|
Post by Leizha on Jul 8, 2008 10:23:01 GMT 1
Leizha slog langsomt øjnene op igen, og trak derefter hovedet blidt til sig, så deres læber skiltes. Hun rødmede dybt, både fordi de lige havde kysset, og så fordi de lå i hinandens favn "øhm.." mumlede hun stille, smilte lettere genert.
|
|
|
Post by harodin on Jul 8, 2008 10:26:16 GMT 1
"ja øhh" sgadeh anroligt. da hna så på dem. Han åbnede nemligogså øjne. Han rødmede ne lille smule, han kendte hende ikke så godt, og allgevel havde de lige kysset hinanden
|
|
|
Post by Leizha on Jul 8, 2008 10:29:14 GMT 1
Harodin? måske vi burde.. jeg ved ikke.. lære hinanden mere at kende eller?" spurgte Leizha med et lille smil.. hun ville mneget gerne lære ham mere at kende.. hun kunne faktisk godt lide hans kys. "jeg ved kun du er elver, og kriger.."
|
|
|
Post by harodin on Jul 8, 2008 10:32:57 GMT 1
"det burrde vi, vi burde lærer hinanden bedre at kende, men jeg vil også godt havelidt hjælp til nået, jeg ved nemlig ikek hvilken proffesion jeg skal skifte til." sagde han roligt
|
|
|
Post by Leizha on Jul 8, 2008 10:35:35 GMT 1
Leizha nikkede lidt, hun ville først foreslå ham at lave intet, men kom så til at tænke på at hun ikke bare kunne sige han skulle være hos hende.. hun ville rødme, og selv hun ville få det til at lyde forkert..
|
|
|
Post by harodin on Jul 8, 2008 10:36:52 GMT 1
Veneur krammede hende stadig væk. Han så på hende og tænkte på hvad han kunne lave.
|
|
|
Post by Leizha on Jul 8, 2008 10:43:05 GMT 1
Leizha smilte skævt "du kunne.. altså.. droppe hele krigen?" spurgte hun forsigtigt og så op på ham.. hun vidste ikke om han bare kunne droppe det, som hun heller ikke bekymrede sig. "og.. blive bonde? med mig? ikke langt fra havet?" spurgte hun stille, rødmede lidt, men smilte også.
|
|
|
Post by harodin on Jul 8, 2008 10:49:06 GMT 1
"det var en god ide, droppe krigen, og blive en bonde sammen med dig" sgade hanroligt til hende.
|
|
|
Post by Leizha on Jul 8, 2008 10:51:47 GMT 1
"jeg ved godt det ikke er det samme som du laver nu men.. det kunne blive rigtig sjovt.. det jo ikke noget vi bliver rige af men alligevel ?" sagde hun, så på ham med et lettere spørgende blik.
|
|
|
Post by harodin on Jul 8, 2008 11:00:18 GMT 1
"satdig væk er det et godt foreslag, ofr det vil give ro til vores liv" sgade han rolig t il hende. Hna så kærligt på hnede.
|
|
|
Post by Leizha on Jul 8, 2008 11:04:53 GMT 1
Leizha smilte glad til ham.. hun var virkelig glad for han syntes det var en god idet. "ja.. og vi få tid til at lære hinanden og kende.. og så skal du ikke være væk når det er du skal.. hvad du nu ellers skal med et job du har nu"
|
|
|
Post by harodin on Jul 8, 2008 12:34:47 GMT 1
"ja det syntes jeg vi ksal gøe, syntes du ikke også" sagde han roligt til hende.
|
|
|
Post by Leizha on Jul 8, 2008 13:51:49 GMT 1
leizha grinte glad, og overfaldte ham i en krammer, der med armene om halsen på ham. "jo det synes jeg.. en super rigtigt tigtig god ide" sagde hun, smilte til ham.
|
|
|
Post by harodin on Jul 13, 2008 19:19:47 GMT 1
Harodin krammede hende bare igen. han gsade "det syntes jeg også " han smilte igen til hende
|
|
|
Post by Leizha on Jul 16, 2008 18:18:22 GMT 1
Leizha kyssede ham glad, en smule ubevidst.. hun var bare glad, endelig havde hun en at kunne lave noget med.. en som gad starte et projekt med hende.. som at blive bonde, og bo ved havet, med marker bagved eller noget.. og de kunne have høns, og sælge æg.
|
|