|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 18:04:31 GMT 1
Mizuki kom gående ned af en gade og kikkede sig omkring og syntes at det var mærkeligt at hendes lady blev kaldt til Kyoto, og der efter fik hun Mizuki beordret til at holde sig fra paladset hvor hendes Lady var, dog fattede hun ingen mistanke, hoffet turde ikke snigmyrde Lady Nekosi ikke når hun var i nærheden sam med sine livvagter og Lady nekosis livvagter, hun stoppede op ved en bod.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 16, 2008 18:06:53 GMT 1
Artimis gik rundt i gaderne og så sig rundt hun havde egentlig ikke andet at lave så hun tog en tur i Kyoto hun fik øje på en kvinde stå henne ved en bod
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 18:14:52 GMT 1
Mizuki sukkede svagt og gik videre og håbede at der ikke skete hendes Lady noget, hun stoppede op lidt efter igen og kikkede på en tigger og gav ham to ryo og gik videre.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 16, 2008 18:17:28 GMT 1
Artimis trak stille på skuldrene og gik videre hun ville hellere end gerne bleve forfulgt af nogen nu da hun kede sig så meget
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 18:32:46 GMT 1
Mizuki fik øje på en pige(artimis) og gik over til hende og sagde lettere højt "undskyld mig frøken, tror de at du kan hjælpe mig? hun fulgte lidt efter.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 16, 2008 18:35:27 GMT 1
Artimis vendte sig om og så op på kvinden(Mizuki) "Med hvad? Jeg skal lige gør det klart for dem at vis jeg siger nej så er det er nej" Sagde hun
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 18:41:25 GMT 1
Mizuki spurgte så "kan du vise mig lidt rundt eller give mig navnet på en Kro?" hun kendte ikke byen langt fra hun havde kun været her få gange og kun omkring paladset.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 16, 2008 18:43:16 GMT 1
Artimis rystede langsomt på hovedet "Desværre det er første gang jeg er her i denne by" Svarede Artimis og gik
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 18:46:22 GMT 1
Mizuki bandede sagte og gik bare videre dog lagde hun ikke mærke til at hun fulgte efter kvinden da hun gik i sine egne tanker og undveg folk uden at tænke over det.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 16, 2008 18:47:46 GMT 1
Artimis stoppede op og vendte sig om med kvinden der før havde spurgt hende "Hvorfor følger du efter mig?" spurgte hun med en rolig tone
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 18:52:53 GMT 1
Mizuki nærmest gav et spjæt og så op på hende og sagde så "undskyld det vidste jeg ikke at jeg gjorde frøken, gik i mine egne tanker" hun fattede sig og betragtede pigen med et roligt blik og så ikke nervøs og greb fat i en hånd som prøvede at tage hendes pung og klemte den til og slap den så og tyven stak af.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 16, 2008 18:54:11 GMT 1
Artimis så roligt op på hende og gik så videre for at udforske byen grundigt
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 18:57:32 GMT 1
Mizuki gik væk fra hende og foretsatte men ved rent tilfælde havnede hun bag kvinden igen dog bare fra en anden vej og gik lige ud og lagde ikke mærke til det på grund af mængden af mennesker, hun tænkte sig grundigt om.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 16, 2008 18:59:31 GMT 1
Artimis stoppede endnu engang op hun pustede roligt dog også lidt irreteret ud hun vendte sig atter op og så op på denne kvinde igen der for anden gang forfulgte hende "Undskyld mig men hvorfor følger de hele tiden efter mig?" Sprugte hun roligt
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 19:02:30 GMT 1
Mizuki blev lettere vred nu og sagde så "dette her er en befærdet gade frøken så jeg følger ikke efter dem, du er paranoid er du" det var sandt der fyldt af folk på denne gade og de var over alt omkring dem og mizuki kunne ikke forstå hvordan hun kunne følge efter denne kvinde, vis de andre ikke gjorde.
|
|