|
Post by Mei Yin on Jun 6, 2008 12:34:43 GMT 1
Mei yin bukkede kort og kokkede kort på kilden og sagde så "men hvad syntes du om at bo på borgen? borg livet kan nogen gange, være ja kedeligt og ensformidt" hun smilte bare og så lidt ud til at tænke over noget.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 6, 2008 12:38:44 GMT 1
"jeg kan godt lige at bo der det lange beder inde der hvor jeg bode som lille " maja smile og så på hende
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 6, 2008 12:42:08 GMT 1
Mei Yin smilte og sagde så "kan jeg godt forstå efter hvad jeg har hørt om dit tidligere hjem" der efter rejste hun sig og stragte sig kort og mumlede lidt for sig selv "burde nok komme videre...men har på en måde ikke lyst" der efter støttede hun sig bare til staven og kikkede ud over kilden, og sukkede svagt og uhøreligt.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 6, 2008 12:44:02 GMT 1
maja sad og tænkte "dit navne virker beketne izumi har fortalt mig lidt om det men jeg husker det ikke rigtig" hun mumle mest til sige selv hun kløge sig bag øret
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 6, 2008 12:50:26 GMT 1
Mei Yin kikkede kort på maja og sagde så "det må være Yin du snakker om...fra Yin og Yiang, ellers tror jeg ikke at du kender mig" hun smilte bare lidt og blev ellers stående.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 6, 2008 12:53:16 GMT 1
hmm muligt men af lige vel" hun kløge sig hårt "jeg bliver tosse af at tænke så meget" mumle hun
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 6, 2008 12:56:13 GMT 1
Mei Yin smilte og sagde så "du kan da bare sige vis der er noget jeg kan hjælpe dig med" hun smilte venligt og ventede bare lidt på om maja havde mere at sige.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 6, 2008 13:04:34 GMT 1
"tak men jeg tror jeg tager en tænke pause " hun smile og så på hende
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 6, 2008 13:11:06 GMT 1
Mei yin nikkede roligt og satte sig ved vandkanten og kikkede faktisk op i luften og tog til sidst bindet væk fra øjnene og man kunne se hendes hvide øjne som så blanke ud som tegn på at hun var blind, hun smilte bare kort.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 6, 2008 13:20:29 GMT 1
maja så på hendes øjen hun tog sin kimono af og under tøj og gik ned i vande og lage sit på maven med armen på kanten hendes hale stod op af vande og var tynd på grund af vande
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 6, 2008 13:23:42 GMT 1
Mei yin blev bare sidende og mumlede nogle ord på kinesisk og sagde ellers ikke andet.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 6, 2008 13:43:12 GMT 1
maja lage øren tilbage og slappe af i det varme vand det var dejligt at slappe af sådan
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 6, 2008 13:50:12 GMT 1
Mei yin kikkede kort op i luften og nød lidt solen, hun ville ikke i vandet, ikke foreløbig, og hun slappede fint af der hvor hun sad.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 6, 2008 15:31:34 GMT 1
maja begynde stille at synge men hun nød det varme vand
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 6, 2008 20:49:47 GMT 1
Mei Yin lyttede ellers bare til majas nynnen og smilte lidt og tog atter bindet for sine øjne.
|
|