|
Post by Artimis on Apr 30, 2008 19:37:29 GMT 1
"Jo sandelig" Sagde Artimis og så op på himlen men kiggede så hen på Mizuki
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 2, 2008 11:58:59 GMT 1
Mizuki smilte bare og havde nu ikke lige noget at sige foreløbig, og kikkede bare op på paladset med et lettere bekymret blik som kunne ses.
|
|
|
Post by Artimis on May 2, 2008 14:42:35 GMT 1
"Hvad gør dig så bekymret?" Spurgte Artimis da hun så hendes bekymrede blik
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 4, 2008 16:16:07 GMT 1
Mizuki svarede roligt "min lady er oppe på paladset...og mig og hendes livvagter blev sendt væk...der for er jeg bekymret" hun knugede om skæftet til sin katana og sagde ellers ikke mere.
|
|
|
Post by Artimis on May 4, 2008 16:18:08 GMT 1
"Er du da bange for at hun blir angrebet?" spurgt ehun og var egentlig ikke spor intresseret
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 4, 2008 16:24:38 GMT 1
Mizuki svarede bare "ja det er jeg...mere end du aner" hun sage ellers ikke mere og betragtede kun paladset.
|
|
|
Post by Artimis on May 8, 2008 16:19:53 GMT 1
Artimis betragtede Mizuki lidt med et hævet øjenbryn
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 8, 2008 16:29:15 GMT 1
Mizuki lagde mærke til artimis hævede øjenbryn men sagde intet, da hun ikke regnede med at en normal borger vidste hvad det ville sige at være samurai under en klan, og det endda en klan som støttede prinsessen og havde hende hos sig.
|
|
|
Post by Artimis on May 8, 2008 16:43:10 GMT 1
Artimis var begyndt at kede sig "Tror jeg går videre" Sagde hun
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 8, 2008 16:47:21 GMT 1
Mizuki nikkede bare og var ellers lidt ligeglad med at hun gik, hun kikkede op imod paladset og håbede bare at lady nekosi var ok, eller en del af hende håbede det, en anden del håbede at der var sket noget da hun faktisk var den eneste arving til nekosi klanen, da lady nekosis to døtre var 6år og 12år, men på en måde ville hun have ondt af dem vis de mistede deres mor.
|
|
|
Post by Artimis on May 8, 2008 16:50:25 GMT 1
Artimis vendte sig om og gik hun begyndte at tænke lidt på vejen
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 8, 2008 16:54:08 GMT 1
Mizuki satte sig atter op ad væggen og ignorede folks blikke, og lidt efter dukkede der flere samuraier op i nekosi klanens farver og sammlede sig omkring hende efter at de bukkede for mizuki i respekt og stilte sig op ad muren.
|
|
|
Post by Artimis on May 8, 2008 16:57:25 GMT 1
Artimis var snart ude af syne hvorefte rhun forsvandt mellem nogle huse
//out
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 8, 2008 17:11:50 GMT 1
Mizuki kikkede op imod paladset og efter et stykke tid kom et lille følge ud og i spidsen for det følge gik Lady Nekosi, og hun var hurtigt nede ved dem og der kom hendes bærestol og hun steg op i den, der efter gik de frem ad og mizuki gik bagerst.
//out
|
|