|
Post by red on May 19, 2008 16:13:05 GMT 1
"jeg ved det ikke men jeg vil gøre alt hvad jeg kan og vis det ikke gå ved jeg ikke hvad jeg skal gøre for så føleler jeg at jeg lige så godt kan læge mig til at dø" sagde Red med en trist stemme
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 16:17:50 GMT 1
Hun svarede så "du skal aldrig ønske dig døden...lige meget hvor knust man er skal man ikke vælge døden" der efter tog hun en indånding og sagde så "ved det lyder mærkligt at jeg siger dette...men du har livet foran dig, du burde ikke ønske døden, lev livet mens du kan red-san" hun syntes selv hun lød som en gammel knark, og hun var jo kun sytten år, hun betragtede ham kort.
|
|
|
Post by red on May 19, 2008 16:38:33 GMT 1
"men der er ikke noget at lave for vis jeg ikke kan være sammen med Maja" sagde Red med en trist stemme
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 16:47:20 GMT 1
hun blev lettere bleg da hun hørte navnet og blev helt stiv i kroppen hun fjernede armen og betragtede ham kort og rejste sig så og gik over til vinduet og kikkede ud, hun havde ikke mere at sige, men sagde så lige pludselig med en helt anden stemme "du opføre dig som en svag idiot, du kan altid finde noget at leve for, denne pige her er tæt på døden..og hun er 17år gammel, og så sider du der og snakker om at du ikke kan finde noget at leve for" efter den sætning kom der faktisk en lettere luftig kvinde skikkelse ud af izumi som faldt om og skikkelsen svævede over imod ham.
|
|
|
Post by red on May 19, 2008 16:54:59 GMT 1
Red så undrene på skikkelsen "hvad er det" sagde Red og så undrende på den
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 16:59:35 GMT 1
skikkelsen stoppede op forean ham og foretsatte så "der er altid noget at leve for...tænk vis hende du elsker også elsker dig og høre at du valgte at dø, fordi du ikke kunne få hende, tænk på andre du måske lære at kende, du er yderst selvisk når du taler sådan som du gør, uden at tænke på andre omkring dig" skikkelsen var stadig luftig og man kunne høre at den sagde sin mening.
|
|
|
Post by red on May 19, 2008 17:04:49 GMT 1
"men der er ingen som elsker en dum Ronin" sagde Red og så på skikkelsen
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 17:19:59 GMT 1
Skikelsen så ud til at flamme lettere op og der efter blev den mere fast og sagde så "du skal bare lede det rigtige sted, der er altid chance for at du kan finde en der elsker dig Red Blackwolf, og den dag vil komme hvor du vil finde en som elsker dig" skikkelsen lignede nu en kvinde med en gylden dragt af en art på med en lang nederdel med spilt i begge sider og en top ad en art.
|
|
|
Post by red on May 19, 2008 18:03:34 GMT 1
Red så op på den med et mere ondt blik ind før "Maja elsker mig og den kost som holder på hende er selvisk og ikke mig" sagde Red med en hård stemme og rejste sig op
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 18:08:58 GMT 1
Skikkelsen betragtede ham bare og sagde så roligt "hvem er det som opføre sig selvisk lige nu? det er dig, du burde sige alt det du har sagt til din elskedes ejer, og ikke side og have ondt af dig selv, men vis du siger det...må du tage straffen...for du har desvære brudt landets lov" skikkelsen så ikke ud til at være bange...hvilket den heller ikke var.
|
|
|
Post by red on May 19, 2008 18:19:25 GMT 1
"jeg tage straffen som den er men jeg ved jo ikke hvor jeg kan finde hende gør du måske det" sagde Red og gik mod Izumi
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 18:21:47 GMT 1
izumi lå jo på jorden og var bevidstløs og skikkelsen smilte lidt og sagde så "ja det gør både jeg og hende, men ingen af os vil sige det, og især ikke izumi-chan" skikkelsen smilte stadig og så ikke ud til at ville forsvinde foreløbig.
|
|
|
Post by red on May 19, 2008 18:24:15 GMT 1
Red så på skikkelsen "og hvorfor så ikke det ?" spurgte Red med en undrende stemme
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 18:29:47 GMT 1
Skikkelsen sagde så "på grund af at izumi nok ikke vil sige det, for sandt at sige hun kender maja og majas ejer, da hun lever i samme hus" hun ville ikke sige hvorfor at izumi ikke ville sige det til ham.
|
|
|
Post by red on May 19, 2008 18:34:37 GMT 1
*så skal jeg nok finde ud af det* tænkte Red og så på izumi "kan du ikke smutte jeg vil heller snakke med izumi ind dig" sagde Red
|
|