post by Rai on Apr 22, 2008 18:18:11 GMT 1
"ej gider ikke bruge tid på kilder" sagde han smilende og kiggede på hende da hun sad ved siden af ham. "det er vel meget fint" sagde han og smilte drilsk.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 18:21:41 GMT 1
Mizuki smilte bare og sagde så "nej du foretrækker nok en anden form for varme" hvad hun mente med dette sagde hun ikke og det ville være svært at gætte hvad hun mente, hun sagde nu ikke mere og betragtede ham bare ud af øjenkrogen.
|
|
|
Post by Rai on Apr 22, 2008 18:26:09 GMT 1
"Og hvilken form kunne det mon være?" sagde han drillende. "Kropsvarme?" han drillede lidt og rykkede tættere på hende.
|
|