|
Post by harodin on Jul 6, 2008 18:57:53 GMT 1
"ja det var det og i lige måde " sagde ahn rolgit til leizha han smilte
|
|
|
Post by Leizha on Jul 8, 2008 9:17:28 GMT 1
Leizha nikkede lidt, og skævede rundt og så på de omkring værende, i det mindste kiggede de ikke direkte på dem mere. hun sukkede stille, hev så lidt græs op.
|
|
|
Post by harodin on Jul 8, 2008 9:26:53 GMT 1
Harodin lænte sig op af træet. Han tog endnu et kirsebær, som han ville spise. Han så sig også rundt, han var glad for at de ikke kiggede direkte på ham
|
|
|
Post by Leizha on Jul 8, 2008 9:33:33 GMT 1
Leizha skævede til tider op på ham, men sagde endnu intet.. hun vidste ikke hvad hun skulle sige, om hun overhovedet skulle droppe emnet med kysset og finde på noget andet eller ej.
|
|
|
Post by harodin on Jul 8, 2008 9:38:05 GMT 1
Veneur spiste kirsebæret. Han så tit på leizha, men han vidste ikke llige hvordan eller hvade han skulle sige til hende.
|
|
|
Post by Leizha on Jul 8, 2008 9:47:01 GMT 1
Leizha smilte lidt til ham, strøg sig selv over halen bare for at have noget at lave "tror du de kommer efter dig`?" spurgte hun, skævede mod folk ikke så langt fra dem.
|
|
|
Post by harodin on Jul 8, 2008 9:51:08 GMT 1
"ne jikek alligevel, jeg tror de har fattet hvorfor jeg var her" sagde han roligt. Han så på hende og smilte venligt
|
|
|
Post by Leizha on Jul 8, 2008 9:56:57 GMT 1
"godt.. jeg har ikke lyst til at skulle forsvarre dig?" sagde hun, drillede ham nu.. de vidste jo begge det nok ville være ham der skulle forsvare hende hvis de endte med de også ville have haft hendes af vejen.
|
|
|
Post by harodin on Jul 8, 2008 9:59:26 GMT 1
"hhe nej det har du ikke, men jeg ville da gerne forsvarer dig med mit liv" sgade han drillende til hende. Han vidste at så ville det være ham som skulle forsvarer dem så.
|
|
|
Post by Leizha on Jul 8, 2008 10:00:56 GMT 1
"naah.. jeg har ikke lyst til at du skal risikere livet for min skyld Harodin" sagde Leizha med et lille grin "du alt for vigtig til at nogle vil lade dig dø i stedet for mig.."
|
|
|
Post by harodin on Jul 8, 2008 10:05:36 GMT 1
"så vigtig er jeg kun for dig" sgade han nu. Han kyssede hende igen. Han vidsteikke hvor den kom fra, men han havde bare virkelig lyst til at kysse hende.
|
|
|
Post by Leizha on Jul 8, 2008 10:07:51 GMT 1
Leizha skulle lige til at svare ham, men nåede det ikke da han kyssede hende.. ikke at det gjorde noget, hun havde ventet på det.. havde ikek selv turde starte det igen. Hun så på ham, idet hun små glædeligt gengælde hans kys, denne gang liegglad med hvad andre tænkte om dem.
|
|
|
Post by harodin on Jul 8, 2008 10:10:29 GMT 1
Veneur forsatte med sit kys. Han holdte nu også om hende, mens han kyssede hende.
|
|
|
Post by Leizha on Jul 8, 2008 10:15:35 GMT 1
Leizha lagde lagsomt armene om ham, gengældte fortsat kysset, og lod langsomt øjnene glide i også.
|
|
|
Post by harodin on Jul 8, 2008 10:21:42 GMT 1
Veneur forsatte bare sit kys. Hn holdte om hende og lukkede øjne mnes han kyssede hende.
|
|