|
Post by Miraku Kuran on Jun 9, 2008 10:56:43 GMT 1
Miraku så op på Mei og spurgte "hvad tænker du på?" hun var nysgerrig og Mei kunne jo altid sige at det ikke var noget hun skulle beymre sig om eller vide
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 9, 2008 12:46:58 GMT 1
Mei smilte lidt og svarede roligt "det jeg tænker på, er ikke noget vigtigt, men jeg kan sige at det er en plan jeg tænker over" mere sagde hun ikke.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jun 10, 2008 10:56:47 GMT 1
Miraku nikkede og sagde "så vil jeg ikke forstyrre yderligere" hun blev siddende i vandet men var helt stille. hun nød stadig det kolde vand imod sin hud og havde alt andet end lyst til at gå nogen steder foreløbig
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 10, 2008 13:22:15 GMT 1
mei yin smilte lidt og gav sig til at tegne noget på jorden med en pind, og det var utroligt i sig selv da hun jo var blind, og vis man kikkede på det hun tegnede, kunne man se at det var streger og linjer, og hist og her lagde hun en sten.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jun 10, 2008 17:07:01 GMT 1
Miraku undrede sig en del over hvordan Mei kunne tegne når hun var blind men valgte ikke at spørge da hun havde sagt hun ikke ville ville forstyrre mere
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 11, 2008 8:07:10 GMT 1
Mei yin foretsatte bare og stoppede efter et stykke tid og smilte og hviskede så det hele ud der efter stragte hun sig kort og sagde så "dette må jeg prøve at træne min hær til at gøre" dog var det ikke meningen at hun ville sige det langt fra, hun var for engang skyld kommet til at tænke højt.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jun 11, 2008 11:30:41 GMT 1
Miraku smilede skævt og sagde "det er din hær så de bestemmer du jo" hun undrede sig over hvad Mei Yin havde i tankerne at træne sin hær til men ville ikke spørge om det
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 11, 2008 15:46:45 GMT 1
Mei yin smilte lidt og sagde så "men jeg må hellere fortælle dig om din nye post, tror du ikke det ville være en god ide?" hun smilte lidt mere og så faktisk ud til at være i godt humør hun blev dog sidende på stenen og kikkede på miraku, og så miraku helt klart ligesom området.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jun 12, 2008 12:27:39 GMT 1
Miraku nikkede og sagde "det ville være en god ide" hun smilede venligt til Mei Yin. hun ville gerne vide hvilken opgave hun skulle udføre
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 12:37:37 GMT 1
Mei yin svarede roligt "du skal faktisk bare foretsætte dit tiderligere job som du udførte for mizuki, bare over for mig, mizukis ordre, og ellers skal du bare følge nordhæren hvor den går, og du skal adlyde mine odre og ingen andres, med mindre de har en odre fra mig...dette er din opgave" hun holdt en kort pause og foretsatte så "og nu om selve nordhæren, den består af 9567 ashigaruer, 800 samurai og ashigaru ryttere, 44 kanoner med besætning og 3500 musketere, alle under min og mine officeres kommando" mere sagde hun ikke og ventede bare på mirakus svar og reaktion
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jun 14, 2008 18:45:13 GMT 1
Miraku nikkede og sagde "en god styrke når man ved hvordan den skal bruges og jeg vil være til din tjeneste indtil anden ordre lyder" hun så på Mei yin og vidste ikke rigtig hvad hun skulle synes. hun ville et sted gerne ud og slås og kommer af med nogle aggresioner men på samme tid gad hun egentlig ikke
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 17, 2008 13:03:44 GMT 1
Mei Yin smilte lidt og sagde så "ja det er det....forstår mig bare ikke helt på kanoner og musketere sådan rigtigt, de er lidt for nye for min smag, men uhyre effektive" hun sagde ellers ikke mere og sad ellers bare og mumlede, noget utydeligt på.....fransk...
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jun 17, 2008 15:12:28 GMT 1
Miraku nikkede og sagde "så er vi to Mei-chan" hun håbede at Mei Yin var ligeglad med det hun blev kaldt eller ligefrem kunne lide det for Miraku var det bare en vane at sige chan efter kvinders fornavn hvis hun kunne lide dem
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 19, 2008 12:12:54 GMT 1
Mei Yin smilte og sagde så "vis du vil bruge de japanske tiltaleformer, burde du sige 'mei Yin-chan' da Mei Yin er mit fulde fornavn" hun smilte lidt og sagde så "og for at være helt ærlig går jeg ikke meget op i formerne så kald mig hvad du vil" hun mente dette og det kunne høres.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Jun 21, 2008 9:24:05 GMT 1
Miraku smilede til Mei Yin og sagde "det vil jeg huske på og tror jeg vil nøjes med Mei-chan" hun smilede stadig men det var et varmt og venligt smil. hun lukkede øjnene og nød forsat det kolde vand mod sin nøgne hud
|
|