|
Post by Artimis on Apr 16, 2008 19:15:43 GMT 1
Artimis så roligt på hende med et intrængende blik Artimis sukkede så "Bare hold op med at følge efter mig" Sagde hun lettere irreteret
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 19:18:15 GMT 1
Mizuki svarede så bare "jeg følger ikke efter dig, jeg følger gaden, da denne gade føre hen til mit mål" dette var første gang hun havde lyst til at slå en kvinde ned, det var nok fordi hun var nervøs og lettere bange på sin Lady's vejene, hun gik forbi kvinden og foretsatte i sit rolige tempo frem ad.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 16, 2008 19:22:34 GMT 1
Artimis gik roligt videre der kom nogle fulde mænd forbi hende og fløjtede af hende og sagde "Kom er min skat" Artimis ignorrede dem fuldstændig og gik videre
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 19:25:38 GMT 1
Mizuki stoppede op og kikkede til siderne og stoppede en mand som viste sig at være fuld og prøvede at røre hende og hun havde hurtigt sin vifte i hånden og slå manden med den, og da den var af metal gjorde det pænt ondt på ham og han gik væk, der efter stoppede hun en kvinde og spurgte om vej, og damen pegede i den ene retning mizuki takkede og gik den vej, stadig med viften i hånden dog var den ikke slået ud.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 16, 2008 19:28:42 GMT 1
Artimis så nu denne kvinde for trejde gang som havde fulgt efter hende men denne gang fulgte hun ikke efter hende men gik bare rundt og sprugte folk om vej Artimis rystede langsomt på hovedet og sukkede svagt og gik videre og ville helst ikke se denne kvinde igen
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 19:31:27 GMT 1
Mizuki stoppede op uden for en yderst pæn kro og smilte, den lå perfekt, tæt på paladset og med godt mad og drikke havde damen sagt, hun gik ind i den og fandt sig et bord i et hjørne og satte sig med ryggen mod muren og kikkede ud i lokalet og placerede sin vifte i skærfet, og slappede kun lidt af, hun havde stadig sin katana ved sin side også i skærfet.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 16, 2008 19:33:39 GMT 1
Artimis var nu begyndt at blive sulten så hun gik ind i den samme kro som Mizuki iden at hun vidte det hun satte sig udmatet på en stol
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 19:44:51 GMT 1
Mizuki lagde ikke mærke til hende og kaldte en tjener hen til sig og sagde så "jeg vil gerne have en flaske sake og en potion ris med kød og køden skal ikke være rå og skynd jer lidt" hun lænede sig op ad væggen og vendtede bare.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 18, 2008 12:09:47 GMT 1
Artimis havde aldrig været her i denne kro før så hun ville se sig ldit om før hun ville bestille noget
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 10:44:48 GMT 1
tjeneren kom tilbage med mizukis bestilling og satte det foran hende, hun kikkede sig kort omkring og begyndte at spise.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 21, 2008 17:18:27 GMT 1
Artimis fik så øje på den kvinde igen Artimis rystede langsomt og opgivende på hovedet og udstødte så et suk
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 17:23:33 GMT 1
Mizuki havde ikke set artimis og sad bare og spiste stille og roligt, hendes katana stod op ad væggen ved siden af hende, hun tog flasken med sake og hældte noget op i koppet og tog en lille slurk af det og rystede på hovedet og tænkte på at hun nok burde have fundet et te hus i stedet.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 21, 2008 19:43:47 GMT 1
Artimis rejste sig op fra bordet uden at have bestilt noget overhovedet derefter kig hun ud af kroen
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 21, 2008 19:53:04 GMT 1
Mizuki spiste op og betalte og rejste sig og gik ud af kroen og gik op ad imod paladset men uden at ane det bag kvinden fra før hun var nu mæt og i godt humør og stoppede op og snakkede med enkelte folk og foretsatte ellers.
|
|
|
Post by Artimis on Apr 21, 2008 19:54:15 GMT 1
Artimis havde ikke lagt mærke til det og gik bare roligt videre
|
|