|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 16:43:07 GMT 1
Izumi smilte og sagde så "de døde er forbrydere...men du har nok ret" der efter rejste hun sig lidt og tog sin bue og stak katanaen i skeden og gik ind i vejsidens krat og stilte sig op ad et træ.
|
|
|
Post by Mihara on May 19, 2008 16:45:02 GMT 1
hun nikkede kort og fulgte efter hende ind i vejsiden. "healing, det er da meget godt" sagde hun og smilte lidt, hun trak ned i sin kjole for den var blevet ret kort, efter at hun havde revet noget af den.
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 16:55:25 GMT 1
izumi smilte kort og sagde så "ikke når man ikke er vant til at bruge det" hun smilte svagt og betragtede kort mihara og fandt faktisk mihara ret køn...eller var det yin som syntes det hun var ret forviret lige nu og følte sig yderst svag.
|
|
|
Post by Mihara on May 19, 2008 16:56:55 GMT 1
"okay, det kan jeg så godt forstå" sagde hun og satte sig ned på jorden, hun måtte holde i kjolen, for ellers ville den ryge op.
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 17:01:11 GMT 1
Izumi smilte bare og sagde så "jaa...men det kommer jeg nok over...vis guderne vil det" hun smilte svagt og kikkede op i luften.
|
|
|
Post by Mihara on May 19, 2008 17:41:26 GMT 1
"håber jeg de gør" sagde hun og smilte lidt. "men hvad kan jeg gøre, står nu i gæld til dem?" spurgte hun og så spørgende på hende.
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 17:46:06 GMT 1
Izumi svarede bare "hvor stor er den gæld syntes du selv?" hun var stadig lettere træt og vidste ikke selv hvor stor en gæld mihara stod i til hende, og ville selv høre det før hun tog en beslutning.
|
|
|
Post by Mihara on May 19, 2008 17:49:05 GMT 1
"du reddede mig jo" sagde hun og betragtede izumi. "det bliver vist svært at slå" sagde hun og kiggede på hende.
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 17:52:21 GMT 1
izumi sagde så "så jeg redede dit liv....og derfor er gælden lige så eller hva?" hun blev lidt mere vågen og betragtede mihara med sit lettere trætte blik, hun tænkte sig faktisk lidt om og prøvede at finde en måde at mihara kunne betalle sin gæld på.
|
|
|
Post by Mihara on May 19, 2008 17:54:21 GMT 1
"det kan vi godt sige, medmindre du har et forslag" sagde hun og smilte lidt, men havde også et spørgende blik i øjnene, hun vidste ikke hvad hun kunne gøre for hende.
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 17:57:08 GMT 1
izumi tænkte sig om og sagde så "der er faktisk noget du kan gøre...min frue mangler tjenere, i sit hus...det er yderst stort og indtil videre er vi kun to...så vis du kan arbejde der vil det være godt" hun vidste at det nok ikke betalte hele gælden for mihara, men det hjalp på det, og hun talte sandt mizuki-sama manglede tjenere.
|
|
|
Post by Mihara on May 19, 2008 18:00:52 GMT 1
hun satte sig lidt tilbage. "ved ikke er nu ikke så van til så mange mennesker" sagde hun og så op i himlen. "hvis jeg er hendes tjener, må jeg så stadig færdes herude?" spurgte hun da denne skov virkelig var noget vigtigt for hende.
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 18:06:28 GMT 1
izumi nikkede og sagde så "selvfølgelig må du det...du er jo ikke hendes slave" hun smilte lidt og sagde ellers ikke mere.
|
|
|
Post by Mihara on May 19, 2008 18:09:10 GMT 1
Hun smilte lidt "godt, så" sagde hun og rettede lidt på kjolen igen. "jamen jeg kan vel altid prøve, bare der ikke er for mange mennekser" sagde hun og betragtede hende.
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 18:15:50 GMT 1
Izumi sagde så "der er mig, maja-chan, Miraku-sama og Mizuki-dono...jeg er elver, maja og mizuki er dyremennesker og miraku er dæmon" hun ville lige fortælle dette, hun havde fået lidt flere krafter og smilte bare og sagde ellers ikke mere.
|
|