|
Post by Izumi No Okuni on Jun 3, 2008 20:32:52 GMT 1
Izumi stoppede op ved vandfaldet og vidste godt at mihara fulgte efter hende hun gik ud fra vandfaldet og havde en pil på buestrengen og kikkede sig vagtsomt omkring og blev hurtig drivvåd dog var hun lidt ligeglad med det.
|
|
|
Post by Mihara on Jun 4, 2008 14:20:37 GMT 1
Mihara fulgte efter hende, men kiggede nu ikke så meget rundt, da hun først var kommet ud til vandfaldet, hun stod roligt inde under vandet og nød at mærke det dejlige vand mod sin krop.
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on Jun 4, 2008 19:14:09 GMT 1
Izumi smilte lidt og bakkede så ind under vandfaldet og ind i hulen, hun var lidt stille og gik ned imod deres lejer sted, hun tænkte på at få tændt et bål og det helst gerne hurtigt.
|
|
|
Post by Mihara on Jun 5, 2008 19:10:30 GMT 1
Mihara satte sin ned ved vandfaldet hun nød vandet som ramte hende. Hun lukkede øjnene og slappede af, da hun elskede naturen og dens kræfter.
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on Jun 9, 2008 9:14:58 GMT 1
Izumi satte sig på sin futon og hostede der efter lettere kraftigt, men ellers skette der ikke andet.
|
|
|
Post by Mihara on Jun 9, 2008 19:01:54 GMT 1
Mihara så tilbage på Izumi, hun rejste sig op og gik hen til hende. "fryser De? Siden De nu hoster" spurgte hun og så spørgende på hende.
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on Jun 10, 2008 13:31:15 GMT 1
Izumi smilte og sagde roligt "nej jeg fryser ikke" dog rystede hun svagt og hun var blevet mere bleg end før, meget mere bleg, hun hostede kort igen og tørte hurtigt noget rødt væske væk fra mundvigen.
|
|
|
Post by Mihara on Jun 11, 2008 18:34:04 GMT 1
"det kan godt være at du ike fryser, men du virker helt bleg, du ser ikke for godt ud Izumi" sagde hun emd en bekymrende stemme og betragtede hende med et bekymret blik.
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on Jun 12, 2008 12:14:42 GMT 1
izumi smilte lidt og hun fik let koldsved og hun rystede også og hostede atter svagt hvor efter hun sagde "jeg har det fint, der er intet galt" men man kunne se at hun ikke havde det godt ikke spor.
|
|
|
Post by Mihara on Jun 12, 2008 15:59:04 GMT 1
"hør her, Du ser ikke for godt ud, har du været til en præst eller nogen som kan fortælle hvad der er glat med dig" sagde hun bekymret og lagde hovedet på skrå, hendes øjne var bekymrede.
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on Jun 12, 2008 16:03:09 GMT 1
Izumi svarede roligt "præst er ikke nødvendigt, jeg er bare lidt syg ikke andet, bare en forkølelse" hun hostede atter lidt men blev ellers bare hvor hun var.
|
|
|
Post by Mihara on Jun 14, 2008 19:05:26 GMT 1
"hvad med en der kan heale" sagde hun og så på hende. "det ser værre ud end en forkølelse" sagde hun og undrede sig lidt.
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on Aug 21, 2008 15:25:33 GMT 1
Izumi smilte bare og sagde så "det jeg fejler kan ikke heales, kun forsinkes, og det til det værre" hun vidste ikke hvad der gik af hende, dog hostede hun atter og tog hånden for munden imens, og da hun fjernede den var der blod på, ligesom lidt blod løb ned ad mundvigen, dog smilte hun svagt og tørte hånden af.
|
|
|
Post by Mihara on Aug 26, 2008 12:28:48 GMT 1
Mihara turde næsten ikke kigge på, hun var ikke så glad for at kigge på blod, men så igen ville hun gerne hjælpe hende, men hun forstod bare ikke rigtig hvad hun sagde og hvad hun kunne gøre vidste hun slet ikke, men bare sidde der og kigge på kunne hun vel heller ikke gøre, men der var ikke andet at gøre nu, hun sukkede let.
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on Aug 26, 2008 12:56:36 GMT 1
Izumi lukkede kort øjnene og mumlede en stille bøn og et svagt lys samlede sig om hende og hun så ud til at få det lidt bedre, dog sagde hun intet og tænkte bare *verden er ond, dog finder jeg den smuk, selv om krig og ufred hærger, ved jeg at kærligheden lever* hun smilte lidt og betragtede kort mihara.
|
|