|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 17, 2008 18:32:37 GMT 1
Mizuki kom roligt ridende ned ad en af skov stierne og hun var klædt i sin sedvanlige samurai kimono med det nederste af bukserne bundet om skindebenene med læder snøre, hun havde sin vifte i skærfet sammen med sin katana, men der var intet som kendetegnede hvem hun var man kunne faktisk tro at hun bare var en normal samurai.
|
|
|
Post by Rai on Apr 17, 2008 18:36:54 GMT 1
Rai kom gennem skoven, men han fulgte ikke stierne, han var mere oppe i træerne, hvor han engane imellem stoppede for at kigge rundt i skoven. Han havde det normale tøj på og han lignede bare et helt almindeligt menneske, som godt kunne lide at være oppe i træerne. Han stoppede op da han hørte nogle hove på stien, han blev hvor han var til han vidste hvem det var.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 17, 2008 18:41:17 GMT 1
Mizuki foretsatte bare frem ad og lidt efter blev hun synlig men som sagt ville man ikke kunne genkende hende med mindre hun lod sig blive genkendt hun var ikke spor på vagt så lagde ikke mærke til nogen vis der var nogen der.
|
|
|
Post by Rai on Apr 17, 2008 18:46:02 GMT 1
Rai kunne se at det var en kvinde og smilte lidt, han gik ned fra træet og lod som om han ikke havde set hende, men gik bare stille og rolig forbi på stien, som om han ikke lade mærke til noget eller nogen, men inde i sig selv smilte han lidt for skulle jo se om hun kunne noget eller bare var en kvinde på en hest.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 17, 2008 18:48:19 GMT 1
Hun opdagede ham og rynkede lidt på øjenbrynene og holdt hesten stille som en der var trænet i det og betragtede ham og sagde så "holdt og giv dig til kende!" hun var ikke helt alene da hendes Hamato(personlige livvagter) var et stykke bag hende, men hun havde redet fra dem.
|
|
|
Post by Rai on Apr 17, 2008 18:51:16 GMT 1
Han smilte lidt og fandt ud af at hun var en god rytter og smilte lidt. "Og hvem befalder så det" sagde han smilende, en smule drillende og gik bare forbi hende også selvom han vidste at hendes livvagter var et stykke væk fra hende.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 10:57:41 GMT 1
Mizuki betragtede ham bare roligt og sagde så "det befalder jeg, Mizuki nakayama Nekosi" han ville nok kende det navn da hun jo var en legende ud over landet, selvom hun ikke selv troede på det, hun vendte hesten så den var med front imod ham, dog sagde hun så "og vil de nu svare på mit spørgsmål" hun var yderst tålmodig og ventede bare roligt.
|
|
|
Post by Rai on Apr 21, 2008 16:20:29 GMT 1
Han smilte bare og gik videre på stien. "hyggeligt at møde dem Mizuki" sagde han smilende. "dit spørgsmål, hvad det nu du spurgte om?" sagde han drillende, men kiggede ikke på hende gik bare videre med blikket rettet mod himlen. "nå ja, du spurgte hvem jeg var, ja det ved jeg nu ikke" sagde han med blikket mod himlen.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 16:25:10 GMT 1
Mizuki hævede det ene øjenbryn og sagde så "det er farligt at provokere end som er stærkere end dig" hun vidste at hun nemt kunne klare ham vis hun gad men hun sagde så "men jeg er i godt humør".
|
|
|
Post by Rai on Apr 21, 2008 16:27:53 GMT 1
"det er da godt at du er i godt humør" sagde han smilende og vendte sig mod hende. "Rai Notsu Angeru" sagde han smilende og så lidt på hende, men gik så den anden vej igen.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 16:32:51 GMT 1
Mizuki smilte bare og sagde så "du svarede ikke på hvad du lavede her på shikoku Angeru-san" hun betragtede ham roligt og ventede på svar.
|
|
|
Post by Rai on Apr 21, 2008 16:35:52 GMT 1
"det spørgsmål fik jeg ikke lige med" sagde han og stoppede for at kigge på hende. "går mig bare en lille tur er det forbudt" sagde han lidt drillende og stod og kiggede på hende.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 16:40:04 GMT 1
Hun ignorede hans drillende tone og sagde så "jeg mener hvad laver de her på shikoku" hun steg af hesten og betragtede ham og gik roligt over imod ham dog ikke truende men bare roligt.
|
|
|
Post by Rai on Apr 21, 2008 16:45:51 GMT 1
Han så lidt undrende på hende, men blev stående hvor han var. "og hvad mener de med hvad jeg laver her på Shikoku" sagde han og betragtede hende lidt.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 16:49:34 GMT 1
Mizuki svarede bare "jeg ved at de ikke er herfra og jeg ved at der er krig i landet så hvad jeg mener er hvad er dit ærinde her på Shikoku" hun stoppede op og hørte lyden af hove som nærmede sig.
|
|