|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 5, 2008 21:38:20 GMT 1
"hvor ved du far jeg er adoptere af mizuki-san?" spurde maja overrasket og spørven hun blev siden
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 5, 2008 21:43:07 GMT 1
Mei Yin svarede så "lad os bare sige at jeg er en af din 'moders' veninder, og jeg ved alt om alt der sker på borgen og på shikoku" mere sagde hun ikke og det hun sagde var sandt.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 5, 2008 21:45:16 GMT 1
"alt" sage maja og så på hende hun lage armen om sin ben
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 5, 2008 21:49:01 GMT 1
Mei yin smilte og sagde så "ja alt..også det som du og red er det vist han heder har gået og lavet" hun vidste det faktisk, og grunden var nok at hun var både general og leder af nekosiklanens efterretnings væsen, hun sagde ikke mere og betragtede bare maja.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 5, 2008 21:51:23 GMT 1
maja rødme lidt og så ned i græsset og blev helt flov
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 5, 2008 21:55:53 GMT 1
Mei Yin sagde så "tag det roligt, jeg siger det ikke til nogen, med mindre en af jer giver mig en grund til det" hun smilte og gik over til maja og satte sig på hug forean hende og smilte og sagde så "men vis i bliver ved vil det til sidst slippe ud uden at jeg kan gøre noget" mere sagde hun ikke og det sidste hun havde sagt havde hun sagt med en alvorlig stemme.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 5, 2008 21:58:43 GMT 1
"altså det der skete i skoven var ikke meningen men mor siger godt jeg må være sammen med ham nu bare vi ikke gøre hende vanære" hun rødme og så på hende
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 5, 2008 22:02:04 GMT 1
Mei yin smilte og sagde så "ja men sex yden for ægteskab er forbudt i de adelige kræse, så vis nogen finder ud af det..vanære du både hende og dig selv" mere sagde hun ikke og hun smilte et lettere gådefuldt smil og sagde lavt "blind mand ser tit mere en mand med syn" dog var dette nok henvendt til hende selv.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 5, 2008 22:08:49 GMT 1
"ja mor snakke om vi skulle forlove os men jeg syntes det går for hurtig" maja så på hende
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 5, 2008 22:12:16 GMT 1
Mei Yin smilte lidt og sagde så "så må i bare lade være med at ligge med hinanden..det er grunden til at din moder siger det allerede" hun sagde ikke mere men forstod godt maja, på en måde men sagde ikke mere lige foreløbig.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 5, 2008 22:17:06 GMT 1
maja nikke "problem er han ikke kan holde sig første gange han ville ville jeg ikke og det var voldtægt" hun mumle det sidste
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 6, 2008 10:30:08 GMT 1
Mei Yin sagde så "det ved jeg godt Maja-san, men ingen ud over mig og mizuki ved det...og så lige dig og ham" hun smilte lidt og sagde så "men vis han vil og du ikke vil må du prøve at sige fra, husk det maja-san og vis det ikke hjælper, så kom til mig eller mizuki, så vil vi finde ud af noget" hvad hun ikke lige ville sige var at det der ville ske var at maja og red fik hvert sit værelse, og vidst det ikke hjalp, så ville der komme konsekvenser.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 6, 2008 12:12:24 GMT 1
maja nikke "skal jeg nok" hun smile lidt og så på hende det var ikke fordi hun ikke elske red men han hade for tit lyst til hende og mange gange ville maja bare slappe af og side og hygge med ham og det skulle ikke altid ende med en tur i sengen ellers ville det blive for kedeligt og det kunne også ødelægge deres forhold og det ville hun ikke have skete
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 6, 2008 12:15:27 GMT 1
Mei yin sagde så pludselig "men dog jeg glemmer helt mine manere...mit navn er foresten Mei Yin" hun smilte bare og vidste lidt hvad maja tænkte og følte lige nu, på grund af hendes mentale evne, som hun havde udover de andre elementer.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Jun 6, 2008 12:31:08 GMT 1
Maja så på hende navne virke bekendt hun syntes izumi hade fortalt om det navn men hun huske ikke rigtig "rart at møde dig Mei Yin-san" sage maja roligt og smile lidt
|
|