|
Post by Rai on Apr 21, 2008 16:56:26 GMT 1
"har intet egentlig ærinde, da jeg ikke tilhøre nogen befaler" sagde han og så rundt, da han kunne høre hove. "Jeg laver intet end at se mig omkring her på øen" sagde han smilende. "og se om der skulle være noget som jeg kan tage som en opgave og tjene lidt" sagde han bare.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 17:01:34 GMT 1
Mizuki svarede ham "de eneste opgaver du kan få her er som lejesoldat eller arbejde på en gård andet er der ikke brug for" og det var hun yderst sikker på da hun nok vidste det bedre end nogen anden, hovene kom tættere på og rundt om hjørnet kom der tyve samuraier til hest og en af dem bar et baner på ryggen med hendes våbenmærke på de stoppede op lidt fra dem og gjorde ellers ikke noget.
|
|
|
Post by Rai on Apr 21, 2008 17:04:51 GMT 1
"Det kan godt være, men så ser jeg mig bare lidt omkring" sagde han smilende og så på de tyve samuraier der var ankommet lidt væk fra dem. "Sikke mange mennesker" sagde han lidt ligeglad. "jeg vil kigge mig lidt omkring her på øen, ses" sagde han og begyndte at gå den anden vej igen.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 17:06:56 GMT 1
Mizuki sagde så "desvære kan jeg ikke lade dig foretsætte Angeru-san, da jeg ikke har set at du har ret til at færdes her af en af byherrene eller lady Nekosi" der var kun en som hun ikke havde forlangt det af og det var miraku men hun tjente også hende nu.
|
|
|
Post by Rai on Apr 21, 2008 17:11:35 GMT 1
"skal man også spørge om tilladelse overalt" sagde han lidt irriteret. "og hvad vil du så gøre ved mig? fordi jeg ikke har ret til at færdes her" sagde han og stoppede op, hvor efter han vendte sig mod hende.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 17:17:43 GMT 1
hun betragtede ham kort og sagde så "føre dig til den nærmeste havne by hvor du kan blive indtil du for tilladelse til at færdes frit her" og til det første han sagde svarede hun bare "vi er et land i krig og Shikoku er omringet af fjender så ja du skal have tilladelse til at færdes frit her om du vil det eller ej" hun tog hånden ned til sit skærf tæt på katanaen så hun var klar vis han prøvede på noget.
|
|
|
Post by Rai on Apr 21, 2008 18:31:50 GMT 1
"gider da ikke have en tilladelse til alt, og vil da slet ikke følge med dig til en havneby" sagde han og begyndte at gå videre lidt ligeglad med hende og hendes regler. "En krig, som jeg ikke tager del i" sagde han men havde blikket rettet mod vejen.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 18:34:50 GMT 1
Mizuki sukkede og var hurtigt forean ham og havde trukket sin katana og rettede den imod ham og sagde så "det var ikke noget jeg bad dig om, du har intet valg Angeru-san" hun var på vagt men ikke helt så nervøs da hun kunne mærke at hun både var hurtigere end ham og stærkere end ham så hun frygtede ham ikke, han var ild dæmon det kunne hun også mærke.
|
|
|
Post by Rai on Apr 21, 2008 18:41:13 GMT 1
"hvorfor så meget på vagt, kunne da ikke gøre den yndige dame noget" sagde han smilende og så bare på hende, han gik udenom og videre på stien, men efter lidt tid vendte han sig om igen. "Jeg gider da ikke vente på en dum havn og tilladelse til at færdes her, jeg færdes hvor jeg vil" sagde han lidt ligeglad med at hun nok var stærkere end ham.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 18:44:20 GMT 1
Hun smilte bare og sagde så "tænk dig om, du er nød til det, og hvorfor jeg er på vagt kan jeg hurtigt sige dig igen, Shikoku er omringet af fjender" hun var igen foran ham og havde spidsen af katanaen to mm fra hans hals og sagde så "jeg vil nødig skulle dræbe dig, men sådan er loven her desvære alle fremmede skal have tilladelse til at færdes frit her" nu var hun parat til at ville dræbe vis han ikke lyttede og det kunne ses på hende.
|
|
|
Post by Rai on Apr 21, 2008 18:48:24 GMT 1
Han tog det helt roligt. "tag det lige roligt" sagde han smilende. "Du ved da mit navn, så er jeg ingen fremmed længere" sagde han med en drillende tone igen. Han lagde hånde på hendes katana, den blev varm, men det kunne ikke ses, kun mærkes. "Hvor længe skal jeg så vente på at jeg må færdes her uden at have dig i ryggen" sagde han og så op på hende.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 18:53:44 GMT 1
hun ignorerede varmen og trak katanaen til sig så han ville få et snit sår i hånden og hun sagde så "vis du havde været mere høflig og mindre drilsk og stædig, ville du have kunnet fået tilladelse til at færdes her nu" hun stak katanen i skeden efter at hun havde slået blodet af og trak så sin wakashi og var enig med sig selv om at hun nemt kunne besejre ham med den.
|
|
|
Post by Rai on Apr 21, 2008 18:58:45 GMT 1
Han kunne ikke mærke at han havde fået et ssår på hånden, trak den bare tilbage, så den hang ned af hans siden. Han så op på hende, men sagde intet, gik bare den modsatte vej også selvom hun var bevæbnet. Skulle han dø kunne det vist være ligemeget, men han ville ikke opgive uden kamp, om han så måtte smutte var han ligeglad.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 19:02:47 GMT 1
Mizuki rystede stille på hovedet og stak wakashien i skeden og sagde så "jeg vil ikke dræbe dig så lad os i stedet snakke om dette i fredeligt lag" hun hadede at dræbe folk men var parat til det vis det blev nødvendigt, og hun var også træt da hun havde været vågen siden tidligt på dagen.
|
|
|
Post by Rai on Apr 21, 2008 19:12:36 GMT 1
"tro ikke at jeg ville lade dig dræbe mig" sagde han smilende og stoppede hvor han nu var. "okay, så lad os da snakke" han var mere alvorlig, end han havde været før, hvor han bare lavede sjov med hende. Han kiggede på hende, hvor han ventede på at hun ville komme.
|
|