|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 19:19:06 GMT 1
Hun gik over til ham og viftede sine livvagter væk og de red da også væk men ikke langt der efter sagde hun så "nej du ville nok ikke lade mig dræbe dig, men dø det ville du vis vi kom i kamp med hindanden" hun gik over til et træ og satte sin katana op ad det og ved siden af den sin wakashi der efter gik hun lidt væk fra dem og satte sig på knæende og gjorde tegn til at han skulle sætte sig foran hende.
|
|
|
Post by Rai on Apr 21, 2008 19:23:19 GMT 1
Han smilte bare lidt og kiggede lidt rundt før han satte sig foran hende. "det kunne godt være" sagde han smilende, men lidt ligeglad. Han så lidt rundt i skoven men så så tilbage på hende igen. "nå, men hvordan får jeg så tilladelse til at kunne færdes her på øen?" spurgte han venligt.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 19:29:22 GMT 1
Mizuki svarede ham roligt "det for du hos bygherrende Lady Nekosi, eller fra mig af" hun betragtede ham bare og sagde så "og for at få tilladelsen skal man selvfølgelig bare spørge og kunne bevise at du ikke er spion eller snigmorder" mere sagde hun ikke.
|
|
|
Post by Rai on Apr 21, 2008 19:37:26 GMT 1
"Okay, må jeg så spørge om den tilladelse os dig" sagde han venligt, med et lille smil på læben. "og jeg er kun Ronin" sagde han venligt ikke fordi det lignede ham at være så venlig over for folk.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 19:40:34 GMT 1
Mizuki hævede det ene øjenbryn og sagde så "så du er ronin, og du vil have at jeg skal stole på en herreløs samurai, begrund venligst hvorfor jeg burde stole på dig" hun sagde ellers ikke mere men sad og betragtede ham med sit rolige blik.
|
|
|
Post by Rai on Apr 21, 2008 19:45:05 GMT 1
han satte sig tilbage. "tror mig er ikke ude på ballade" sagde han og så op i himlen. "Jeg tager kun imod det som jeg lige har lyst til, og har ikke lyst til at tage på opgaver, som gør at jeg skal smøres ind i blod"
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 19:48:39 GMT 1
Mizuki svarede ham bare og sagde så "som ilddæmon behøver du ikke at blive smurt ind i blod, så jeg har svært ved at stole på dig, men jeg vil give dig en tilladelse, men vis du så meget som angriber en uden grund ophæves denne og du vil blive lovløs her og jagtet til døden, og de eneste veje væk herfra er med skib og der sejler kun skibe fra havne byerne" hun fandt et papir frem med skrift på hvor efter hun skrev sit navn forneden og ragte ham den.
|
|
|
Post by Rai on Apr 21, 2008 19:55:19 GMT 1
"det her du måske ret i men, blodet vil bare hænge på mig, ikke synligt men det ville være der" sagde han og tog imod papiret og smilte lidt. "Tak for det" sagde han venligt og nikkede.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 20:00:12 GMT 1
Mizuki sagde så "jeg håber ikke at jeg gør en fejl med at give dig dette, så skuf mig nu ikke og opfør dig ordentligt" hun rejste sig og tog sine våben og tog dem tilbage i bæltet og vendte ryggen til ham og gik over til sin hoppe.
|
|
|
Post by Rai on Apr 22, 2008 14:27:41 GMT 1
"jeg tror ikke jeg kan skuffe dig, men det ved man jo aldrig, jeg skal prøve at lade være" sagde han smilende og rejste sig hvor efter han begyndte at gå videre på øen.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 15:00:45 GMT 1
Mizuki betragtede bare ham og satte sig op på sin hoppe og sagde så "vi ses nok igen, og før end du aner" hun satte hoppen igang og red roligt forbi ham.
|
|
|
Post by Rai on Apr 22, 2008 15:02:27 GMT 1
"det kan jeg vist ikke undgå" sagde han bare smilende efter hende, han gik stadig i sit rolige tempo hen af stien.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 15:11:04 GMT 1
hun havde heller ikke travlt men stoppede ligepludselig op og trak sin katana og dukkede sig hurtigt for nogle shurinkens og bandede svagt og hoppede af hesten og kikkede sig omkring og var sikker på at det var en ninja fra imagawa, efter deres nederlag.
|
|
|
Post by Rai on Apr 22, 2008 15:14:13 GMT 1
Rai så at hun hoppede at hesten, men tog sig ikke af det, men gik bare stille videre også selvom han havde hørt noget i nærheden.
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 22, 2008 15:23:43 GMT 1
Mizuki kikkede sig omkring og hørte en hvislende lyd og undveg let kaste knivende og fandt ud af hvor de kom fra, men hun angreb ikke da hun ikke var helt sikker endnu, og mens hun vendtede undveg hun flere shurinkens og smilte så og forsvandt hurtigt ind i skoven og man hørte et skrig og et bump, og lidt efter kom hun ud af krattet og i fær med at tøre blod af sværdet og hun mumlede nogle utydelige ord hun var blevet snittet i siden men det blødte ikke meget og hun lagde ikke mærke til det.
|
|